Gå til innhold

Hva tror du at folk tenker om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så vanskelig å vite hva folk egentlig tenker om meg. Klarer ikke å stole på at de som er hyggelige mot meg faktisk liker meg. Jeg tenker at folk syns jeg er rar, klønete sosialt, lite flink i jobben min osv. Dette selv om jeg tilsynelatende har gode relasjoner til kolleger, får tildelt mye ansvar, ofte er den folk spør om råd osv. 

 

Hva tror dere folk tenker om dere? 

Anonymkode: 89fac...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med årene har jeg lært meg å ikke bry meg så mye om hva folk egentlig mener om meg. Jeg er hyggelig og real mot de jeg møter og gjør mitt beste på jobben og ellers, så hvorfor skulle de ikke like meg? Hvis de likevel ikke gjør det skyldes det noe i dem og ikke noe med meg, og det lever jeg godt med.  Det høres ut som du er godt likt, og at du er en person de stoler på. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at folk tror at jeg er ung, veldig dum og lett å manipulere. Stadig forsøk på å herse med meg.

Noen ganger bare jatter jeg med og later som at jeg er enige med de, f eks når huseieren setter stadig flere restriksjoner som f eks at jeg ikke får kaste kattesanda i søpla men må gå til skogkanten med den. De gjør alt for at jeg skal mistrives,her, jeg gir blanke for jeg ser gjennom folk. Noen ganger må man bare spille dum med de for å dumme ut de som virkelig ER dumme. 

Det hender at folk går på en liten smell når jeg avslører de. Man er ikke nødvendigvis dum fordi om man ser mild og litt dum ut. 

Anonymkode: ded2c...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Med årene har jeg lært meg å ikke bry meg så mye om hva folk egentlig mener om meg. Jeg er hyggelig og real mot de jeg møter og gjør mitt beste på jobben og ellers, så hvorfor skulle de ikke like meg? Hvis de likevel ikke gjør det skyldes det noe i dem og ikke noe med meg, og det lever jeg godt med.  Det høres ut som du er godt likt, og at du er en person de stoler på. 

Jeg bryr meg heller ikke så mye om hva de tenker, men når jeg først tenker over det så er det litt ubehagelig å ikke få vite om man er godt eller dårlig likt. Har mistet en del venner de siste årene uten at jeg har fått en begrunnelse på hvorfor vi har sklidd fra hverandre bl.a. Har også en kollega som jeg trodde jeg var god venn med helt til han ikke inviterte meg på fest, men inviterte flere andre kolleger. Sånne ting får meg til å stusse litt. Burde kanskje spør, men er litt redd for svarene 😉

Anonymkode: 89fac...5bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Sikkert at jeg er treig og mislykket i livet siden jeg bruker lenger tid enn resten av vennegjengen på å nå "milepæler" (hus, sertifikat, jobb, utdanning, forhold osv). 

Samtidig er disse personene mer enn villige til å ha meg som venn så regner med jeg gjør noe riktig 😂 Bryr meg generelt ikke heller, folk får ta meg som jeg er. Jeg har ikke gjort noe særlig alvorlig i løpet av livet og behandler folk rundt meg pent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater for mye, og er helt dust i hode. Tenker bare på sparing. Lukter og stinker dritt av meg. akkurat dette tror jeg folk om meg.

Anonymkode: 7c5a5...670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jævla muslimen 😂 men jeg er veldig snill og god da, har mange venner og bekjente som er glad i meg for den jeg er, tror jeg da. 

Anonymkode: 30db8...bec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tankeleser, så vet egentlig ikke hva folk tenker om meg. Men har at inntrykk av at folk liker meg. Jeg har mine venner og kollegaer som jeg trives med og som jeg vet liker meg, hva resten av bygda tenker er egentlig helt irrelevant for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg har begynt på en ny skole eller jobb tror folk jeg er så sjenert og stille. Men jeg trenger bare tid til å finne ut hvor jeg har plass, og så blir jeg utadvendt og høylytt, litt upassende og brå, intens når jeg er motivert og tar masse initiativ til sosiale ting. Liker ikke å stjele oppmerksomhet eller plage folk, så jeg må liksom vite hvordan ståa er før jeg kan leve meg helt inn i miljøet.

Jeg får også høre ofte at folk er redd meg. Smiler sjelden, tør å konfrontere meninger og dårlig oppførsel. Men den frykten får de til å ikke tørre å si nei til å tilbringe tid med meg, og da finner de ut at jeg er snill som et lam, gavmild, og omtenksom. Har aldri brukt vold, skjellsord (utenom som grensetestende barn) og dreper ikke et eneste insekt. 

Hva ukjente tenker om meg gir jeg blanke i. 

Anonymkode: 9569d...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dager: rar og kjedelig 

Gode dager: snill, ambisiøse, selvstendig og uredd. 

Anonymkode: dbc62...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har hørt fra familie, venner og kollegaer så omtales jeg som ærlig, snill, genuin, omtenksom, rettferdig, tillitsfull, flink i jobben min, diskujsonsglad, litt introvert, livsnyter, sta, til tider påståelig og at jeg er flink til å stå for egne meninger. Jeg omgir meg ikke med falske mennesker, så jeg regner med at det de sier stemmer, og jeg ser på meg selv på relativt samme måte, så da tenker jeg at det stemmer ganske greit. 

Anonymkode: 9f543...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe verre enn jeg tenker om meg selv, jeg finner trøst i det.

Anonymkode: dda21...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Folk forteller meg at jeg er mystisk og veldig snill, jeg tror de ser meg som noe godtroende og velmenende, selv om jeg tror at jeg er en introvert demon, som en inaktiv vulkan med ondskap😊

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er rolig, introvert, kjedelig, morsom og oppegående. Det stemmer jo, forsåvidt.

Anonymkode: 6b023...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så vanskelig å vite hva folk egentlig tenker om meg. Klarer ikke å stole på at de som er hyggelige mot meg faktisk liker meg. Jeg tenker at folk syns jeg er rar, klønete sosialt, lite flink i jobben min osv. Dette selv om jeg tilsynelatende har gode relasjoner til kolleger, får tildelt mye ansvar, ofte er den folk spør om råd osv. 

 

Hva tror dere folk tenker om dere? 

Anonymkode: 89fac...5bc

Jeg prøver å fokusere mest mulig på meg selv og hvordan jeg føler meg inni meg - og ha minst mulig refleksjon/fokus på hva andre måtte tro/tenke om meg. Målet må jo være - så lenge en alltid prøver å være høflig, ærlig, hyggelig,blid, snill osv.- at en føler seg ok med seg selv uavhengig av andre. En ting er jo at de fleste vil påvirkes negativt hvis de får vite "han og han sier det og det om deg", men å bare ha rene spekulasjoner rundt det tror jeg sjeldent fører noe godt med seg. Det tror jeg for kan utvikle seg til tendenser av sosial angst.

Jeg har fælt meg jævelig inni meg også når jeg vet jeg har blitt vurdert 👍 av andre,og hva hjalp det meg? Null og niks. Så det er langt viktigere hvordan en føler seg selv, så får andre sin vurdering komme langt langt bak og ha en langt lavere verdi - spesielt vurderinger en TROR andre måtte ha.

For å svare på spørsmålet ditt, så vet jeg ikke hva jeg tror andre tenker om meg :ler:

 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...