bonsaijenta Skrevet 5. mars #881 Del Skrevet 5. mars Lawyer skrev (10 timer siden): Fetisha dro rasisme kortet. Ikke overrasket. Hadde Wanda og vita vært hvite så hadde ikke det som skjedde på grotto skjedd. Så Fetisha mente at media skyldte tvillingene en unnskyldning. Selvfølgelig var det rasistisk🙄 Forhåpentligvis er det ingen som tar disse seriøst lenger. Misliker de enda mer etter Grotto saken pga deres oppførsel og ikke hudfarge. Viktig å presisere det i tilfelle de leser her inne. Det var flere influencere som var på restaurant da det stormet som verst og en av de var ikke etnisk norsk. Har ikke hørt noe om rasisme fra den kanten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #882 Del Skrevet 5. mars tonebelinda skrev (17 timer siden): Ser disse tvillingene på Sofa. Er det sminken deres som gjør at de ser helt svette og våte ut i ansiktet? Overdreven bruk av highlighter vil jeg tro. Skjønner ikke at folk vil se svette ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerbas LubyLu Skrevet 5. mars #883 Del Skrevet 5. mars jukkapalme skrev (11 minutter siden): Overdreven bruk av highlighter vil jeg tro. Skjønner ikke at folk vil se svette ut. Det ser ut som dem har dynka seg i olje 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #884 Del Skrevet 5. mars Lerbas LubyLu skrev (25 minutter siden): Det ser ut som dem har dynka seg i olje Enig. Bruker sikkert sånn «glowy» ansiktsmist også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet 22. mars #885 Del Skrevet 22. mars Herregud så pinlig det Wanda la ut på snap i går. Det virker som om de to søstrene konstant bare er ute etter å skape drama for å få oppmerksomhet. Wanda la ut kjempefrekke snapper om at en annne influenser har «kopiert» det mest generiske beige soverommet i historien. Med en seng som selges som et ferdig oppsett med lamper og nattbord. De virker bare så utrolig slemme begge to de tvillingene. 14 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 22. mars #886 Del Skrevet 22. mars Rotekopp2021 skrev (1 time siden): Herregud så pinlig det Wanda la ut på snap i går. Det virker som om de to søstrene konstant bare er ute etter å skape drama for å få oppmerksomhet. Wanda la ut kjempefrekke snapper om at en annne influenser har «kopiert» det mest generiske beige soverommet i historien. Med en seng som selges som et ferdig oppsett med lamper og nattbord. De virker bare så utrolig slemme begge to de tvillingene. Jeg måtte inn og se..... jeg er nesten målløs. Hun er faen så usmakelig! At hun velger å bruke tid på å utlevere denne andre personen, nærmest kreve et takk for inspirasjonen for så og si at hun tar det som er kompliment.. altså, er hun helt i vater eller? 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet 22. mars #887 Del Skrevet 22. mars Sammy! skrev (1 time siden): Jeg måtte inn og se..... jeg er nesten målløs. Hun er faen så usmakelig! At hun velger å bruke tid på å utlevere denne andre personen, nærmest kreve et takk for inspirasjonen for så og si at hun tar det som er kompliment.. altså, er hun helt i vater eller? Enten så er hun psykisk syk eller så gjør hun det bevisst for å skape drama. Uansett er det veldig usmakelig, og det var rett og slett ubehagelig å se det hun la ut. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 22. mars #888 Del Skrevet 22. mars De virker så ufordrgelige, fatter ikke at de kan leve av dette tullet, hvem får noe ut av å følge dem, har de fans? 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 22. mars #889 Del Skrevet 22. mars Hva er de egentlig kjent for? Delta i flest mulig tv programmer for å vise enda fler hvor uspiselig de er? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mars #890 Del Skrevet 22. mars Vinnanna15 skrev (1 time siden): Hva er de egentlig kjent for? Delta i flest mulig tv programmer for å vise enda fler hvor uspiselig de er? De er kjente for å være kjent. Var med på Robinson back in the day. Var gode på å bruke de 5 sekundene de fikk etter det og fikk plutselig en tvserie på nrk. Resten er vel bare at de har vært gode på selvpromotering og fått de riktige bekjentskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. mars #891 Del Skrevet 22. mars Er det noen som har screenshot av begynnelsen på dette, eller var det muntlig rant? Jeg gikk glipp av det før det forsvant… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 22. mars #892 Del Skrevet 22. mars desperate skrev (21 minutter siden): Er det noen som har screenshot av begynnelsen på dette, eller var det muntlig rant? Jeg gikk glipp av det før det forsvant… Jeg følger ikke på snap, men var to bilder hvor hun sammenligna rommene og et parr svar på kommentarer fra følgere som påpekte like detaljer. Vet ikke om det var noe muntlig, men jeg så ikke på det jeg fant som en rant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 23. mars #893 Del Skrevet 23. mars desperate skrev (12 timer siden): Er det noen som har screenshot av begynnelsen på dette, eller var det muntlig rant? Jeg gikk glipp av det før det forsvant… Dupers skrev (12 timer siden): Jeg følger ikke på snap, men var to bilder hvor hun sammenligna rommene og et parr svar på kommentarer fra følgere som påpekte like detaljer. Vet ikke om det var noe muntlig, men jeg så ikke på det jeg fant som en rant Hun delte vel også noen kommentarer fra andre følgere bare for å kaste litt ekstra bensin på bålet? I tillegg til å kommentere hvordan den andre personen hadde prøvd å forsvare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayHedvig Skrevet 23. mars #894 Del Skrevet 23. mars Sammy! skrev (9 timer siden): Hun delte vel også noen kommentarer fra andre følgere bare for å kaste litt ekstra bensin på bålet? I tillegg til å kommentere hvordan den andre personen hadde prøvd å forsvare seg. Wanda har vel tapet på veggene og sorte detaljer på dør osv? Den andre influenseren hadde beige seng og beige rom i forrige leilighet(hun leide) og før det hadde hun også samme farger og lyst teppegulv(som ble lagt lenge før Wanda la sitt teppegulv … så at Wanda ønsker seg en takk, skjønner jeg ikke en dritt av! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 23. mars #895 Del Skrevet 23. mars Er ikke de soverommene der så mainstream som overhodet mulig å få de? Og, er ikke halve poenget med interiør på internett å finne/dele inspirasjon? 🤷♀️🤦🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 24. mars #896 Del Skrevet 24. mars Nå vet ikke jeg hvem hu hinter til, ikke sett ranten. Men om det er KA, så syns jeg rommet til KA ser bedre ut. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 24. mars #897 Del Skrevet 24. mars Dette har jeg ikke fått med meg, men hallo... hvor umoden går det an å bli? Om jeg trodde noen hadde kopiert interiøret mitt hadde jeg tatt det som er kompliment! Så Vita skulle klippe seg pga svidd hår, og jeg skjønner at det er kjipt når man helst vil ha så langt hår som mulig, men hun må jo se at det er veldig slitt i tuppene (og ikke bare pga det som er svidd). Jeg hadde klippet 5 cm av det der 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet 24. mars #898 Del Skrevet 24. mars (endret) Mediocre skrev (1 time siden): Dette har jeg ikke fått med meg, men hallo... hvor umoden går det an å bli? Om jeg trodde noen hadde kopiert interiøret mitt hadde jeg tatt det som er kompliment! Så Vita skulle klippe seg pga svidd hår, og jeg skjønner at det er kjipt når man helst vil ha så langt hår som mulig, men hun må jo se at det er veldig slitt i tuppene (og ikke bare pga det som er svidd). Jeg hadde klippet 5 cm av det der 😅 Haha ja, og hun gnålte om det konstant i et døgn. Altså HALLO det er bare hår. Begge de to er så ufordragelige og grusomme, skjønner ikke at de har «fans», noe de tydeligvis har siden de deler kommentarer. Endret 24. mars av Rotekopp2021 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 25. mars #899 Del Skrevet 25. mars Jeg skjønner ikke hvorfor hun kritiserer en annen influenser for å kopiere henne. Soveroms stilen hennes er ganske lik Jenny Skavlan sin. Mulig flere rom også men jeg kan ikke huske å ha sett Skavlan bitche om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 25. mars #900 Del Skrevet 25. mars Lawyer skrev (På 24.3.2025 den 8.05): Nå vet ikke jeg hvem hu hinter til, ikke sett ranten. Men om det er KA, så syns jeg rommet til KA ser bedre ut. Hvem er KA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå