Gå til innhold

Vita og Wanda

Anbefalte innlegg

Skrevet
punkyB skrev (12 minutter siden):

Litt usikker på hva de mener med å vært sykmeldt. Håper jo ikke de er så korttenkte at de har mottatt sykemeldingspenger OG beviselig utført betalt arbeid samtidig. 

Veldig bra at pressen begynner å bli litt mer kritisk til ulike influensere som gjør div.ting de får kritikk for (berettiget sådan)

Tror absolutt de kan være så korttenkte! Men kan også forestille meg at de bare sa "sykemeldt" for å få sympati. Uansett har de beviselig jobbet, så det er fjernt å si uansett.
Veldig veldig bra mediene ikke bare rapporterer alt influencere sier ukritisk lenger, det har de gjort altfor lenge, burde vært mye mer kritisk journalistikk mot den bransjen.

• Liker 11
Skrevet
hvalstad45 skrev (49 minutter siden):

Tror absolutt de kan være så korttenkte! Men kan også forestille meg at de bare sa "sykemeldt" for å få sympati. Uansett har de beviselig jobbet, så det er fjernt å si uansett.
Veldig veldig bra mediene ikke bare rapporterer alt influencere sier ukritisk lenger, det har de gjort altfor lenge, burde vært mye mer kritisk journalistikk mot den bransjen.

De kan jo være sykmeldt, men velge å ikke benytte seg av den (altså jobbe selvom man er sykmeldt og ikke kreve sykepenger). Tipper de er såpass smarte og ikke begår trygdesvindel. Men drar offerkortet og sier de ble sykmeldt, bl.a pga rasisme. De får jo masse klikk på dette (også), og ler hele veien til banken. Vi går på hver gang, også avisene 🤣

• Liker 4
Skrevet

Har alltid likt Siri Kristiansen men etter hun ble venn med tvillingene så forsvarer hun dem uansett situasjon (i podcasten) 

Det blir for dumt .. 

• Liker 4
Skrevet
Honey Dew skrev (På 13.1.2025 den 19.00):

Hvorfor bruker de ordet connection når det heter forbindelser? Dårlig ordforråd?

Det er ikke akkurat et nytt fenomen. Er mange som ikke klarer å snakke norsk i dag. 

• Liker 4
Skrevet
Mariss@68 skrev (17 minutter siden):

De kan jo være sykmeldt, men velge å ikke benytte seg av den (altså jobbe selvom man er sykmeldt og ikke kreve sykepenger). Tipper de er såpass smarte og ikke begår trygdesvindel. Men drar offerkortet og sier de ble sykmeldt, bl.a pga rasisme. De får jo masse klikk på dette (også), og ler hele veien til banken. Vi går på hver gang, også avisene 🤣

Sa du smarte? Den dagen😅

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg følger ingen influensere, men snublet tilfeldig over et klipp på Snap, et program som heter House Tour, der to unge menn/programledere drar på besøk hjem til ulike kjendiser, og går gjennom huset/hjemmet deres. Alt snakkes om, inkludert toalettene deres.

De har også vært hjemme hos Vita og Wanda. 

I den videoen jeg har tatt et øyeblikksbilde av på Snap, står det et amerikanisert, stivpyntet juletre i et hjørne av stua, og ene programlederen spør om tvillingene har pyntet det selv. Det har de ikke gjort, forteller de. De har betalt noen for å pynte treet for dem... og det betalte de mellom 15 000 - 20 000 (!) kr for, sier den ene av tvillingene.....

Er det overhodet mulig? Hun ene viste frem Rolex-klokken sin også. Hvordan kan de tjene så godt på å ha bare 100 000 følgere hver? Hvordan kan det betale seg så utrolig bra at man har råd til å hive 15 000 kroner ut av vinduet for å få noen til å pynte juletreet ditt? (nå vet jeg ikke om treet og pynten var inkludert i den prisen, mulig det var det, men dyrt var det likevel!)

Tjener man så bra på 100 000 følgere, eller driver de og låner i øst og vest for å fremstå rikere enn det de er?

vw.thumb.jpeg.1ca06d116ffe4d337a2d5955da5a6b99.jpeg

Endret av Million
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (58 minutter siden):

Jeg følger ingen influensere, men snublet tilfeldig over et klipp på Snap, et program som heter House Tour, der to unge menn/programledere drar på besøk hjem til ulike kjendiser, og går gjennom huset/hjemmet deres. Alt snakkes om, inkludert toalettene deres.

De har også vært hjemme hos Vita og Wanda. 

I den videoen jeg har tatt et øyeblikksbilde av på Snap, står det et amerikanisert, stivpyntet juletre i et hjørne av stua, og ene programlederen spør om tvillingene har pyntet det selv. Det har de ikke gjort, forteller de. De har betalt noen for å pynte treet for dem... og det betalte de mellom 15 000 - 20 000 (!) kr for, sier den ene av tvillingene.....

Er det overhodet mulig? Hun ene viste frem Rolex-klokken sin også. Hvordan kan de tjene så godt på å ha bare 100 000 følgere hver? Hvordan kan det betale seg så utrolig bra at man har råd til å hive 15 000 kroner ut av vinduet for å få noen til å pynte juletreet ditt? (nå vet jeg ikke om treet og pynten var inkludert i den prisen, mulig det var det, men dyrt var det likevel!)

Tjener man så bra på 100 000 følgere, eller driver de og låner i øst og vest for å fremstå rikere enn det de er?

vw.thumb.jpeg.1ca06d116ffe4d337a2d5955da5a6b99.jpeg

Ganske sikker på at de har sagt at de skriver mye av på firmaet. F.eks. juletrepyntinga, ettersom det er noe de kan bruke som en del av «jobben», enten som rekvisitt eller som direkte reklame. Når man lever av å selge hverdagen sin på some så er det plutselig mye som kan skrives av. Husker en episode av bloggerne for mange herrens år siden, da så man hvordan Caroline Berg Eriksen var helt febrilsk opptatt av å ha kontroll på kvitteringen etter å ha kjøpt is til familien. Det kom jo fram at det var fordi fruen tok bilder av isen (noe unicorn extra extra med stash som sikkert kostet 100kr pr is) og skulle legge ut på Instagram/snap/bloggen og da kunne hun skrive det av på skatten ettersom det ble innkjøpt til bedriftsformål. Poenget mitt er bare at sammenblandingen av livsstil og levebrød gjør at man nesten kan livnære seg via bedriften og det som blir tatt ut i lønn gjerne går til å dekke ting som vanskelig lar seg avskrive som boliglån, strøm osv

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kan jeg spørre om noe annet ang. disse tvillingene også? Jeg har sett noen bilder av de, og i 9 av 10 tilfeller på bildet, så skinner fjesene deres, så glinsende at det ser ut som de har smurt seg inn med kokosolje eller noe?? Er det en slags ny trend som er in nå,eller skal det være spesielt sunt (! med olje på huden???) å smøre inn ansiktet med det mtp rynkeforebygging eller noe? NOE må det jo være som gjør at de vil fremstå så speilblanke og glinsende i fjeset? Er det trendy? (jeg er for gammel til å følge med på hva som er sånne trender, er i femtiårene)

Synes det glinset litt olje av håret deres også på et par bilder, der de sto med håret klistret til hodet i stram midtskill. Er håret også innsatt med noe oljelignende greier?

Eksempelbilde på glinsende oljede ansikter og hår som også glinser litt: (fra tv2 her)

17787007.webp?imageId=17787007&x=12.00&y

Endret av Million
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sam Fox skrev (2 timer siden):

Det er ikke akkurat et nytt fenomen. Er mange som ikke klarer å snakke norsk i dag. 

Det både ser og høres tåpelig ut.

• Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 time siden):

Ganske sikker på at de har sagt at de skriver mye av på firmaet. F.eks. juletrepyntinga, ettersom det er noe de kan bruke som en del av «jobben», enten som rekvisitt eller som direkte reklame.

Alle influens'ere, tik-tok'ere, youtubere osv. skriver av det de bruker på å lage innhold på skatten.

Skrevet
Million skrev (6 timer siden):

Kan jeg spørre om noe annet ang. disse tvillingene også? Jeg har sett noen bilder av de, og i 9 av 10 tilfeller på bildet, så skinner fjesene deres, så glinsende at det ser ut som de har smurt seg inn med kokosolje eller noe?? Er det en slags ny trend som er in nå,eller skal det være spesielt sunt (! med olje på huden???) å smøre inn ansiktet med det mtp rynkeforebygging eller noe? NOE må det jo være som gjør at de vil fremstå så speilblanke og glinsende i fjeset? Er det trendy? (jeg er for gammel til å følge med på hva som er sånne trender, er i femtiårene)

Synes det glinset litt olje av håret deres også på et par bilder, der de sto med håret klistret til hodet i stram midtskill. Er håret også innsatt med noe oljelignende greier?

Eksempelbilde på glinsende oljede ansikter og hår som også glinser litt: (fra tv2 her)

17787007.webp?imageId=17787007&x=12.00&y

Ikke fint nei.

• Liker 3
Skrevet

Har sikkert skrevet her før, men skjønner ikke hva som er interessant med disse to? 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mitt inntrykk er at de er utrolig dårlig til å merke reklame. Det opplegget de er på i Lofoten nå med Hoka f.eks., skal ikke det merkes? De har jo helt tydelig samarbeid med Hoka. 

Endret av snute
.
  • Liker 6
Skrevet
snute skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk er at de er utrolig dårlig til å merke reklame. Det opplegget de er på i Lofoten nå med Hoka f.eks., skal ikke det merkes? De har jo helt tydelig at samarbeid med Hoka. 

Enig. De har også hatt/har et samarbeid med Skappel, og strikkegenserne de går med - merkes sjelden. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Burde vel snart bli sponsa for olje bruken sin 😂

Endret av Vålull
Feil
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
snute skrev (8 timer siden):

Mitt inntrykk er at de er utrolig dårlig til å merke reklame. Det opplegget de er på i Lofoten nå med Hoka f.eks., skal ikke det merkes? De har jo helt tydelig samarbeid med Hoka. 

De merker ALDRI Hoka-innleggene med reklame, til tross for over hundre innlegg på Strava hvor de tydeligvis viser frem Hoka-sko og tilbehør 🤮

• Nyttig 1
Skrevet
Vålull skrev (1 time siden):

Bare vent til MDG oppdager de så blir de nok avgiftsbelagt.

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (9 timer siden):

Til og med Diddy blir sjalu av hvor oljete de er 😆

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...