Gå til innhold

Er en ordentlig ung voksen mann. Et problem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ordentlige menn populært blant kvinner? Ikke slik jeg opplever det.

Jeg er ung voksen mann, fortsatt noen år igjen til jeg fyller 30 år. Jeg har alltid vært ordentlig av meg: ryddig, strukturert, god (student)økonomi, rene klær, casual stil, god hygiene, er aktiv og i god form. 

Spørsmålet mitt er: er det attraktivt for dere kvinner med en fyr som er ordentlig? Jeg vet at jeg utstråler at jeg er en "ordentlig" person ( ja jeg vet - dette høres rart ut..) 

Problemet er vel at jeg er kanskje i overkant ordentlig og fornuftig til tider, en svakhet slik jeg ser det. Vil gjerne høre kvinners tanker på dette

 

Anonymkode: d53ed...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordentlige menn med livet på stell er mine drømmemenn☺️ Det er denne type menn kvinner vil ende opp med, dele livet med, gifte seg med. Alle mine venninner er sammen med «ordentlige» menn, selv er jeg singel, men håper jeg finner en som er som deg😉 

Anonymkode: db41e...027

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du for glatt og ordentlig blir det kjedelig. Det må være litt mystikk for at jeg skal gidde. 

Anonymkode: 0c381...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ordentlige menn populært blant kvinner? Ikke slik jeg opplever det.

Jeg er ung voksen mann, fortsatt noen år igjen til jeg fyller 30 år. Jeg har alltid vært ordentlig av meg: ryddig, strukturert, god (student)økonomi, rene klær, casual stil, god hygiene, er aktiv og i god form. 

Spørsmålet mitt er: er det attraktivt for dere kvinner med en fyr som er ordentlig? Jeg vet at jeg utstråler at jeg er en "ordentlig" person ( ja jeg vet - dette høres rart ut..) 

Problemet er vel at jeg er kanskje i overkant ordentlig og fornuftig til tider, en svakhet slik jeg ser det. Vil gjerne høre kvinners tanker på dette

 

Anonymkode: d53ed...0ef

Damer liker vel ordentlige menn, men ikke tørre, kjedelige , for formelle/stive menn, uten interesser/spor av særpreg og personlighet.

Ikke at jeg sier du må være sånn da,men jeg har i alle fall ikke opplevd en dame som sier "usjjj,turn off" fordi man har god økonomi og er en stødig/ordentlig person med orden på livet sitt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig ikke noe som fins en fasit på, alle er jo ulike og har ulike preferanser, det viktige er jo at du er deg selv. Det mest tiltrekkende som finnes er jo folk som viser hvem de er og er helt seg selv, så godt det lar seg gjøre. Jeg liker ordentlige menn, jeg falt kanskje for andre typer menn når jeg var yngre, men etter jeg passerte 30 og i årene etter det, er det utvilsomt ordentlige menn jeg helst vil være sammen med, og sånn er det for venninnene mine også. Du er snart 30 år, bare vent noen år, så skal du se at du vil merke forskjell på interessen fra jentene😊

Anonymkode: db41e...027

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må tilføye noe ekstra for at kvinner skal ville ha deg i livet sitt. Ingem vil dra med seg en de kjeder seg med på tilstelninger.

Min mann er ordentlig som i at han er rusfri, høflig, takknemlig, snill, til å stole på, men grunnen til at jeg vil ha han er fordi han får meg til å le til jeg må løpe på do før jeg pisser på meg. Han er ikke perfekt, han blir kvisete, kunne dusjet dobbelt så mye som han gjør, og han slenger klær og sokker overalt, men sånt er for meg helt ubetydelig. Han må gi meg noe ekstra, noe som gir meg glede, og en følelse av at livet har mer å by på enn å sitte i en sofa og glo på skjerm.

Fokuser på å ha en morsom stund når du går på date, dropp middager og intervjusamtaler, og gå heller på arrangementer der dere må gi av dere selv.

Jeg tok mannen med på spillkveld med mine venner som første date, da fikk jeg se hvor flink han er sosialt, at han er moderne og oppdatert, og at han er intelligent nok til å vinne et hjernetrimsspill. Bare plusser i boka, ville ha han med en gang og det ble oss❤

 

Anonymkode: 42be1...92e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du typen som blir livredd for å gjøre feil, ja, så blir det slitsomt. Vegrer du deg for å gå på rødt lys når det er klart og lang nok sikt til å se at det ikke kommer biler? Tar det som en personlig fornærmelse fordi du blir stoppet i kontroll (for du har jo alt på stell og gjør ikke noe galt) = irriterende. Lite sjarmerende med folk som tar seg selv høytidelig. Hvordan er holdningen din ovenfor andre,mer "uryddige" mennesker? 

