Gå til innhold

Hvordan bestille oppkjøring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Det skal gjøres på samme stedet som du gir fullmakt. 

Anonymkode: 338ea...ac2

Finner det ikke.. Kommer ikke opp som alternativ uansett hva jeg prøver. Kanskje jeg må avbestille timen min først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.9.2019 den 20.44, Skilpadden skrev:

Er det noen her som vet hvordan jeg kan ta tilbake fullmakten og bestille selv isteden?

Ja, jeg tror det. Det kom opp som alternativ for meg når jeg avbestilte. Pass på at du må ha ledig bil og sånn da, dersom du bestiller selv

Anonymkode: 950db...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Du vet at "ventetiden" man eventuelt får oppført, ikke blir riktig? Fordi kjøreskolene slår jo til sikkert før timene dukker opp på nett og om de dukker opp på nett så blir de snappet opp alt for raskt. Fordi kjøreskolene har flere titalls elever på de forskjellige klassene som venter på time. De har lister med elever som er klare for oppkjøring, og kjørelærerne er som oftest de som får tak i timene til elevene. Dersom elevene selv var ansvarlig, så hadde det nok vært litt bedre håp men pågangen er fortsatt ganske stor. Problemet er at om 1-2 plasser blir lagt ut, så har kjørelærene 10 elever klare til oppkjøring. Så de forsvinner like fort som de dukker opp, om de i det hele tatt dukker opp.

"ventetiden" kan forandre seg ganske så fort. 10 ledige plasser om 2 mnd er borte på et blunk. 

Anonymkode: 307ce...0ed

Det står på Statens vegvesen sin egen side at en får oppgitt forventet ventetid, så det var ett tips til TS, og ikke til deg men du kunne jo ikke lese HI engang før du svarte.

Anonymkode: 01ef8...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...