Gå til innhold

Er en ordentlig ung voksen mann. Et problem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste ønsker en fyr som har sitt «shit together». Merkelig at folk sier at det er kjedelig, synes de fyrene i Luksusfellen er så festlige og sexy?

Ordentlig er for meg å være ansvarlig, som er noe mandig, det er en som kan ta vare på meg om jeg trenger det, i motsetning til en som er uryddig, barnslig og umoden. Har alltid likt det, men jeg tror som noen sier at det blir mer pop blant damene jo eldre man blir. Det er fordi de vokser til selv og blir lei de uansvarlige. 

Anonymkode: 2fd0a...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun vært sammen med og datet ordentlige menn. Jeg er jo ordentlig selv, så selvsagt vil jeg ha en fyr med livet på stell. Men det er ikke sånn at jeg derfor vil ha enhver fyr som er ordentlig, absolutt ikke. Det er en del andre ting som skal klaffe for min del. 

 

Anonymkode: c543c...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ordentlige menn, men de liker ikke meg. Selvom jeg ER veldig ordentlig selv, så fremstår jeg tydeligvis ikke som det? Sikkert fordi jeg har litt "rufsete" stil? Digger rett og slett cowboy-stilen, og blir da sikkert sett på som for harry av de ordentlige mennene? 

Anonymkode: 1c46a...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjeller der. Ordentlig som kjedelige professorer og jurister etc og en som er ordentlig for de han er trygg på seg selv og vet hva som er rett og galt. Er ordentlig med å behandle andre fint og vise respekt for andre. Er hyggelig til andre og sees på som noen man kan stole på er helt klart min favoritt type mann. Motvekt til alt tull og viss vass jeg driver med😚😚😚🥳

dame -52 år

Anonymkode: 71a54...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å være ordentlig, og likevel ha humor og glimt i øyet. Det er det ordentlige menn ofte ikke er så attraktive på. De er litt selvhøytidelige, og flørt og fleip sitter langt inne. Litt flørt og fleip er nødvendig for å ikke fremstå som selvhøytidelig og kjedelig. 

Slipp frem livsglede og humor. Smil og le litt. Ikke ta alt blodig seriøst. 

Jeg har mest ordentlige og seriøse menn i min omgangskrets, og jobbkrets. Det er likevel mye fleip, smil og latter. De er absolutt seriøse, flinke og ansvarsfulle, men humor og glimt i øyet. Kan slå av en spøk både på egne og andres vegne. 

Seriøs og likevel lett omgjengelig er akkurat den typen menn mange kvinner drømmer om. For seriøs og selvhøytidelig, ikke i stand til smil og latter, det blir fort vel traust. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av tingene du nevner trigger tiltrekning. De kan si de vil ha sånne, men det må være noe annet der som faktisk gjør dem interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ingen av tingene du nevner trigger tiltrekning. De kan si de vil ha sånne, men det må være noe annet der som faktisk gjør dem interessert.

Dette. Man blir ikke tiltrukket av ordentlighet. Tør å utfolde deg selv, legg til deg selvironi (er noe med tråden som sier meg at du mangler det, kan selvfølgelig ta feil) og vær litt mindre stivbeint - så skal du se at de egenskapene som man faktisk tiltrekkes av kommer tydeligere frem. Et spørsmål du kan stille deg er hvorfor kompisene dine liker deg som venn? Neppe fordi du er ordentlig. Sjansen er stor for at det er de egenskapene de liker ved deg som også vil tiltrekke damer. Men da må de frem i lyset.

Anonymkode: bddf6...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, fra mitt ståsted er de tingene du nevner noe som burde vært selvsagt. Å fremheve at man har god hygiene og rene klær får det til å virke som om normen er det motsatte hos dere menn..

Det er som de som kaller seg snille. Vel, de fleste mennesker er (eller anser seg selv som) snille. Og det blir samme greia her, får det til å virke som om normen hos menn er å være slem.

Du er ikke unik fordi du har jobb,dusjer og ikke går med møkkete klær liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Man blir ikke tiltrukket av ordentlighet. Tør å utfolde deg selv, legg til deg selvironi (er noe med tråden som sier meg at du mangler det, kan selvfølgelig ta feil) og vær litt mindre stivbeint - så skal du se at de egenskapene som man faktisk tiltrekkes av kommer tydeligere frem. Et spørsmål du kan stille deg er hvorfor kompisene dine liker deg som venn? Neppe fordi du er ordentlig. Sjansen er stor for at det er de egenskapene de liker ved deg som også vil tiltrekke damer. Men da må de frem i lyset.

Anonymkode: bddf6...ed1

Årsakene til at kompisene er venn med meg, slik jeg ser det, er fordi jeg er stabil (de vet hvor de har meg), sikkert morsom også, og jeg er en rolig person.. de trives i mitt selskap fordi jeg er meg selv...

Føler at jeg er den samme person når jeg er med andre og. :) 

Anonymkode: d53ed...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...