Er litt som spiller inn, men jeg ville nok blitt frustrert med en fyr som var så "strukturert" at det ikke var rom for spontanitet. Håper du har selvironi og humor. Det hjelper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at ordentlig kan assosieres med kjedelig. Jeg har mange studievenner og venner generelt, lett å omgås og lite/ingenting drama rundt meg. Lager ikke problem av noe som ikke er et problem. 

Jeg går fint i mengden med andre mennesker og kan snakke med alle, det er ingen problem.

Jeg lurte bare på om det at jeg utstråler at jeg er en "for ordentlig person", til at det ødelegger litt for meg på kvinnefronten..

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlige menn med livet på stell er mine drømmemenn☺️ Det er denne type menn kvinner vil ende opp med, dele livet med, gifte seg med. Alle mine venninner er sammen med «ordentlige» menn, selv er jeg singel, men håper jeg finner en som er som deg😉 

Anonymkode: db41e...027

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er egentlig ikke noe som fins en fasit på, alle er jo ulike og har ulike preferanser, det viktige er jo at du er deg selv. Det mest tiltrekkende som finnes er jo folk som viser hvem de er og er helt seg selv, så godt det lar seg gjøre. Jeg liker ordentlige menn, jeg falt kanskje for andre typer menn når jeg var yngre, men etter jeg passerte 30 og i årene etter det, er det utvilsomt ordentlige menn jeg helst vil være sammen med, og sånn er det for venninnene mine også. Du er snart 30 år, bare vent noen år, så skal du se at du vil merke forskjell på interessen fra jentene😊

Anonymkode: db41e...027

Interessant å lese. 

Anonymkode: d53ed...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Er du typen som blir livredd for å gjøre feil, ja, så blir det slitsomt. Vegrer du deg for å gå på rødt lys når det er klart og lang nok sikt til å se at det ikke kommer biler? Tar det som en personlig fornærmelse fordi du blir stoppet i kontroll (for du har jo alt på stell og gjør ikke noe galt) = irriterende. Lite sjarmerende med folk som tar seg selv høytidelig. Hvordan er holdningen din ovenfor andre,mer "uryddige" mennesker? 

Er litt som spiller inn, men jeg ville nok blitt frustrert med en fyr som var så "strukturert" at det ikke var rom for spontanitet. Håper du har selvironi og humor. Det hjelper. 

Trives godt med mennesker som er mer uryddige, mange av mine venner er det. Blir mer sladderprat og slikt..viktig det og. ;) 

 

Anonymkode: d53ed...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med du med ordentlig, freaker du ut hvis stearinlysene ikke matcher farge på interiøret? 

Er du overrenslig? 

Har du OCD symptomer? 

Anonymkode: dfd64...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jenter i starten av 20 årene er du kanskje kjedelig? Om de vil feste og styre og du ikke. 

For meg som nettopp har passert 30, må ha en mann som er trofast, omtenksom, har humor og ikke tar seg selv altfor selvhøytidelig. Jeg tuller ofte, og trenger ikke en som alltid tar vitsene mine bokstavelig😬

At du er ordentlig viser vel at du tar gjennomtenkte valg, og det tenker jeg er bra! 

Anonymkode: 73d2e...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at tiltrekning ikke handler om fornuft. Og at kvinner og menn tiltrekkes av ulike ting. Menn liker ordentlige damer, men det er ikke nødvendigvis slik at det motsatte er tilfelle. Myten om at damer liker badboys er ikke bak mål, du tiltrekker ikke mange med å være A4 og bare snill. 

Anonymkode: 3422d...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, du virker å gjøre samme feilen som mange andre menn gjør, nemlig å se på kvinner som én ensartet masse av skapninger, uten individuelle forskjeller og preferanser. Du spør om hva "kvinner liker" - svaret er at kvinner liker så mangt og forskjellig, og de er så mangt og forskjellig også.

Hva slags kvinner liker du? Liker du noen som er kompatible med deg selv?

Anonymkode: 02156...1ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med du med ordentlig, freaker du ut hvis stearinlysene ikke matcher farge på interiøret? 

Er du overrenslig? 

Har du OCD symptomer? 

Anonymkode: dfd64...53c

Nei

Nei

Nei

 

 

Anonymkode: d53ed...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ordentlige menn populært blant kvinner? Ikke slik jeg opplever det.

Jeg er ung voksen mann, fortsatt noen år igjen til jeg fyller 30 år. Jeg har alltid vært ordentlig av meg: ryddig, strukturert, god (student)økonomi, rene klær, casual stil, god hygiene, er aktiv og i god form. 

Spørsmålet mitt er: er det attraktivt for dere kvinner med en fyr som er ordentlig? Jeg vet at jeg utstråler at jeg er en "ordentlig" person ( ja jeg vet - dette høres rart ut..) 

Problemet er vel at jeg er kanskje i overkant ordentlig og fornuftig til tider, en svakhet slik jeg ser det. Vil gjerne høre kvinners tanker på dette

 

Anonymkode: d53ed...0ef

:klo: 

Mener du at du er normalt oppegående og renslig, som folk flest som ikke er helt spaza guttunger på 13 (av og til i kropper som er eldre) eller er «ordentlig» en pen måte å si at du lider av tvangstanker rundt system, ryddighet og kontroll?

Dersom det første så ville det nok fått meg til å stusse at du har en omgangskrets av så lav sosial rang at du skiller deg ut. Var du villig til å ta en klassereise -aktuell som partner. Tenker du å forbli i gjørma på bunnen - helt uaktuell.

Dersom det siste: aktuell kun om du har en realistisk og konkret langtidsplan for forbedring. 

Anonymkode: 64ea1...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at tiltrekning ikke handler om fornuft. Og at kvinner og menn tiltrekkes av ulike ting. Menn liker ordentlige damer, men det er ikke nødvendigvis slik at det motsatte er tilfelle. Myten om at damer liker badboys er ikke bak mål, du tiltrekker ikke mange med å være A4 og bare snill. 

Anonymkode: 3422d...1fa

En såkalt 'bad boy' kunne aldri vært meg. Har sikkert prøvd å være det engang, og det fungerer ikke for meg :icon_lol:. Joda, mange menn tiltrekker kvinner ved å være A4 eller å være seg selv! 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, du virker å gjøre samme feilen som mange andre menn gjør, nemlig å se på kvinner som én ensartet masse av skapninger, uten individuelle forskjeller og preferanser. Du spør om hva "kvinner liker" - svaret er at kvinner liker så mangt og forskjellig, og de er så mangt og forskjellig også.

Hva slags kvinner liker du? Liker du noen som er kompatible med deg selv?

Anonymkode: 02156...1ca

du har rett..

Jeg liker ordentlige kvinner: god hygiene, ordentlige, stabile, rolige, målbevisst her i livet, reflekterte med litt dybde. Kvinner som er veldig introv. kommer jeg godt overens med. 

Anonymkode: d53ed...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

En såkalt 'bad boy' kunne aldri vært meg. Har sikkert prøvd å være det engang, og det fungerer ikke for meg :icon_lol:. Joda, mange menn tiltrekker kvinner ved å være A4 eller å være seg selv! 

du har rett..

Jeg liker ordentlige kvinner: god hygiene, ordentlige, stabile, rolige, målbevisst her i livet, reflekterte med litt dybde. Kvinner som er veldig introv. kommer jeg godt overens med. 

Anonymkode: d53ed...0ef

Ja men da så 😊 Du liker kvinner som ligner deg selv, og det er nå det som fungerer best i det lange løp. Skjønner at hvem som helst kan bli satt ut av alle "flashy" folk som finnes, de er jo veldig synlige. Men de som er ordentlige ser og hører man gjerne ikke så mye til. Men det er mange som legger merke til dem for dét.

Fortsett med å være deg selv du, det er best. Krysser fingrene for at det ordner seg!

Anonymkode: 02156...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da så 😊 Du liker kvinner som ligner deg selv, og det er nå det som fungerer best i det lange løp. Skjønner at hvem som helst kan bli satt ut av alle "flashy" folk som finnes, de er jo veldig synlige. Men de som er ordentlige ser og hører man gjerne ikke så mye til. Men det er mange som legger merke til dem for dét.

Fortsett med å være deg selv du, det er best. Krysser fingrene for at det ordner seg!

Anonymkode: 02156...1ca

👍

Anonymkode: d53ed...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...