Gå til innhold

Post et bilde av din kropp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Om et par år er jeg 50😅. Det varer nok ikke evig - og det er helt greit

Anonymkode: 584e5...dae

Ville jeg aldri tippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du ser jo ut som en ungpike ♥️

Anonymkode: 93b5c...2c9

Hvorfor gjør hun det? Tror dere ikke at kvinner på 50 kan se slik ut? Både jeg og venninnene mine ser slik ut og vi er alle mellom 45-55 år. Det er bare menn på kg som tror at alle med fin kropp er unge kvinner og at vi over 40 ser fæle ut og at alt liksom skal henge og slenge da. Det er ikke realiteten. 

Anonymkode: 909f3...5cc

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør hun det? Tror dere ikke at kvinner på 50 kan se slik ut? Både jeg og venninnene mine ser slik ut og vi er alle mellom 45-55 år. Det er bare menn på kg som tror at alle med fin kropp er unge kvinner og at vi over 40 ser fæle ut og at alt liksom skal henge og slenge da. Det er ikke realiteten. 

Jeg selv er 46, og ser likedan ut som henne. Jeg er ikke der hvor jeg legger ut bilde. Jeg har samboer og det passer seg ikke da, synes jeg. 

Anonymkode: 8702a...6a5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg selv er 46, og ser likedan ut som henne. Jeg er ikke der hvor jeg legger ut bilde. Jeg har samboer og det passer seg ikke da, synes jeg. 

Anonymkode: 8702a...6a5

Legger heller ikke ut, har kjæreste. Men ser sånn ut jeg og men med større pupper da. Men like stram .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Joda, jeg skjønner at kvinner og menn på både 50 og 60 år kan ha så "ung" hud. Det hadde jeg også selv ganske godt oppi årene. Men plutselig endret huden min seg drastisk etter lang tids sykdom som dessverre også førte til et stort ufrivillig vekttap.

Anonymkode: 93b5c...2c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er riktig. Se bare på Elizabeth Hurley, 56 år... 🤩

Screenshot_20210727-210319_Instagram.jpg

Anonymkode: b4331...694

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 19.16):

Da må du ikke sammenligne meg som menn fra KG🙈... Men gud i himmelen så vakre dere 45-65 år har blitt🥰

Realiteten er nok at kvinner blir vakre med årene, pga av trening med helsegevinster og av ungdommelighet. For jeg elsker tidens tann med skrukker i ansiktet, og skrukker på en deilig mage... hver en kvadrat millimeter kysses som takk for deres feminimitet og trening❤️

Ikke se på trening som et kroppspress, men heller som en investering for fremtiden... hvordan du vil bli elsket er ditt valg🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (57 minutter siden):

Da må du ikke sammenligne meg som menn fra KG🙈... Men gud i himmelen så vakre dere 45-65 år har blitt🥰

Realiteten er nok at kvinner blir vakre med årene, pga av trening med helsegevinster og av ungdommelighet. For jeg elsker tidens tann med skrukker i ansiktet, og skrukker på en deilig mage... hver en kvadrat millimeter kysses som takk for deres feminimitet og trening❤️

Ikke se på trening som et kroppspress, men heller som en investering for fremtiden... hvordan du vil bli elsket er ditt valg🙄

Nå skal det også huskes at bilder sjeldent reflekterer virkeligheten 100%, selv om det kan se slik ut.. Vi ser ikke linjer, rynker, dårlig hud, kroppshår etc så bra med mindre bildet er tatt med et godt kamera i godt sollys. 

Anonymkode: c51bc...2ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

[img]https://i.ibb.co/2PkMjSY/E1-AFAD85-8109-4-FCE-BA55-67-BA8-EF8-ECA0.jpg[/img]

Anonymkode: fe7e9...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

[img]https://i.ibb.co/2PkMjSY/E1-AFAD85-8109-4-FCE-BA55-67-BA8-EF8-ECA0.jpg[/img]

Anonymkode: fe7e9...8ce

Du kan lime inn lenken direkte. Du trenger ikke å bruke HTML tags.

Anonymkode: 5e725...848

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 20.9.2019 den 23.08):

Shit, du er kjempefin! 😍 Og jeg må bare spørre, feel free til å la være å svare hvis det blir for personlig! Men jeg synes du har veldig fine pupper til å ha født (og ammet?) barn. Er de ekte eller har du operert? Igjen, sorry hvis det blir for personlig, jeg håper bare jeg kan ha like fine pupper som deg etter jeg har født 😂

Anonymkode: cb379...042

Jeg har ammet 3 barn, tilsammen 6 år med amming og mine pupper ser like fine ut!

Anonymkode: 5b1e4...343

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

60 år her.  Trener 5 ganger i uka. Vekter og sykler

image.png.5ae43092baeb5e70e2b851b5831f1d83.png

Anonymkode: 22ded...6cf

Er du virkelig 60 år😮 🙌

Anonymkode: f7f16...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du virkelig 60 år😮 🙌

Anonymkode: f7f16...97c

Nei. 61 nå. Dette var i fjor

Anonymkode: 22ded...6cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 23.33):

Nådde nettopp BMI 28.5. 😊

225677045_Screenshot_20210319-2329042.thumb.png.314b3e464150181d76e87ff73baaeb7a.png

Anonymkode: 50a42...204

Ser veldig deilig og myk ut, nydelig kropp!

Anonymkode: adf1b...d9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mlifjeld skrev (På 1.4.2021 den 0.49):

31 år. Ingen barn. Liker å trene og spiser som regel omad. 

20191211_130018.jpg

20191102_110521.jpg

Fantastisk kropp, du er heldig!

Anonymkode: adf1b...d9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ekle griser her inne ja🤦‍♀️ Og folk som har mindreverdighetskomplekser så det synger etter.

Anonymkode: 01ed5...842

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...