Gå til innhold

Liker hun meg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan vet jeg...?

Trenger litt hjelp fra noen jenter her! Saken er den at jeg har litt følelser for en jente som jeg pleier å treffe om sommeren. Hun bor ikke på samme sted som meg, så det gjør det litt mer komplisert også.

Saken er den at jeg har de siste 2 sesongene jeg har vært der hatt et godt øye til henne, men vi er fra før veldig gode venner. Har vært med henne siden vi var små og foreldrene våre er også gode venner. Altså det er ikke så lett å ta steget videre. Hadde vært letter med en som du ikke kjenner for da taper du ikke noe hvis det går "galt". Er litt dumt å ikke kunne snakke sammen etterpå.

For et år siden var hun også sammen med en annen gutt, men det er nå slutt. Var ikke noe med hun da de var sammen. Nå for ikke så lenge siden var jeg en tur opp dit og traff på henne igjen. Vi satt å pratet og så kjente jeg følelsene kom. Måten hun oppførte seg på fikk meg enda mer "lysten". Altså det virket nesten som hun var litt småforelsket også. Er ikke så lett å forklare. Men, hun var sprudelende og bare satt å smilte. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Altså hun bor langt unna, kan ødelegge masse hvis det går skeis og hvordan kan jeg på en måte klare å finne ut om hun har følelser for meg ute å ødelegge noe. Er det egentlig noe å satse på? Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

synes du skal ta sjansen jeg, du kan jo selvfølgelig risikere å miste all kontakt, men noen sjanser må man jo ta, eller skjer det jo ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Ta sjansen.??....d e et stort steg...

E i nøyaktig samme situasjon sjøl for tiden....

Bortsett fra at jeg er jente da....

Æ tør ikke ta sjansen...e så vannvittig redd for miste han som venn og.

Jo...jeg vil ha han som kjæreste...men vil for alt i verden ikke miste han som venn.....så derfor lar æ heller tiden bestemme....

Men nu er jeg jente og sitter å vente på at han evt. skal ta initiativ...tar han ikke d...så får så være....han e en av mine beste venner likavel....og det kan jeg leve med.

Så før du evt...følger rådet tl forrige kar....vær sikker på om du klarer å leve uten henne som venn.....

for det kan jo bli resultatet...men så vil æ jo si...en virkelig god venn takler d også....

Og kanskje.....hun som meg sitter å venter på at du skal ta initiativ....

lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat slik jeg tenker også. Kunne tenkt meg mer men har ikke lyst til å miste henne som venn.

Når det gjelder hvem som skal ta initiativ så tenker jeg kanskje litt på hva hun gjør også. Er ikke så lett å gjøre noe når du ikke vet om hun føler mer eller om det bare er godt vennskap.

Venter kanskje litt på et lite hint fra hennes side også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan vet jeg
Akkurat slik jeg tenker også. Kunne tenkt meg mer men har ikke lyst til å miste henne som venn.

Når det gjelder hvem som skal ta initiativ så tenker jeg kanskje litt på hva hun gjør også. Er ikke så lett å gjøre noe når du ikke vet om hun føler mer eller om det bare er godt vennskap.

Venter kanskje litt på et lite hint fra hennes side også.

Btw, fra hvilken del av landet kommer du? Er et skudd i mørket men det er jo lov å håpe. Jeg biter ikke. Var bare så tilfeldig også ligner skrivemåten litt. *håper* :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Går det ikke an å slette feil her? Skulle ikke sitere meg selv over når jeg skrev neste post. Skulle bare legge til at jeg lurte på hvor hun kom i fra.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Kor æ e ifra?

Finnmark.

Men utifra det du skriv så e d nok et skudd i blinde.... dessverre..... for min kar har æ ikke kjent siden æ va liten osv.osv....

Hadde jo vært litt arti da om så hadde vært.... :hoho:

Nei...vi får nu vel bare sitte å vente begge to.

Æ ser liksom åsse etter et tegn...for hadde han bare gitt et pittelite vink...ja så hadde æ kanskje tatt mot til mæi og hoppa i d..

men så e d jo d...ka e et lite vink for en gutt....????

Dåkker e jo som fra en annen planet.... hehe....

Synes æ legger ut vink hele tiden æ for min del når det gjelder han karen æ lengter etter....men ser ikke ut til at han plukker dem opp. Men nå kan det jo hende at han ikke fårstår språket på min planet da....

Huff...verden e helt forferdelig...!!!

take care

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor æ e ifra?

Finnmark.

Men utifra det du skriv så e d nok et skudd i blinde.... dessverre..... for min kar har æ ikke kjent siden æ va liten osv.osv....

Hadde jo vært litt arti da om så hadde vært.... :hoho:

Nei...vi får nu vel bare sitte å vente begge to.

Æ ser liksom åsse etter et tegn...for hadde han bare gitt et pittelite vink...ja så hadde æ kanskje tatt mot til mæi og hoppa i d..

men så e d jo d...ka e et lite vink for en gutt....????

Dåkker e jo som fra en annen planet.... hehe....

Synes æ legger ut vink hele tiden æ for min del når det gjelder han karen æ lengter etter....men ser ikke ut til at han plukker dem opp. Men nå kan det jo hende at han ikke fårstår språket på min planet da....

Huff...verden e helt forferdelig...!!!

take care

Litt for langt nord dessverre... He, he... Oki, hvordan ser jeg at en jente i din situasjon prøver å hinte fram noe?

