Gå til innhold

Hva tror du at folk tenker om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De kan tenke hva de vil. Har ingenting å si for hverdagen min, og de fleste ser man aldri igjen uansett ;) 

Anonymkode: cb6cd...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet andre tenker at jeg er stille, for det har jeg fått høre tusen ganger.

 

Anonymkode: 87792...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stressa av å tenke på det.

Gjorde det slutt med bf for et par år siden.

I år flytta jeg litt for fort sammen med en som viste seg å være en manipulerende og egiostisk drittsekk (har kjent han som en del av vennegjengen i mange år), og gjorde det slutt etter få mnd.

Holdt på å bli fullstendig ødelagt av forholdet, men har nå begynt å bygge med opp igjen.

Vet at folk som ikke kjenner meg skikkelig tror at det bare var at vi ble sammen for fort og at forelskelsen gikk over.. Så føler de dømmer meg for å ha gått for fort fram, og for raskt etter bruddet med bf. Det er også noen "venner" som støtter denne manipulerende eksen min, og nå tenker at jeg har vært slem med han.

Ellers tror jeg at jeg har godt renommè på jobben og blant alle de utrolig mange menneskene jeg har med å gjøre i jobben min. Tror de ser på meg som rolig, snill, omsorgsfull, og god på relasjoner. Flink faglig. 

Så det er mest kjærlighetslivet som føkker meg opp, tror jeg. 

Er også kronisk syk med en ganske sjenden sykdom som kan være alvorlig.. og trur folk diskuterer dette også. "Hvordan klarer hun å gå i full jobb med den diagnosen", "stakkars, tro hvordan framtiden hennes kommer til å bli".. er tanker jeg i mer dårlige stunder kan forestille meg at folk har.. 

Så har fått god trening i å stenge ute alle tankene om hva folk tenker om meg. Kunne fått lyst å grave meg ned om jeg brukte mye tid på det 😄

Anonymkode: 91e0c...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok hvem du spør. Har jo blitt kjent med og er med folk i ulike settinger. Men jeg har oppdaget at venner tør å åpne seg for meg og de tør å være ærlige med meg. De ler av vitsene mine. 

Ellers har jeg fått tilbakemelding på at jeg kan være litt kontrollfreak. 😛 

Anonymkode: 26a12...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i alle fall helt annerledes enn hvordan jeg egentlig har det. Jeg antar at folk ser på meg som velfungerende med stor arbeidskapasitet, vellykket, sosial etc., men i realiteten er jeg i en rekke vanskelige situasjoner og syk. 

Anonymkode: 4a860...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :klo:     De tenker sikkert litt av hvert på hele skalaen.
Mennesker er forskjellige og det er meningene deres også. Det er helt ok. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor godt de kjenner meg. Smart og tillitsvekkende er to egenskaper  jeg opplever at folk tillegger meg tidlig. De som kjenner meg vet nok at jeg ikke er unormalt smart og de kjenner til ting jeg har gjort som ikke er så tillitsvekkende.

Anonymkode: 1fdd0...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn litt rar, men også klønete, litt fisefin, morsom OG snill. Sier ting som får folk til å le. Så det er jo positivt da😅 

Ellers tror jeg de ser på meg som lett rødmer.🙄 

Anonymkode: eb14e...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

‘Uansett hvordan jeg ser ut er jeg et unntak’ 

eller

’er det der dagens underholdning? Åååå. Jeg elsker gratis underholdning. Jeg er så spesiell.’

Anonymkode: 5fba2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at noen ser på meg som ustabil. Noen ser på meg som stille. Andre har fått for seg at jeg er morsomt gal. Mens de fleste ser på meg som omsorgsfull og sosial. 

Anonymkode: e067a...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tenker jeg er rar. Det vet jeg at jeg kan være, så det er helt greit, vet jeg ikke alltid henger med, og er litt klønete sosialt, men jeg er ikke slem. 

Selv om jeg fornærmer noen, er det ikke alltid jeg er klar over det. Jeg går ikke inn for å gjøre det med vilje, men noen ganger går det opp for meg i ettertid at «det burde jeg ikke gjort/sagt», men da er det for sent 

Anonymkode: cb6cd...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer ofte på hva andre tenker om meg. Har virkelig ingen anelse.. er jo ikke akkurat sånn at folk kommer opp til meg å sier noe heller.. hvordan vet dere? Har dere for vane å spørre venner og bekjente «hei du forresten, hva syntes du egentlig om meg?» 

Anonymkode: 753f8...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk tenker at jeg er en litt snålt og uforståelig sammensatt person. Jeg er liksom mange ytterpunkter i en og samme pakke. Det ene passer ikke nødvendigvis sammen med det andre. Ikke slik man tror og forventer at en del av meg er, når en annen, som de allerede kjente, antyder noe helt annet. Jeg forvirrer dermed folk. De tror de kjenner meg, og så blir de helt satt ut av andre sider, som absolutt ikke er som forventet. Folk blir liksom ikke klok på meg. 

Det er helt greit, for jeg ser på meg selv slik også. Jeg forstår at folk nøler ved det "inkonsekvente" . De tilsynelatende umulige sammensetninger.

Skapelsen hadde rett og slett humor da jeg ble formet. Fulgte ingen oppskrifter, improviserte, og laget en person uten logikk. :fnise:

For meg er dette normalen, og det positive er at jeg har flere sider å spille på. Det negative er at ikke engang jeg forstår meg selv. :eeeh:

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har god selvtillit og ingen problemer i livet. Fordi jeg aldri prater om mine egne følelser eller kommer med private betroelser. 

Når det kommer til eldre familiemedlemmer så har jeg inntrykk av at de tror jeg ikke har noe ordentlig jobb og går mest hjemme og surrer. Dette fordi jeg har mye hjemmekontor og at selve arbeidsoppgavene mine er vanskelig å få tak på for de som ikke jobber innenfor denne bransjen selv. Men hvis de hadde giddet være litt interessert hadde de visst at jeg jobber 8-16 mandag-fredag og tjener veldig godt. 

Anonymkode: bf007...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.9.2019 den 9.27, Hoppetaujenta skrev:

 :klo:     De tenker sikkert litt av hvert på hele skalaen.
Mennesker er forskjellige og det er meningene deres også. Det er helt ok. :)  

Dette! Jeg oppfører meg stort sett overfor andre slik jeg ønsker at andre skal oppføre seg overfor meg - m.a.o. høflig, vennlig og blid. I jobbsammenheng har jeg i det siste fått mange positive tilbakemeldinger, noe som alltid er trivelig. Privat har jeg en familie med godt samhold, en snill og god kjæreste og en fast vennekrets jeg føler meg helt trygg på , så hva folk ellers måtte tenke om meg, bryr jeg meg lite om :)

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at folk tenker jeg er stygg, ekkel, feit, fæl, vinglepetter, slem, rar pluss alle negative ord. 

Fått høre jeg er veldig oppegående, snill, lett å bli kjent med, sta, omsorgsfull, hyggelig ja, er det jeg kommer på nå. 

Anonymkode: 867da...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn alltid trodd jeg var veldig åpen av meg, men det er jeg visstnok ikke. Jeg har fått høre at jeg er et behagelig vesen, men også det at jeg kan virke kald og ikke deler så mye om meg selv. Men er det så uvanlig å ikke ville dele alt fra a til å med folk man bare er bekjente med? Med nære venner vet jeg at jeg deler det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...