Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange ekle griser her inne ja🤦‍♀️ Og folk som har mindreverdighetskomplekser så det synger etter.

Anonymkode: 01ed5...842

Hva mener du?

Anonymkode: 22ded...6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Anonymkode: 22ded...6cf

Hun vet ikke selv hva hun egentlig mener. Mange kritiserer andre, når det er en selv en egentlig er misfornøyd med.

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea skrev (32 minutter siden):

Den egner seg ikke på trykk🙈

Det har jeg ingen tro på med en slik fin bruker. Så gjerne bidra med et lite innspill til tråden 😊

Anonymkode: f0201...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

60 år her.  Trener 5 ganger i uka. Vekter og sykler

 

image.png.5ae43092baeb5e70e2b851b5831f1d83.png

Anonymkode: 22ded...6cf

Flott kropp og med hår på hodet. Pluss, pluss ❤️ 

Anonymkode: 909f3...5cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flott kropp og med hår på hodet. Pluss, pluss ❤️ 

Anonymkode: 909f3...5cc

Love you 🙂

Anonymkode: 22ded...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼

58150A91-BC03-4090-A940-688ACDE0F6F6.png

Anonymkode: 8c115...e65

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼

58150A91-BC03-4090-A940-688ACDE0F6F6.png

Anonymkode: 8c115...e65

Oh wow! Du ser smashing ut! 

Anonymkode: f0201...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oh wow! Du ser smashing ut! 

Anonymkode: f0201...b42

Takk ☺️

Anonymkode: 8c115...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel tråd med oppmerksomhetssyke folk deler for mye intim info om seg selv. Folk kan jo se hvem dere er. 

Anonymkode: 5458a...eba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ekkel tråd med oppmerksomhetssyke folk deler for mye intim info om seg selv. Folk kan jo se hvem dere er. 

Anonymkode: 5458a...eba

Forklar mer please?

Anonymkode: 22ded...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (På 1.4.2021 den 15.56):

Har du ikke dorull holder?

Hva er omad?

Anonymkode: fafe9...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Tenk over hva dere deler folkens - og tenk over hva dere legger igjen av kommentarer. En kommentar som i dine øyne kan virke ganske harmløs, kan stikke noe dypere hos den andre. Synes dere som deler bilder er skikkelig tøffe, og så må vi andre heie opp og ikke dra ned. Kropp er sårt for mange, og om noen bare søker bekreftelse ved å dele et bilde, så må jo det være lov? Da burde man heler heie og tenke søren så tøff du er, fremfor å dra ned og skrive dritt ved å gjemme seg bak anonym og lire ut av seg ting man egentlig ikke hadde sagt i det virkelige liv og egentlig står inne for.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser feit ut 😭😭

856BC80E-78C4-4780-9677-9D2830CC819C.jpeg

Anonymkode: 3e15e...dbb

Jeg tror jeg må booke meg time hos Specsavers. For du sier du ser feit ut... 🤔

Men alt jeg klarer å se er en normal slank kvinne med slett mage og flott figur. 

Anonymkode: f0201...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var litt små lubben som liten og ble veldig mobbet for det. Slet skikkelig med lav selvfølelse i mange år. Nå er jeg voksen, og blitt glad i meg selv. Først og fremst fordi den har skapt ett liv og bært det frem og ikke minst fordi den fungerer akkurat som den skal. Trener litt kondisjon og styrke ☺️💪🏼

58150A91-BC03-4090-A940-688ACDE0F6F6.png

Anonymkode: 8c115...e65

Nydelig figur 😊 Kan jeg spørre hva slags styrkeøvelser gjør du og hvor tungt løfter du? 💪

Anonymkode: df4bb...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Født et barn under lockdown og har ikke kommet i gang med trening enda 😐 Har lagt om kostholdet og det er i hvert fall en start. 

6E4AF756-A94C-4D9C-96A0-756A080092AE.jpeg

Anonymkode: a520b...ce8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (3 timer siden):

Tenk over hva dere deler folkens - og tenk over hva dere legger igjen av kommentarer. En kommentar som i dine øyne kan virke ganske harmløs, kan stikke noe dypere hos den andre. Synes dere som deler bilder er skikkelig tøffe, og så må vi andre heie opp og ikke dra ned. Kropp er sårt for mange, og om noen bare søker bekreftelse ved å dele et bilde, så må jo det være lov? Da burde man heler heie og tenke søren så tøff du er, fremfor å dra ned og skrive dritt ved å gjemme seg bak anonym og lire ut av seg ting man egentlig ikke hadde sagt i det virkelige liv og egentlig står inne for.  

Jeg er enig i mye, vi må være veldig forsiktig med å kommentere på andres kropp. Samtidig er jeg usikker på om tråden egentlig oppnår noe positivt, jeg tror heller at det skapes press ved dette fokuset på kropp. Så jeg ønsker ikke å heie fram at folk skal poste her heller, men det er klart man ikke skal snakke stygt om andres kropper. 

Anonymkode: e2d80...deb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Født et barn under lockdown og har ikke kommet i gang med trening enda 😐 Har lagt om kostholdet og det er i hvert fall en start. 

6E4AF756-A94C-4D9C-96A0-756A080092AE.jpeg

Anonymkode: a520b...ce8

Synes du ser veldig fin ut, jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nydelig figur 😊 Kan jeg spørre hva slags styrkeøvelser gjør du og hvor tungt løfter du? 💪

Anonymkode: df4bb...599

Takk ☺️ Trener på apparater, er ikke så veldig sterk ennå, så blir ikke de tyngste løfta. Hadde vært gøy å ta knebøy, men litt redd jeg skulle gjort det feil 🙉

Anonymkode: 8c115...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...