Selv så prøver jeg bare å være ekstra snill og hjelpsom. Prøver å vise at jeg har lyst til å våre med henne, altså prøver å være med hun mest mulig.

Har dog ikke fått praktisert dette så mye pga jeg har ikke vist om hun var ledig før nylig. Så kanskje etter hvert prøve å nærme meg hun forsiktig. Kanskje gi hun en klem med en anledning. Finne en mulighet til å komme nærmere og på samme tid "måle" hvor vi står.

Alle gutter er ikke like flink til å ta det første steget og jeg er vel kanskje en av de, så det er ikke uvanlig at gutter går fram på den måten jeg beskriver.

Vi har ikke noe i mot at jenter flørter eller er "kjelen". Det er liksom ikke uvanlig for en jente. Hvis en gutt liksom kommer å sier at han vil ha en klem så er det litt mer åpenlyst at han er forelsket. For oss gutter virker det som at Jenter klemmer "alt og alle". Hvis du er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

visst det er en god venn så går det vel å

prate m henne/han..

tror ikke du vil miste denne prsonen..

men lykke til begge to..

man er sin egen lykke smed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å slette feil her? Skulle ikke sitere meg selv over når jeg skrev neste post. Skulle bare legge til at jeg lurte på hvor hun kom i fra.... :oops:

Gjester kan ikke endre i sine egne innlegg. Du må registrere deg som bruker - da kan du gå inn i dine egne innlegg og korrigere.

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jeg tok sjansen på å bli sammen med en god vennine for en stund tilbake, den fungerte desverre ikke, og nå er det store sjanser for at jeg mister henne som venn også. synes det er ganske dumt men det er bedre å angre på ting man har gjort enn på ting man ikke har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat en av tingene jeg er redd for å miste henne som venn. Er også redd for avstandsforhold. Er "bare" 550 km mellom oss.

Også er jeg redd for å dumme meg ut hvis det viser seg at hun ikke føler det samme. Kanskje jeg skremmer hun vekk på den måten også?

Mye å tenke på... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vink

Mine vink e vel som dine...prøve å være sammen mye.

Slenger ut forslag i øst og vest om turer og sånt...hadde jo vært litt morsomt om han plutselig tok meg på alvor og slo til.....

Klemmer hadde vært kjempe fint å få....

Vi bruker å gå ut å spise, gå på kino...sitter i evigheter å bare prate....men d blir liksom ikke no mer....hmpfr...

Så han er vel ikke interessert i no mer da...sånn tenker æ...og får leve me d.

Og nei...vil for alt i verden ikke miste han som venn..for han e så kul....får meg til å flire bare han sender en mail....

Huff...alt er så vanskeli.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vink

Mine vink e vel som dine...prøve å være sammen mye.

Slenger ut forslag i øst og vest om turer og sånt...hadde jo vært litt morsomt om han plutselig tok meg på alvor og slo til.....

Klemmer hadde vært kjempe fint å få....

Vi bruker å gå ut å spise, gå på kino...sitter i evigheter å bare prate....men d blir liksom ikke no mer....hmpfr...

Så han er vel ikke interessert i no mer da...sånn tenker æ...og får leve me d.

Og nei...vil for alt i verden ikke miste han som venn..for han e så kul....får meg til å flire bare han sender en mail....

Huff...alt er så vanskeli.... :wink:

Det skal ikke alltid være lett. :-?

Problemet er at jeg tror jeg liker henne svært godt. Hver gang jeg treffer på en annen søt jente, så tenker jeg på hvordan hun er i forhold til "hu der oppe". Og avviser de på en vennlig måte. Så jeg må få avklart dette på en eller annen måte så jeg kan gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat en av tingene jeg er redd for å miste henne som venn. Er også redd for avstandsforhold. Er "bare" 550 km mellom oss.

Er hun 550 km unna er det ikke noe problem å miste henne som venn. Du har jo umulig mye kontakt med henne i hverdagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bla bla

hmmmm..... tøm og røm... :evil: og dette gjør du neste gang du se henne... men pass å gjøre det rett før enten du eller hun reiser, slik at du slipper maset.... og da er dere vel ikke sammen, det blir kanskje midt i mellom på en måte... så neste gang du ser henne blir det noe på deg da også... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Samsung.

Er hun 550 km unna er det ikke noe problem å miste henne som venn. Du har jo umulig mye kontakt med henne i hverdagen da.

Hadde det bare vært slik... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva hun synes. Forutsett at hun er tiltrukket av deg, og fokusér på hva du kan gjøre for å øke hennes tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samsung.

Huff, blir helt sliten av å tenke på det. Får prøve å slappe litt mer av å ikke tenke så mye på henne. Skal ikke på ferie før om 1 1/2 mnd og jeg må overleve. I går tenkte jeg så mye at jeg klarte å glemme koden på kredittkortet mitt. I dag ryddet jeg på jobben å skulle kaste boss i containeren. Tenkte så mye at jeg kastet i feil. :-( Vet jo ikke hva hun føler heller, så det er kanskje like greit å roe ned til jeg treffer henne i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Samsung.

Ja, nå er det ikke lenge til jeg skal reise dit hun er. Noen tips hvordan jeg kan finne ut hva jeg føler og eventuelt nærme meg henne...

Vet ikke hva jeg føler nå. I begynnelsen ble jeg helt varm bare jeg tenkte på henne. I det siste så har jeg bare tenkt på henne, men har liksom ikke den varme følelsen. Er det bare at jeg tenker for å tenke, eller? Noen som har en forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...