Gå til innhold

Vita og Wanda

WhiteSwan

Anbefalte innlegg

M.G.E skrev (På 27.9.2024 den 14.53):

Hva er hun ene skadet for nå? Som bare kan ro i 14 dager?

og at de er mobbere er helt klart!! Aldri hatt sansen for de, men som de fleste andre så liker jeg å følge litt drama 🤷

Burde vite bedre. De har vel selv blitt mobbet store deler av oppveksten…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo rablet helt for Vita de siste dagene. Veldig flaut for det bare oser sjalusi på Karianne Vilde.

Vita trener og spiser som en spiseforstyrret. Sykelig forhold til trening og mat. Redigering av bilder og posering for å se tynnere ut. Men fordi hun ikke blir tynn uansett forstår ikke folk hvor sykt det er. Og hun er misunnelig på KV fordi hun faktisk har klart å få den syltynne kroppen Vita så veldig ønsker seg.

Bare så det er sagt synes jeg Vita har en veldig fin og veltrent kropp! Men tydelig at hun er misfornøyd selv og ønsker å være syltynn slik som KV. Personlig ville jeg heller sett lignende ut som Vita enn KV, så er ikke ment som kroppshaming på noen måte.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

All den «rehab-treningen» og behandlinger hos diverse kiropraktor, fysio osv! Men er det ikke sånn at de selv forstår, eller at noen forklarer for dem at det kan ha noe med den voldsomme treningsbelastningen å gjøre? Ja, vi er laget for å bevege oss. Men de tar det til et helt annet nivå. Jeg syntes de nesten trener som folk som har dette som levebrød (idrettsutøvere). 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Eyr skrev (1 time siden):

Er det lyset som gjør slik at det ser ut som de har smurt seg med glidemiddel i ansiktet?

IMG_5172.png

De hadde ikke sett glinsende ut dersom det ikke var lys rettet mot dem i det bildet ble tatt. På den andre siden så hadde ikke lyset fått de til å se klissete dersom de ikke hadde hatt noe på huden. For å oppsummere så er det en kombinasjon av lyssetting og hudprodukter som gjør at de ser oljete/svette ut. De kunne brukt pudder for å matte ned huden, men det virker som de liker den våte looken ettersom huden deres stort sett ser sånn ut både på og utenfor den røde løperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (På 29.9.2024 den 13.55):

Har jo rablet helt for Vita de siste dagene. Veldig flaut for det bare oser sjalusi på Karianne Vilde.

Vita trener og spiser som en spiseforstyrret. Sykelig forhold til trening og mat. Redigering av bilder og posering for å se tynnere ut. Men fordi hun ikke blir tynn uansett forstår ikke folk hvor sykt det er. Og hun er misunnelig på KV fordi hun faktisk har klart å få den syltynne kroppen Vita så veldig ønsker seg.

Bare så det er sagt synes jeg Vita har en veldig fin og veltrent kropp! Men tydelig at hun er misfornøyd selv og ønsker å være syltynn slik som KV. Personlig ville jeg heller sett lignende ut som Vita enn KV, så er ikke ment som kroppshaming på noen måte.

V og W er jo kjempe små og slanke begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyer skrev (39 minutter siden):

V og W er jo kjempe små og slanke begge to. 

Jada😄 Men ville ikke kalt de syltynne som Karianne Vilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (3 timer siden):

Er det lyset som gjør slik at det ser ut som de har smurt seg med glidemiddel i ansiktet?

IMG_5172.png

Dette er jo bare glow som tvillingene er så glad i. De ser alltid ut som de har badet seg i olje 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (3 timer siden):

Jada😄 Men ville ikke kalt de syltynne som Karianne Vilde.

Har du sett de irl? Trent og slanke er de. Vil de bli syltynne så hadde de vel sluttet med treningen. Aner ikke hvem Karianne Vilde er jeg🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 timer siden):

De hadde ikke sett glinsende ut dersom det ikke var lys rettet mot dem i det bildet ble tatt. På den andre siden så hadde ikke lyset fått de til å se klissete dersom de ikke hadde hatt noe på huden. For å oppsummere så er det en kombinasjon av lyssetting og hudprodukter som gjør at de ser oljete/svette ut. De kunne brukt pudder for å matte ned huden, men det virker som de liker den våte looken ettersom huden deres stort sett ser sånn ut både på og utenfor den røde løperen.

De har jo sett ut som de bader i vaselin i en årrekke nå. Det er neppe lys som har noe med det å gjøre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (6 minutter siden):

De har jo sett ut som de bader i vaselin i en årrekke nå. Det er neppe lys som har noe med det å gjøre. 

Jeg sier jo nettopp at det er en kombo av lyset og hudproduktene? Man kan ende opp med å se veldig shiny ut på bilder som er tatt mer blits selv om man ikke går inn for det, feks ved at man har en fet hudtype som normalt ikke er så synlig. Tviler på at tvillingene gløder i mørket, så jo lyset har en del å si for hvordan huden ser ut på bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Ane Farstad på snap etter hennes deltagelse på 71 grader nord. 

Da var hun for noen dager siden innom tvillingsøstrene og leverte klær fra klesmerket sitt. Nå har Vita lagt dette ut på Tise for halv pris. Så de tjener penger på klær de får gratis. Blir det regnet som inntekt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (14 timer siden):

Jeg følger Ane Farstad på snap etter hennes deltagelse på 71 grader nord. 

Da var hun for noen dager siden innom tvillingsøstrene og leverte klær fra klesmerket sitt. Nå har Vita lagt dette ut på Tise for halv pris. Så de tjener penger på klær de får gratis. Blir det regnet som inntekt?

De må skatte av gaver, gratis produkter og ting de får.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri sett noen influencere opptre så ufyselig og smakløst, skjønner godt at de er kjent for å være mobbere fra skoletiden. Utrolig at noen vil omgås de og assosieres med slike personligheter. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 6.11.2024 den 23.29):

Jeg sier jo nettopp at det er en kombo av lyset og hudproduktene? Man kan ende opp med å se veldig shiny ut på bilder som er tatt mer blits selv om man ikke går inn for det, feks ved at man har en fet hudtype som normalt ikke er så synlig. Tviler på at tvillingene gløder i mørket, så jo lyset har en del å si for hvordan huden ser ut på bildene

Men de ser jo *alltid* ut som de har smurt ansiktet inn med olje, ikke bare på blits-bilder fra den røde løperen. De ser slik ut på bildene fra fotosession for egne kolleksjoner også, og det antar jeg at det er bilder som er rigget, redigert og godkjent for at tvillingene skal se vise seg fra sin beste side. Det ser bare rart ut, og har ingenting med «glow» å gjøre.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 11.11.2024 den 23.58):

Men de ser jo *alltid* ut som de har smurt ansiktet inn med olje, ikke bare på blits-bilder fra den røde løperen. De ser slik ut på bildene fra fotosession for egne kolleksjoner også, og det antar jeg at det er bilder som er rigget, redigert og godkjent for at tvillingene skal se vise seg fra sin beste side. Det ser bare rart ut, og har ingenting med «glow» å gjøre.

Jeg følger ikke disse, men det er ikke litt for mye flytende highlighter da? Enkelte overdriver jo bruken av det så ekstremt at det ser ut som de har badet i olje. Ser jo helt svett ut, skjønner ikke at folk vil det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Noen måneder senere: de flexer fremdeles dyre vesker (jeg syntes bare det er harry), det samme med muskler (og skriver diskret om noe annet som om det ikke er poenget å vise frem en kropp), og venter på respons på det så de kan dele, og har fremdeles ikke forstått at de ikke løper det antallet kilometere som klokka viser og lurer seg selv hver uke👍🏼👍🏼👍🏼

Endret av Februarbarn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (21 timer siden):

Hvordan har de råd til det forbruket med den lave inntekten?

Har de lav inntekt? Sist jeg sjekket hadde de over millionen. Det er «lite» i forhold til mange andre influensaer, men fremdeles mye. 

min opplevelse er at de som har akkurat rundt den lønnen disse to har, har mye større behov for å flashe mye dyre designvarer enn de som faktisk er rike og håndterer det «med beina grunnet». De få gangene jeg trykker meg inn på snappende til disse to, er det enten «sjÅååpping» eller «ønsker meg» med bilde av en stygg (beklager, men ja) designerveske til x-antall tusen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn skrev (5 timer siden):

Har de lav inntekt? Sist jeg sjekket hadde de over millionen. Det er «lite» i forhold til mange andre influensaer, men fremdeles mye. 

min opplevelse er at de som har akkurat rundt den lønnen disse to har, har mye større behov for å flashe mye dyre designvarer enn de som faktisk er rike og håndterer det «med beina grunnet». De få gangene jeg trykker meg inn på snappende til disse to, er det enten «sjÅååpping» eller «ønsker meg» med bilde av en stygg (beklager, men ja) designerveske til x-antall tusen. 

Med den livsstilen de har flashet på sosiale medier så trodde jeg de tjente bedre, mye mer enn meg men så er det motsatt. De har i tillegg hatt en del prosjekter og samarbeid som jeg trodde ga en del penger i lomma. 

Jeg titter inne mellom men får med meg mer enn nok via Tise-kontoene deres. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...