sfj85 Skrevet 14. januar #1021 Skrevet 14. januar Kosemose skrev (På 11.1.2026 den 21.27): Uansett; Utrolig dårlig og useriøst å «ha planer» som betyr å sette bort valpen etter så kort tid. Det er tøft og slitsomt med valp men hvor lite ryggrad er det mulig å ha? Stakkars valp! Det er en hund , ikke en baby ! Jeg tenker at den hunden har det helt fint sammen med faren deres også . Hunder er stort sett fornøyd når alle deres behov er dekket . 1 3
LilleOlga Skrevet 27. januar #1024 Skrevet 27. januar Men hvordan er opplegget ? For jeg følger de ikke, men ramler innom nå og da . Hver gang jeg har sett (ofte mandag da har jeg fri), så har hunden vært hos faren i helgen. Har de barnevakt hver helg ? Og så må de prioritere trening og se på tv før de henter den? (De har hatt mer pass til sin i løpet av 3 uker, en jeg har på minst et helt år til sammen (er singel og alene med hunden). Og når min var så liten som det der - så var det ganske uaktuelt og ha barnevakt). 3 1 3
Mediocre Skrevet 14. februar #1025 Skrevet 14. februar Enda en helg der hvalpen er plassert hos faren.. 🙃 1
refill Skrevet 15. februar #1026 Skrevet 15. februar Mediocre skrev (På 14.2.2026 den 12.58): Enda en helg der hvalpen er plassert hos faren.. 🙃 Vita var jo drittlei hunden før helgen så det er vel ikke så overraskende. 1
Dupers Skrevet 15. februar #1027 Skrevet 15. februar Jeg er ingen motekjenner, men på på posten i feed som startee med det jeg tror er gårsdagens antrekk, har W på seg en underkjole som antrekk der? 1
Lillemy23 Skrevet torsdag kl. 19:52 #1028 Skrevet torsdag kl. 19:52 Er det bare jeg som synes det er rart å dra til Thailand for å trene inn på treningssenter og ligge ved et generisk basseng som like gjerne kunne vært Granca? 3
Mediocre Skrevet lørdag kl. 10:35 #1029 Skrevet lørdag kl. 10:35 Lillemy23 skrev (På 12.3.2026 den 20.52): Er det bare jeg som synes det er rart å dra til Thailand for å trene inn på treningssenter og ligge ved et generisk basseng som like gjerne kunne vært Granca? Det er sponset, så da er det sikkert ikke så nøye hvor det er. 2
elisabeth30 Skrevet lørdag kl. 10:58 #1030 Skrevet lørdag kl. 10:58 Mediocre skrev (22 minutter siden): Det er sponset, så da er det sikkert ikke så nøye hvor det er. Husker de å merke da?
Nepped Skrevet lørdag kl. 22:36 #1031 Skrevet lørdag kl. 22:36 Flere som hørte på p3 fredags morgen, innslaget om lønnen til influensere vs sykepleiere? W&V trodde sykepleiere tjente mer enn dem. Fikk ikke med meg hele snutten, hadde vært interessant å hørt den utregningen 🫠
Dupers Skrevet søndag kl. 12:26 #1032 Skrevet søndag kl. 12:26 Nepped skrev (13 timer siden): Flere som hørte på p3 fredags morgen, innslaget om lønnen til influensere vs sykepleiere? W&V trodde sykepleiere tjente mer enn dem. Fikk ikke med meg hele snutten, hadde vært interessant å hørt den utregningen 🫠 Er ikke det en sånn klassisk influenser mentalitet? At de ikke tjener så mye hver mnd fordi de ikke tar ut lønn, men utbytte? Og fot mange influensere teller tydeligvis ikke utbytte fra firmaet som lønn 1
Lillemy23 Skrevet søndag kl. 16:58 #1033 Skrevet søndag kl. 16:58 De merker jo noen poster, men ikke alle? Vet ikke hva reglene er her når det er sponset jeg, men jeg tenker vel at det meste burde vært merket når alt er sponset av opphold/reise og hva de gjør det. De har vel ikke akkurat vært veldig mye ute og reist, og de slår meg jo generelt som ganske enkle hvis det er lov å si. Synes denne reisen også gjenspeiler det litt, selvom jeg også kan nyte en ferie med mye avslapning og trening/egenpleie. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå