Gå til innhold

Liker hun meg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det ikke lenge til jeg skal reise dit hun er. Noen tips hvordan jeg kan finne ut hva jeg føler og eventuelt nærme meg henne...

Vet ikke hva jeg føler nå. I begynnelsen ble jeg helt varm bare jeg tenkte på henne. I det siste så har jeg bare tenkt på henne, men har liksom ikke den varme følelsen. Er det bare at jeg tenker for å tenke, eller? Noen som har en forklaring?

Ikke legg noe vekt på utkommet av møtet. Om det ikke blir noe utbytte så har du ikke lidd noe tap. Hun har. Det finnes mange andre kvinner, og noen av dem er kanskje verdt å involvere seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener?

uansett så må jo hun påvirke meg på en eller annen måte da jeg tenker på henne "hele" tiden. Selv om jeg ikke føler meg varm slik jeg var de første ukene. Jeg må finne ut på en eller annen måte hva jeg eller hun føler, så jeg kan gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du mener?  

uansett så må jo hun påvirke meg på en eller annen måte da jeg tenker på henne "hele" tiden. Selv om jeg ikke føler meg varm slik jeg var de første ukene. Jeg må finne ut på en eller annen måte hva jeg eller hun føler, så jeg kan gå videre.

Altså: Vil du ha sex med henne eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ja, noen som lurer på hvordan det gikk?

Dro opp dit i ferien var litt med hun. Hun hadde plutselig fått seg type også. Ble først litt lei meg, men så etter hvert som jeg var med hun så kjente jeg det at hun egentlig ikke var noe mer enn en veldig god venn. Så jeg er ikke forelsket i hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...