AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Jeg og kjæresten har vært sammen i 4,5 år. I det siste har kjæresten begynt å runke mer enn før, i tillegg til at han lyver om det. Jeg bryr meg ikke om at han runker. Jeg synes bare det er rart at han går fra meg i sofaen om kvelden, for å gå inn på badet for å runke, for så å lyve om at han har gjort det. (Han sier han er på do). Jeg sa pent til ham at han ikke trengte lyve om det, da ble han ganske flau og «innrømmet» det. Og tenker da at jeg ikke trengte sagt noe i det hele tatt, fordi jeg ville jo ikke lage noe sak utav det. Jeg vil ikke være sjalu eller dramatisk, men jeg sitter bare igjen med en liten følelse av usikkerhet. Har ikke vært slik før at han går fra meg for å runke, bare at han runker om jeg ikke orker sex eller ikke er hjemme. Han har alltid vært ærlig før og, på den måten at han «sier ifra» når han skal eller har gjort det (skjønner det høres litt «tvunget» ut, men det var liksom av fri vilje😅) Hva er deres tanker? Anonymkode: afefc...0e4
Romilo Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Kanskje han er avhengig av endorfiner og ikke vil plage deg? Jeg synes det høres litt rart ut jeg da, men, det sies at det finnes grunner til alt 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Betatt/forelsket Anonymkode: 31103...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betatt/forelsket Anonymkode: 31103...a1f I noen andre? Anonymkode: afefc...0e4
Gullhavet Skrevet 11. september 2019 #5 Skrevet 11. september 2019 Min samboer var utro. Sendte snap video til sin fremtidige ekerinne. Etter kort tid er de elskere.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #6 Skrevet 11. september 2019 Jeg gjorde dette i mitt forrige ekteskap . Var lei av å bli avvist Anonymkode: b5941...254 3
Surriball Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 Så rart at dere rapporterer til hverandre om runking Det må da vel få være hans privatsak? Det er jo ikke så rart at han lyver om det når du presser ham til å svare, han vil jo åpenbart ikke svare på det sånn egentlig. Hadde ikke tenkt noe mer på det.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 Bæsjing og onanering ser jeg på noe privat. Om noen skulle spørre om jeg har vært og gjort dette, så tar jeg meg den frihet å komme med en hvit løgn i stedet for å si at det er en privatsak eller å si sannheten. Ingen har noe med det, og de tråkker over grensene mine ved å spørre. Mange skammer seg over at en onanerer. Skammen kan de ha fått før forholdet, det kan være kjærestens innstilling, eller en kombinasjon. Skammen blir ikke mindre av at det kreves rapportering av denne aktiviteten, selv om det hevdes at "det er helt greit" at de gjør det (det burde være en selvfølge!!). Det kan være et problem hvis han avviser deg seksuelt, men så lenge du blir tilfredsstilt på den lidenskapelige og seksuelle fronten, så synes jeg ikke du har noe med å invadere kjærestens private grenser. Du ser det kanskje ikke selv, men jeg og flere i tråden, ser at kjæresten din ønsker å onanere uten å innrapporterte det. Anonymkode: 1832c...575
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå