Gå til innhold

Italia, 20-30 jenter/damer

leila

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng med jenter i alderen 30-50 år som er i planleggingsfasen til en tur til Italia,

antakelig Toscanaområdet.

Er det noen som har tips til reise/overnatting etc.

Vi vil bo sentralt i forhold til små byer og ha

muligheter for besøk på vingårder.

Vi vil gjerne ha en rimelig tur som er

overkommelig for alle.

Norwegian flyr jo til Piza for en rimelig penge (tror jeg) Men transport derfra til et sted å bo?? Eller buss ?

Takk for alle tips (på forhånd) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Nå føler jeg at jeg snart blir anklaget for å drive reklame, så mye som jeg anbefaler dette stedet; men vi var SÅ fornøyd med www.mediterraneo.no! De leier ut overnattingssteder i hele Italia, og hjemmesiden viser bare et utvalg av steder. Kontakter du dem, sender de 2 tykke kataloger med forskjellige steder, fra vingårder til slott til hoteller. Virkelig god service og gode priser!

Vi skulle til Arezzo, som ligger en time fra Firenze og fløy via Munchen til Firenze ganske billig. (Gjorde egentlig ingenting med mellomlanding, vi måtte bare vente i underkant av en time begge veier. Akkurat passe til litt tax-free shopping! :wink: )

Vi leide bil, men ellers går det helt fint å reise kollektivt eller med drosje. Det er ikke så veldig dyrt.

Av steder å besøke anbefaler jeg Firenze, Arezzo og Cortona. Men uansett hvor dere velger å dra blir det nok fantastisk! Toscana er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...