AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #781 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange ekle griser her inne ja🤦♀️ Og folk som har mindreverdighetskomplekser så det synger etter. Anonymkode: 01ed5...842 Hva mener du? Anonymkode: 22ded...6cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #782 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Anonymkode: 22ded...6cf Hun vet ikke selv hva hun egentlig mener. Mange kritiserer andre, når det er en selv en egentlig er misfornøyd med. Anonymkode: adf1b...d9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #783 Del Skrevet 25. september 2021 Lea skrev (32 minutter siden): Den egner seg ikke på trykk🙈 Det har jeg ingen tro på med en slik fin bruker. Så gjerne bidra med et lite innspill til tråden 😊 Anonymkode: f0201...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #784 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): 60 år her. Trener 5 ganger i uka. Vekter og sykler Anonymkode: 22ded...6cf Flott kropp og med hår på hodet. Pluss, pluss ❤️ Anonymkode: 909f3...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #785 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flott kropp og med hår på hodet. Pluss, pluss ❤️ Anonymkode: 909f3...5cc Love you 🙂 Anonymkode: 22ded...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #786 Del Skrevet 25. september 2021 Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼 Anonymkode: 8c115...e65 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #787 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼 Anonymkode: 8c115...e65 Oh wow! Du ser smashing ut! Anonymkode: f0201...b42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #788 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oh wow! Du ser smashing ut! Anonymkode: f0201...b42 Takk ☺️ Anonymkode: 8c115...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #789 Del Skrevet 25. september 2021 Ekkel tråd med oppmerksomhetssyke folk deler for mye intim info om seg selv. Folk kan jo se hvem dere er. Anonymkode: 5458a...eba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #790 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekkel tråd med oppmerksomhetssyke folk deler for mye intim info om seg selv. Folk kan jo se hvem dere er. Anonymkode: 5458a...eba Forklar mer please? Anonymkode: 22ded...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #791 Del Skrevet 26. september 2021 Ser feit ut 😭😭 Anonymkode: 3e15e...dbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #792 Del Skrevet 26. september 2021 Smeltemann skrev (På 1.4.2021 den 15.56): Har du ikke dorull holder? Hva er omad? Anonymkode: fafe9...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 26. september 2021 #793 Del Skrevet 26. september 2021 Tenk over hva dere deler folkens - og tenk over hva dere legger igjen av kommentarer. En kommentar som i dine øyne kan virke ganske harmløs, kan stikke noe dypere hos den andre. Synes dere som deler bilder er skikkelig tøffe, og så må vi andre heie opp og ikke dra ned. Kropp er sårt for mange, og om noen bare søker bekreftelse ved å dele et bilde, så må jo det være lov? Da burde man heler heie og tenke søren så tøff du er, fremfor å dra ned og skrive dritt ved å gjemme seg bak anonym og lire ut av seg ting man egentlig ikke hadde sagt i det virkelige liv og egentlig står inne for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 26. september 2021 #794 Del Skrevet 26. september 2021 Tråden er ryddet for seksualisert innhold, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #795 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser feit ut 😭😭 Anonymkode: 3e15e...dbb Jeg tror jeg må booke meg time hos Specsavers. For du sier du ser feit ut... 🤔 Men alt jeg klarer å se er en normal slank kvinne med slett mage og flott figur. Anonymkode: f0201...b42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #796 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼 Anonymkode: 8c115...e65 Nydelig figur 😊 Kan jeg spørre hva slags styrkeøvelser gjør du og hvor tungt løfter du? 💪 Anonymkode: df4bb...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #797 Del Skrevet 26. september 2021 Født et barn under lockdown og har ikke kommet i gang med trening enda 😐 Har lagt om kostholdet og det er i hvert fall en start. Anonymkode: a520b...ce8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #798 Del Skrevet 26. september 2021 Frøken88 skrev (3 timer siden): Tenk over hva dere deler folkens - og tenk over hva dere legger igjen av kommentarer. En kommentar som i dine øyne kan virke ganske harmløs, kan stikke noe dypere hos den andre. Synes dere som deler bilder er skikkelig tøffe, og så må vi andre heie opp og ikke dra ned. Kropp er sårt for mange, og om noen bare søker bekreftelse ved å dele et bilde, så må jo det være lov? Da burde man heler heie og tenke søren så tøff du er, fremfor å dra ned og skrive dritt ved å gjemme seg bak anonym og lire ut av seg ting man egentlig ikke hadde sagt i det virkelige liv og egentlig står inne for. Jeg er enig i mye, vi må være veldig forsiktig med å kommentere på andres kropp. Samtidig er jeg usikker på om tråden egentlig oppnår noe positivt, jeg tror heller at det skapes press ved dette fokuset på kropp. Så jeg ønsker ikke å heie fram at folk skal poste her heller, men det er klart man ikke skal snakke stygt om andres kropper. Anonymkode: e2d80...deb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. september 2021 #799 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Født et barn under lockdown og har ikke kommet i gang med trening enda 😐 Har lagt om kostholdet og det er i hvert fall en start. Anonymkode: a520b...ce8 Synes du ser veldig fin ut, jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #800 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nydelig figur 😊 Kan jeg spørre hva slags styrkeøvelser gjør du og hvor tungt løfter du? 💪 Anonymkode: df4bb...599 Takk ☺️ Trener på apparater, er ikke så veldig sterk ennå, så blir ikke de tyngste løfta. Hadde vært gøy å ta knebøy, men litt redd jeg skulle gjort det feil 🙉 Anonymkode: 8c115...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå