Gå til innhold

Begynner å miste interessen for min ff.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sett han på 3 måneder. Det er fortsatt litt kontakt. Jeg som syns han var perfekt på alle måter. Ja ble forelsket og. Innser at dette er kjempebra. At jeg ikke føler så mye mer men da forsvinner lysten på sex og med han fra min side. Han vil fortsatt treffes etter så lang tid. Jeg er bortreist vært i 3 uker snart og det har gjort godt for sjela. Hva som skjer når jeg kommer hjem vet jeg ikke. Han har aldri vært interessert i annet en sex og skjønner den. Har lyst til kanskje se han en gang til for å kjenne og føle på at nå er jeg ferdig her. Har hatt kontakt siden februar så begynner å bli en stund. Bare blåse ut noen tanker.

Anonymkode: cce20...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp ham mens leken enda er god.

Anonymkode: 3d51d...959

• Liker 4
Skrevet

Å jeg som er flyforbanna på min knullevenn fordi det er gått en hel måned uten sex hehe! Etter 3 mnder hadde hvertfall ikke jeg vært intressert i å møte han igjen,skjønner ikke at du godtar at han er så lite intressert. 

Anonymkode: ab907...f84

• Liker 2
Skrevet

Ts... d har med at han gikk ut i 3 uker ferie og 14 dager etter han kom tilbake dro jeg på 4 ukers ferie... han har aldri vist den store interessen egentlig d er jo en ff. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å jeg som er flyforbanna på min knullevenn fordi det er gått en hel måned uten sex hehe! Etter 3 mnder hadde hvertfall ikke jeg vært intressert i å møte han igjen,skjønner ikke at du godtar at han er så lite intressert. 

Når d ikke fins alternativer så venter man👍🏻😂Ts 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når d ikke fins alternativer så venter man👍🏻😂Ts 

Du er dame,det er ingen problem å finne en ny ;)

• Liker 1
Skrevet

Ts igjen... han har jo surfet på bølgen av at han vet jeg er tilgjengelig og forelsket. Tatt for gitt etc etc..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er dame,det er ingen problem å finne en ny ;)

Nei men med han hadde jeg en sånn fin kjemi. Klarer ikke ha sex med noen jeg ikke liker eller syns er kjekk

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen... han har jo surfet på bølgen av at han vet jeg er tilgjengelig og forelsket. Tatt for gitt etc etc..

Da må du IKKE møte han igjen! Da degraderer du deg selv. Han har tatt deg for gitt, og nå når han plutselig vil ha sex så kommer du løpende? Det er ikke bra for deg eller din selvfølelse.

Og etter min erfaring kan du oppleve at forelskelsen blusser opp igjen hvis du har sex med han (fordi det frigjør hormoner i hjernen som forvirrer deg). Det er bevist. Og da ender du opp med å kaste bort enda mer tid og fortvilelse på denne mannen.

Tro meg, den fella gikk jeg i. Men nå er jeg er endelig fri.

Ta denne muligheten til å komme deg vekk fra han, og finne en som respekterer deg og vil ha hele deg. Det fortjener du ❤

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Da må du IKKE møte han igjen! Da degraderer du deg selv. Han har tatt deg for gitt, og nå når han plutselig vil ha sex så kommer du løpende? Det er ikke bra for deg eller din selvfølelse.

Og etter min erfaring kan du oppleve at forelskelsen blusser opp igjen hvis du har sex med han (fordi det frigjør hormoner i hjernen som forvirrer deg). Det er bevist. Og da ender du opp med å kaste bort enda mer tid og fortvilelse på denne mannen.

Ta denne muligheten til å komme deg vekk fra han, og finne en som respekterer deg og vil ha hele deg. Det fortjener du ❤

Takk for fint svar. Er helt enig men det har vært vanskelig i praksis. Det at jeg reiste bort så lenge var d jeg håpet skulle gjøre susen👍🏻👍🏻👍🏻Og d virker nå sånn og da nå😊 ts

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Enig.

Anonymkode: 5a785...552

• Liker 1
Skrevet

Han har nok hatt sex med (flere) andre disse tre månedene. La ham gå og finn deg heller en fyr som ønsker et forhold med deg. 

Anonymkode: 5ac6b...43f

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok hatt sex med (flere) andre disse tre månedene. La ham gå og finn deg heller en fyr som ønsker et forhold med deg. 

Anonymkode: 5ac6b...43f

Alle er jo ikke slike.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle er jo ikke slike.

Ignorance is bliss 

Anonymkode: 6a89f...c05

• Liker 2
Skrevet

Du begynner å miste interessen? Han har jo tydelig aldri vært interessert i deg, så det er vel helst et sunnhetstegn. Det er 3 mnd siden han traff deg. Klart han har ligget med andre i det tidsrommet.

Anonymkode: da4bb...230

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du begynner å miste interessen? Han har jo tydelig aldri vært interessert i deg, så det er vel helst et sunnhetstegn. Det er 3 mnd siden han traff deg. Klart han har ligget med andre i det tidsrommet.

Anonymkode: da4bb...230

Ja d har vært fritt frem for begge parter d. Men jeg fant aldri noen andre

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja d har vært fritt frem for begge parter d. Men jeg fant aldri noen andre

Ts

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ignorance is bliss 

Wisdom is bliss for the soul! 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Wisdom is bliss for the soul! 

Ikke relevant i dette tilfellet. Fyren har nok kost seg både her og der, og han er ihvertfall ikke spesielt interessert i ts.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke relevant i dette tilfellet. Fyren har nok kost seg både her og der, og han er ihvertfall ikke spesielt interessert i ts.

Ts.. online hele tiden men sier sjelden hei... nei nå er d nok for min del. Syns d blir værre å slippe noen innpå seg. D er tryggere med en fast en trodde jeg. Jeg trodde sex og vennskap skulle bli fint og jeg syns jeg hadde vært heldig. Nærmeste jeg har kommet kjæreste noen gang. Nå ser jeg at jeg ikke er lagd for det gamet der. Vil vare være snill og god med noen jeg liker og le og kose meg men kommer bare borti playere... faans drit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...