Lawyer Skrevet 25. mars #901 Del Skrevet 25. mars Whitesnake69 skrev (1 time siden): Hvem er KA? Kristina Andersen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. mars #902 Del Skrevet 28. mars En av disse er jo med på Kokkeskolen. Klarte seg bra 1 episode. Men i går..... Når Hellstrøm holder opp en fisk som er åpnet og tatt ut innmaten av. Da spør hun om fisken svømmer sånn rundt i vannet. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 10:15 #903 Del Skrevet torsdag kl 10:15 Veldig rart å se Vita på Kokkeskolen. Hun er langt på vei annerledes enn ellers. Framstår langt mer sympatisk og rolig. Mulig de to der drar opp hverandre og får fram det verste i folk? Mener ikke «et helt annet menneske», men hun er spiselig. 😅 Lite sutring, hun blir genuint glad for ros, og hun gjør det jo bra. Hun og Robert Stoltenberg er veldig fine sammen/med hverandre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet torsdag kl 11:49 #904 Del Skrevet torsdag kl 11:49 Pia Seeberg har trent med tvillingene. Fin video, men jeg sliter med å forstå motivasjonen for å kjøre så hardt med kostholdsplan og det treningsregimet de har. De svarer heller ikke direkte på hvorfor de faster, når til og med PT'en deres sier i videoen at han har abefalt dem å spise før trening så virker det litt rart at de ikke tar det til seg? Han sier at de hadde prestert på bedre på trening med mat innabords, så pussig at de ikke hører på det.. Jeg forstår ikke hva som er poenget med kostholdsplan for deres del sånn i utgangspunktet, da. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet torsdag kl 11:52 #905 Del Skrevet torsdag kl 11:52 Ninaen skrev (1 time siden): Veldig rart å se Vita på Kokkeskolen. Hun er langt på vei annerledes enn ellers. Framstår langt mer sympatisk og rolig. Mulig de to der drar opp hverandre og får fram det verste i folk? Mener ikke «et helt annet menneske», men hun er spiselig. 😅 Lite sutring, hun blir genuint glad for ros, og hun gjør det jo bra. Hun og Robert Stoltenberg er veldig fine sammen/med hverandre. Enig i dette, synes hun gjør en god figur! Så et klipp der hun ikke visste hva som er forskjell på okse og ku, eller om det var det samme kjøttet eller noe sånt. Var det fra den episoden? Altså.. går det an å ikke vite det når man er over 30 år?? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet torsdag kl 11:59 #906 Del Skrevet torsdag kl 11:59 Mediocre skrev (5 minutter siden): Enig i dette, synes hun gjør en god figur! Så et klipp der hun ikke visste hva som er forskjell på okse og ku, eller om det var det samme kjøttet eller noe sånt. Var det fra den episoden? Altså.. går det an å ikke vite det når man er over 30 år?? 😅 Ok hva er forskjellen da? Eller er det noe forskjell? ( bortsett fra at det er hunnkjønn og hannkjønn) 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet torsdag kl 12:06 #907 Del Skrevet torsdag kl 12:06 Anya66 skrev (5 minutter siden): Ok hva er forskjellen da? Eller er det noe forskjell? ( bortsett fra at det er hunnkjønn og hannkjønn) 😁 Det er nettopp det, det er det samme 🤭Men jeg tror det hun spurte om var hva som er forskell på okse og ku, at hun ikke visste at det var kjønn. For meg er det rart å ikke vite 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet torsdag kl 12:07 #908 Del Skrevet torsdag kl 12:07 Mediocre skrev (1 minutt siden): Det er nettopp det, det er det samme 🤭Men jeg tror det hun spurte om var hva som er forskell på okse og ku, at hun ikke visste at det var kjønn. For meg er det rart å ikke vite Aha 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 12:15 #909 Del Skrevet torsdag kl 12:15 Mediocre skrev (20 minutter siden): Enig i dette, synes hun gjør en god figur! Så et klipp der hun ikke visste hva som er forskjell på okse og ku, eller om det var det samme kjøttet eller noe sånt. Var det fra den episoden? Altså.. går det an å ikke vite det når man er over 30 år?? 😅 Ja,men samtidig så er jeg enig med Robert: det er faktisk fint at noen bare spør, selv om de på en måte driter seg loddrett ut og legger seg til hoggs. Det er faktisk en god kvalitet. Vita framstår så mye mer genuin og hyggelig her, og det framstår ikke påtatt. Man ser jo kanskje mer av hva som ligger bak oppførselen deres (hun framstår egentlig usikker, lav selvtillit, at alle heier på hverandre er «uvant» osv), men det unnskylder på ingen måte atferden deres på snap og i tospann altså. Men fint å se at hun har denne siden også. Kanskje bør de være mer fra hverandre🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 12:16 #910 Del Skrevet torsdag kl 12:16 P.S. Hvis dere aner hvor lite mange voksne kan, men de færreste avslører det 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet torsdag kl 14:51 #911 Del Skrevet torsdag kl 14:51 Enig i at Vita gjør en god figur. Har alltid hatt inntrykk av at det et Wanda som er mest uspiselig av de to... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet torsdag kl 19:25 #912 Del Skrevet torsdag kl 19:25 Mediocre skrev (7 timer siden): Det er nettopp det, det er det samme 🤭Men jeg tror det hun spurte om var hva som er forskell på okse og ku, at hun ikke visste at det var kjønn. For meg er det rart å ikke vite Det er utrolig fascinerende at en som er over tredve ikke vet det. Det er sånn som mange barn vet før de begynner på skolen. Hun er en god kanditat til neste sesong av Norges Dummeste😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet torsdag kl 20:16 #913 Del Skrevet torsdag kl 20:16 tonebelinda skrev (På 28.3.2025 den 13.51): En av disse er jo med på Kokkeskolen. Klarte seg bra 1 episode. Men i går..... Når Hellstrøm holder opp en fisk som er åpnet og tatt ut innmaten av. Da spør hun om fisken svømmer sånn rundt i vannet. 🤣🤣🤣 Jeg føler at deltagere (og da spesielt influensere, som lever av klikk) på slike ting også ofte sier helt latterlige ting i håp om at det skal bli overskrifter og snakket om. I episoden der de var på tur med Lars Monsen fisket de jo, og da vet hun utmerket godt hvordan en fisk ser ut liksom, hun kan da umulig ha glemt det 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet torsdag kl 20:17 #914 Del Skrevet torsdag kl 20:17 gansketeit skrev (50 minutter siden): Det er utrolig fascinerende at en som er over tredve ikke vet det. Det er sånn som mange barn vet før de begynner på skolen. Hun er en god kanditat til neste sesong av Norges Dummeste😅 Mulig jeg tar feil, men da hun snakket om det med Robert så tolket jeg det slik at hun lurte på om biffen vi spiser kommer fra ku eller okse. Men spørsmålet kom ut annerledes da hun spurte Eyvind. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet torsdag kl 20:40 #915 Del Skrevet torsdag kl 20:40 Linazer skrev (17 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men da hun snakket om det med Robert så tolket jeg det slik at hun lurte på om biffen vi spiser kommer fra ku eller okse. Men spørsmålet kom ut annerledes da hun spurte Eyvind. Hellstrøm sa jo at ku er hun og okse er hann for hun lurte på det. Jeg trodde også først hun mente kjøttet. Mulig jeg har tolket feil og at det er klippet.🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet torsdag kl 22:00 #916 Del Skrevet torsdag kl 22:00 Hun er jo kjempeflink på kjøkkenet, det er overraskende!👏 Men, litt smådum ja...og hun sier "herregud" og " sykt" heele tiden..slitsom å høre på!🙉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet fredag kl 11:50 #917 Del Skrevet fredag kl 11:50 Moongirl skrev (13 timer siden): Hun er jo kjempeflink på kjøkkenet, det er overraskende!👏 Men, litt smådum ja...og hun sier "herregud" og " sykt" heele tiden..slitsom å høre på!🙉 Mye banning også, det er litt barnslig.. Åpenbart veldig misfornøyd med Grue-løpet, og det forstår jeg når man har lagt så mye tid og trening bak, men å skrive "dette gikk til helvete" på alle bilder fra løpet.. Om hun var i så dårlig form og er så resultat-orientert kunne hun like godt droppet å løpe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå