AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #21 Skrevet 11. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke relevant i dette tilfellet. Fyren har nok kost seg både her og der, og han er ihvertfall ikke spesielt interessert i ts. Anonymkode: 6a89f...c05 Jeg bare fortsatte på det du skrev. Generelt. Anonymkode: 5a785...552
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #22 Skrevet 11. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts.. online hele tiden men sier sjelden hei... nei nå er d nok for min del. Syns d blir værre å slippe noen innpå seg. D er tryggere med en fast en trodde jeg. Jeg trodde sex og vennskap skulle bli fint og jeg syns jeg hadde vært heldig. Nærmeste jeg har kommet kjæreste noen gang. Nå ser jeg at jeg ikke er lagd for det gamet der. Vil vare være snill og god med noen jeg liker og le og kose meg men kommer bare borti playere... faans drit Anonymkode: cce20...deb Vet hvordan du har det! Har selv kuttet ut min knullvenn fordi det kunne gå en hel måned uten at han var intressert i sex. Da gidder jeg ikke forsette med han! Har nå klart meg 2 mnder uten å ta kontakt med han,å føler meg så flink! For selv om han er en idiot så frister det noen ganger å bare gå tilbake til han. Men nå har jeg en date i helgen å satser på at den går så bra at jeg mister all interesse for min tidligere knullevenn. Anonymkode: ab907...f84 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #23 Skrevet 11. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dropp ham mens leken enda er god. Anonymkode: 3d51d...959 Signerer dette Anonymkode: bbc67...7a8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #24 Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet hvordan du har det! Har selv kuttet ut min knullvenn fordi det kunne gå en hel måned uten at han var intressert i sex. Da gidder jeg ikke forsette med han! Har nå klart meg 2 mnder uten å ta kontakt med han,å føler meg så flink! For selv om han er en idiot så frister det noen ganger å bare gå tilbake til han. Men nå har jeg en date i helgen å satser på at den går så bra at jeg mister all interesse for min tidligere knullevenn. Anonymkode: ab907...f84 Det er nok medisin ja.. han tar ikke tatt kontakt heller på disse 2 månedene?? Du har vært flink. Anonymkode: cce20...deb
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #25 Skrevet 11. september 2019 Så bytt Anonymkode: a9ad7...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #26 Skrevet 11. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bytt Anonymkode: a9ad7...3a4 Er ikke bare å bytte en må bli kjent på nytt med noen kjenne på om man har lyst til å møtes om det er noe kjemi eller tiltrekning. Ikke for d jeg har fler som jeg liker som har holdt kontakten 1 år snart men de bor så langt unna men d spørs om jeg drar senere i høst og møter han. Han skriver nå og gir meg masse komplimenter gjort hele tiden egentlig. Han er og 15 år yngre da som den forrige... ligner litt på Jack Sparrow sa jeg til han her😂😂😂 Anonymkode: cce20...deb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå