Gå til innhold

Post et bilde av din kropp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

For å si det sånn.
Har en mann som er i toppform og selv han sliter å holde følge med meg på tur. Jeg er temmelig seig og utholden. Og jeg har jogget og trent kampsport i mine yngre dager. 

Joggingen ga jeg helt opp i fjor(hadde da ikke jogget på 3 år og jogget litt til og fra frem til i fjor fordi jeg fikk en skade, men la det helt bort i fjor) og har ikke følt for å ta det opp igjen. 
Bruker heller friluft og naturen med spasering som er mer skånsomt enn å jogge.

Men tok milen på 40 minutter, så dårlig form vet jeg at jeg ikke er i 😁🙃 Og jeg har større biceps naturlig enn de fleste jenter som trener på studio flere ganger i uka 😅

Anonymkode: 70bb2...f9e

Offameg var vanskelig å ta inn over seg en helt nøytral generell faktasetning uten å føle at man må forsvare seg. Ingen bryr seg. Jeg kommentere kun påstanden din om at bildet ditt ikke var et bevis på hverken det ene eller det andre. Om du er i form eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Ikke noe mer enn det. Det stakk tydeligvis siden du følte du måtte forsvare deg så mye? Uansett, skal ikke dra ut den diskusjonen mere. Kjedelig for de som vil holde seg til tråden 😊

Anonymkode: 052c8...b0b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Offameg var vanskelig å ta inn over seg en helt nøytral generell faktasetning uten å føle at man må forsvare seg. Ingen bryr seg. Jeg kommentere kun påstanden din om at bildet ditt ikke var et bevis på hverken det ene eller det andre. Om du er i form eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Ikke noe mer enn det. Det stakk tydeligvis siden du følte du måtte forsvare deg så mye? Uansett, skal ikke dra ut den diskusjonen mere. Kjedelig for de som vil holde seg til tråden 😊

Nei, skjønner ikke hvorfor du følte for å komme med en kommentar om at jeg var mager og ikke nødvendigvis i form basert på et bilde. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skjønner ikke hvorfor du følte for å komme med en kommentar om at jeg var mager og ikke nødvendigvis i form basert på et bilde. 

"Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form." 

Derfor. Ikke noe mer enn det.

Sånn, nå fikk du svar også kan resten gå tilbake til å poste bilder av kroppene sine hvis de ønsker det 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om vedkommende. Du har ingen grunn til å forsvare deg. Om noen er i god form eller ikke har andre ingen grunnlag for å kommentere. Man kan være både tynn eller tjukk, men likevel være i veldig god fysisk form. God fysisk form er ikke assosiert med å være bodybuilder, slik mange tror basert på nymotens kroppsbygning og flashing.
Jeg enser en viss sjalusi hos personen som sier du ser mager ut. 

Jeg synes du ser råflott ut, og er hot as hell 🔥 Helt perfekt spør du meg! 👌

Anonymkode: 1fd71...eb9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om vedkommende. Du har ingen grunn til å forsvare deg. Om noen er i god form eller ikke har andre ingen grunnlag for å kommentere. Man kan være både tynn eller tjukk, men likevel være i veldig god fysisk form. God fysisk form er ikke assosiert med å være bodybuilder, slik mange tror basert på nymotens kroppsbygning og flashing.
Jeg enser en viss sjalusi hos personen som sier du ser mager ut. 

Jeg synes du ser råflott ut, og er hot as hell 🔥 Helt perfekt spør du meg! 👌

🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å være mager er ikke det samme som å være i form. 

Synes denne kroppen ser veltrent ut, slank og fin. Og 1000 ganger sunnere en overvektige kropper som pr def. ikke er sunne!

Anonymkode: 72802...0cd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel an på øyet som ser 😜

Det er klart 😊 jeg ser ikke på det som mager, men ganske/veldig slank. Jeg selv er slank, men en den mener jeg er tynn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stemmer for at denne tråden blir slettet, vi har nok press i dag. Nok steder bilder kan legges ut, der vi skal kommentere å vurdere andre sitt utseendet.

Vi vurderes og dømmes hvert sekund vi er våkne. Som igjen drepes søvnen til mange.

Anonymkode: 68cc6...bc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mangler helt selvinnsikt når det kommer til det her... 😳F7D6DEC5-ADBC-44F2-AA8C-81DE8ACA4C3E.thumb.jpeg.7a137be1840efc8f3fa39fbdf5a181e3.jpeg

Anonymkode: 96206...800

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.4.2020 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Snakk om å måtte ha siste ordet.. hvorfor ikke bare la det ligge?

Anonymkode: 96f1f...9e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.3.2020 den 20.41, AnonymBruker skrev:

85-90 kilo kanskje? 😊

67?

Anonymkode: 3bdfa...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for at denne tråden blir slettet, vi har nok press i dag. Nok steder bilder kan legges ut, der vi skal kommentere å vurdere andre sitt utseendet.

Vi vurderes og dømmes hvert sekund vi er våkne. Som igjen drepes søvnen til mange.

Det er noe man må lære selv, det å filtrere  ut uønsket informasjon og styre egen adferd, ikke noe vi som samfunn skal ta hensyn til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 22.45, Toyo skrev:

Da har det gått litt siden sist jeg delte første bildet. Spiser regelmessig og ganske sunt, laks, grønt, ting generelt som er lite karbohydrater i. Gått ned 7kg og magen er fastere. (Hovedsaklig den jeg vil ha strammere/vekk, da fettet gir meg komplekser.)

nå kommer heldigvis våren/sommeren, og da blir det en del fysisk arbeid i skogen 👌🏻

A4688E12-4478-48D7-AA0A-749FADB291C4.jpeg

Det er lenge siden jeg så så bra ut. Du kan slappe av og være fornøyd,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe man må lære selv, det å filtrere  ut uønsket informasjon og styre egen adferd, ikke noe vi som samfunn skal ta hensyn til.

Er jo dette svært få kvinner klarer, se bare på diskusjonen lenger opp.

Det er skadelig for kvinner å kunne legge ut bilder av seg på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.4.2020 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke 🤗

Er snart 40 og trygg på meg selv. 

Jeg er hverdagsaktiv med tur og barn. Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form. 

Bildet sist var fra i fjor. Her er foreløpig sommerform. Må innrømme at Corona viruset har holdt kroppen i gang med lange turer hver dag med en aktiv unge 😜

IMG_20200409_162636.jpg

L?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

L?

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest WhisperingWind
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mangler helt selvinnsikt når det kommer til det her... 😳F7D6DEC5-ADBC-44F2-AA8C-81DE8ACA4C3E.thumb.jpeg.7a137be1840efc8f3fa39fbdf5a181e3.jpeg

Hva mener du med at mangler selvinnsikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du mangler selvinnsikt kan jeg ikke uttale meg om, men du kan uansett trøste deg med at du ser helt fantastisk ut! 🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Du er mager og da er det lettere å forbedre seg. Det hadde vært verre hvis du var 40 kg overvektig. Ser på underarmen og lår at du er veldig undervektig og det er ikke helt bra. Tror mye kan løse seg hvis du spiser mer fett. Du kan fint gå opp 7-10 kilo uten at du tar skade av det. 

Anonymkode: 5d578...b49

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

185 cm / 99 kg. Var helt oppe i 117 kg for ikke så alt for lenge siden, skal ned litt til (10-15 kg fettreduksjon, men må gi det litt tid)

IMG_20200412_214406193.jpg

Anonymkode: 76ad3...69c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...