Elaine Marley Skrevet 6. april 2020 #341 Del Skrevet 6. april 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 6. april 2020 #342 Del Skrevet 6. april 2020 På 3.4.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev: Dette er litt skummelt.😅 Men har gått en del ned i vekt. Har samme undertøy på i før og etter bildet. Kjekt å se forskjell. Anonymkode: 589bb...7fa Du er flott!🙂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #343 Del Skrevet 9. april 2020 På 28.3.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev: Det ser vi. Anonymkode: b93d2...8ab Skulle jeg liksom blir såret eller noe? Anonymkode: 70bb2...f9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 9. april 2020 #344 Del Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle jeg liksom blir såret eller noe? Anonymkode: 70bb2...f9e Ikke like lett for alle å være hyggelig, blås i det du 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #345 Del Skrevet 9. april 2020 1 time siden, Nuka skrev: Ikke like lett for alle å være hyggelig, blås i det du 😊 Jeg bryr meg ikke 🤗 Er snart 40 og trygg på meg selv. Jeg er hverdagsaktiv med tur og barn. Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form. Bildet sist var fra i fjor. Her er foreløpig sommerform. Må innrømme at Corona viruset har holdt kroppen i gang med lange turer hver dag med en aktiv unge 😜 Anonymkode: 70bb2...f9e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #346 Del Skrevet 9. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke 🤗 Er snart 40 og trygg på meg selv. Jeg er hverdagsaktiv med tur og barn. Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form. Bildet sist var fra i fjor. Her er foreløpig sommerform. Må innrømme at Corona viruset har holdt kroppen i gang med lange turer hver dag med en aktiv unge 😜 Anonymkode: 70bb2...f9e Å være mager er ikke det samme som å være i form. Anonymkode: 052c8...b0b 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #347 Del Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Å være mager er ikke det samme som å være i form. Anonymkode: 052c8...b0b Hilsen misunnelig feit slugge Anonymkode: 465eb...d55 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #348 Del Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hilsen misunnelig feit slugge Anonymkode: 465eb...d55 Jeg bare påpeker at det at hun er mager ikke er et bilde på at man er i form, slik hun påstår 🤷🏼♀️ Ser liksom ikke hvordan det gjør meg til feit og misunnelig, men for all del. Anonymkode: 052c8...b0b 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #349 Del Skrevet 9. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være mager er ikke det samme som å være i form. Anonymkode: 052c8...b0b Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog) Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. Anonymkode: 70bb2...f9e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #350 Del Skrevet 9. april 2020 Har lagt på meg jeg da, nå i denne korona-tiden. Og jevnt fordelt er det ikke! Neida, her samles alt seg i en pølse rundt magan 😏 Får begynne gjøre noe med det etter påska og påskeegg hehe Anonymkode: 14315...a78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #351 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog) Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. Anonymkode: 70bb2...f9e Skriv skulle være aktiv Anonymkode: 70bb2...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 9. april 2020 #352 Del Skrevet 9. april 2020 Er ikke akkurat så langt unna det der selv nå når jeg har blitt mer aktiv for å holde røyking på et minimum for så å slutte helt, min minste er 14kg, men merkes det og. Jeg er 170 høy og veier rundt 61-62 kg nå og legen mener jeg er sunn, men greit å vite at man er mager da.. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #353 Del Skrevet 9. april 2020 5 timer siden, Nuka skrev: Er ikke akkurat så langt unna det der selv nå når jeg har blitt mer aktiv for å holde røyking på et minimum for så å slutte helt, min minste er 14kg, men merkes det og. Jeg er 170 høy og veier rundt 61-62 kg nå og legen mener jeg er sunn, men greit å vite at man er mager da.. 😂😂 Kommer vel an på øyet som ser 😜 Anonymkode: 70bb2...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #354 Del Skrevet 10. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog) Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. Anonymkode: 70bb2...f9e Form er en ting, men tynn var du. Det kan alle se, trenger ikke se på det som en negativ ting. Alle er forskjellig bygd. Aner ikke din vekt/høyde eller kropps-sammensetning. Selv er jeg erfaren innen bikini-fitness å har konkurrert endel ganger. Anonymkode: 68cc6...bc9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #355 Del Skrevet 10. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog) Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. Anonymkode: 70bb2...f9e Jeg har ikke skrevet en eneste plass at du er for tynn, jeg har skrevet at det å være mager ikke er et bilde på at man er i form, slik du skrev. Hverken i negativ eller positiv forstand. Det er bare fakta. Anonymkode: 052c8...b0b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #356 Del Skrevet 10. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke skrevet en eneste plass at du er for tynn, jeg har skrevet at det å være mager ikke er et bilde på at man er i form, slik du skrev. Hverken i negativ eller positiv forstand. Det er bare fakta. Anonymkode: 052c8...b0b Ok, for mager er et bedre ord enn for tynn? Og jeg har aldri skrevet at jeg i god form fordi jeg er slank. Jeg sier jeg ER i god for tross for at jeg IKKE trener. Anonymkode: 70bb2...f9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #357 Del Skrevet 10. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare påpeker at det at hun er mager ikke er et bilde på at man er i form, slik hun påstår 🤷🏼♀️ Ser liksom ikke hvordan det gjør meg til feit og misunnelig, men for all del. Anonymkode: 052c8...b0b Du vet jo ikke hvordan formen er... har du tatt kondisjon og styrke test på henne?😅 Anonymkode: 96f1f...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #358 Del Skrevet 10. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, for mager er et bedre ord enn for tynn? Og jeg har aldri skrevet at jeg i god form fordi jeg er slank. Jeg sier jeg ER i god for tross for at jeg IKKE trener. Anonymkode: 70bb2...f9e Det stikker sikkert litt for de som har noen kilo for mye, er ut som du har en sund kropp Anonymkode: 96f1f...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #359 Del Skrevet 10. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stikker sikkert litt for de som har noen kilo for mye, er ut som du har en sund kropp Anonymkode: 96f1f...9e9 Jeg skjønte ikke siste setningen? Anonymkode: 70bb2...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #360 Del Skrevet 10. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo ikke hvordan formen er... har du tatt kondisjon og styrke test på henne?😅 Anonymkode: 96f1f...9e9 😂 For å si det sånn. Har en mann som er i toppform og selv han sliter å holde følge med meg på tur. Jeg er temmelig seig og utholden. Og jeg har jogget og trent kampsport i mine yngre dager. Joggingen ga jeg helt opp i fjor(hadde da ikke jogget på 3 år og jogget litt til og fra frem til i fjor fordi jeg fikk en skade, men la det helt bort i fjor) og har ikke følt for å ta det opp igjen. Bruker heller friluft og naturen med spasering som er mer skånsomt enn å jogge. Men tok milen på 40 minutter, så dårlig form vet jeg at jeg ikke er i 😁🙃 Og jeg har større biceps naturlig enn de fleste jenter som trener på studio flere ganger i uka 😅 Anonymkode: 70bb2...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå