Gå til innhold

Hvordan får dere med damer hjem fra byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips?

Er 20 år fra Bergen, og jeg får alltid klint med damer på byen, tar alltid første steget og hilser på dem. Får snakket med dem, spør hvor dem bor, hva dem studerer osv, men så er jeg tom for ideer om hva jeg skal snakke om. Tips/tanker? Hvordan få økt samtalen?

Jeg ser ganske bra ut.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kommer ikke de med noe? Snakk om musikk, reiser, noe som har skjedd i nyhetsbildet i det siste. Hva slags serier hun liker, hvor hun var i sommerferien, om hun liker kaniner. Hva som helst. Det beste er jo om du treffer på noen du kan le sammen med.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kvinne, en stund siden mine festdager på byen nå kan du si, men som regel endte jeg opp med å prate og le masse med en hyggelig mann. Rundt stengetid ville en av oss spurt hvor den andre skal etterpå, og så se om det er mulig at en av oss blir med den andre på nachspiel/nattmat/hjem til seg for "å sove". 

Anonymkode: 52557...4a4

Skrevet

Klubbe funka back in the days

Anonymkode: d6d94...6e5

Skrevet

Spør om henne, hva hun liker, hennes interesser, vær oppmerksom på det hun sier og gi henne all din oppmerksomhet - det liker vi vettu ,da kan det hende du får napp 😊

Anonymkode: bc90b...e1a

• Liker 1
Skrevet

Får du alltid klint, eller er det en skrivefeil? Hvis du alltid får klint er du veldig nære og trenger bare å finne ut hvordan du skal invitere henne hjem. Jeg spør ikke, men sier hva jeg vil. Så enkelt som "Vil ha deg med hjem." 

Hvis det var en skrivefeil:

1. Lær deg å danse.

2. Ta henne i hånda og dra henne med ut på dansegulvet når du er tom for ting å snakke om.

3. Dra henne av dansegulvet igjen hvis det har vært kjemi, kyss henne.

4. Vær direkte. Si klart hva du vil.

Anonymkode: 2d5b5...3c4

• Liker 5
Skrevet

Hvisk henne bestemt i øret:

Har du noen flere høl jeg kan kline med?

Anonymkode: 75fbd...cfe

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste forslag jeg har hørt. Dette er selve oppskriften på at hun gir deg en ørefik.

• Liker 18
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv fra Bergen å hadde han sagt det så hadde han fått seg ett blått øye!

Anonymkode: d863d...67f

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du alltid klint, eller er det en skrivefeil? Hvis du alltid får klint er du veldig nære og trenger bare å finne ut hvordan du skal invitere henne hjem. Jeg spør ikke, men sier hva jeg vil. Så enkelt som "Vil ha deg med hjem." 

Hvis det var en skrivefeil:

1. Lær deg å danse.

2. Ta henne i hånda og dra henne med ut på dansegulvet når du er tom for ting å snakke om.

3. Dra henne av dansegulvet igjen hvis det har vært kjemi, kyss henne.

4. Vær direkte. Si klart hva du vil.

TS om du bare vil ha hun hjem for sex så ikke vær direkte å si det nei,da blir hun neppe med hjem. Spør heller om hun vil bli med på nashspiel;er mye større sannsynlighet for at hun sier ja da. Er selv dame så jeg vet hva jeg snakker om.

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS om du bare vil ha hun hjem for sex så ikke vær direkte å si det nei,da blir hun neppe med hjem. Spør heller om hun vil bli med på nashspiel;er mye større sannsynlighet for at hun sier ja da. Er selv dame så jeg vet hva jeg snakker om.

Fin feilslutning 😉

• Liker 4
Skrevet

Amatører. Om det er snakk om ons så kast ikke bort tid med dilldall snakk. Spør om hun bli med deg hjem å pule. Ser du ok ut sier 2 av 10 ja. Du sparer tid og misforståelser om du heller er frempå og direkte. Får du nei, går du til neste. 

Dessuten. Skal du kosesnakke halve kvelden med ei for så å lure henne med på nachspiel er det ikke sikkert hun vil pule når dere først er hjemme. Og da har hele kveldens anstrengelser vært bortkastet..

Hilsen en som har hatt mange jenter med meg hjem fra byen. Med snøret i bånn. 

Anonymkode: da0a7...e2a

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Amatører. Om det er snakk om ons så kast ikke bort tid med dilldall snakk. Spør om hun bli med deg hjem å pule. Ser du ok ut sier 2 av 10 ja. Du sparer tid og misforståelser om du heller er frempå og direkte. Får du nei, går du til neste. 

Dessuten. Skal du kosesnakke halve kvelden med ei for så å lure henne med på nachspiel er det ikke sikkert hun vil pule når dere først er hjemme. Og da har hele kveldens anstrengelser vært bortkastet..

Hilsen en som har hatt mange jenter med meg hjem fra byen. Med snøret i bånn. 

Hvis man har lave standarder og ikke setter pris på hvordan flørten og spenningen bygger seg opp utover kvelden, så ja. Da er det bare å spørre.

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har lave standarder og ikke setter pris på hvordan flørten og spenningen bygger seg opp utover kvelden, så ja. Da er det bare å spørre.

Vel. Ts virker ikke som en dreven talker. Han  klarer ikke holde samtalen i gang. Og når, slik jeg har fortstått det, målet hans er å få dem hjem for pulings, så er det ihvertfall best å være direkte. Ellers vil han bare kaste bort mye tid. 

Skrevet

Det blir jo litt slik når du går tom for ting å prate om så blir jo situasjonen ganske håpløs? 
Et tips til deg; Når du begynner å prate med damer, så bygg videre på det de forteller deg. Hvis du spør hva hun studerer, så kan du bygge videre på det som f.eks. Hva er planen videre, hvor mange år er studiene etc etc... Dårlig eksempel, men uansett! Det er enkelt å bygge videre på det folk forteller deg. 🙂

Anonymkode: a91d0...110

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Ts virker ikke som en dreven talker. Han  klarer ikke holde samtalen i gang. Og når, slik jeg har fortstått det, målet hans er å få dem hjem for pulings, så er det ihvertfall best å være direkte. Ellers vil han bare kaste bort mye tid. 

Jada, det får være opp til TS. Jeg tror på at din strategi funker, men mener personlig at jeg hadde gått glipp av for mye moro på veien og tro at nivået på damene sannsynligvis hadde vært lavere enn det jeg er vant med.

Skrevet

Jeg vil kanskje si at om du prater med ei dame som ikke evner å bidra til samtalen, eller ikke er interessert, så er det like greit å bare gå videre ☺️ Hvis du står der og prøver å bli kjent, og hun ikke gjør tilsvarende innsats kan du finne noen bedre. Ikke begynn å tenk slik du gjør, du er der for å bli kjent med nye folk, da må de du snakker med være like interessert i å bli kjent med deg. 

Anonymkode: 28b41...20a

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg får alltid klint med damer på byen, tar alltid første steget og hilser på dem. Får snakket med dem, spør hvor dem bor, hva dem studerer osv, men så er jeg tom for ideer om hva jeg skal snakke om.

Som sjekker er jeg pensjonert, og jeg håper jeg ikke må begynne å bruke kunstene mine igjen. Men det jeg kan, det duger. Her er noen kommentarer:

jeg får alltid klint med damer på byen. Gode greier. Da er du godt i gang. Men kanskje du skal holde litt tilbake med klininga. Jeg skal forklare hvorfor senere.

tar alltid første steget og hilser på dem. Du er faktisk nødt til å gjøre det, dette er også den vanligste grunnen til å "mislykkes": man tar rett og slett ikke kontakt, eller man tar kontakten for sent (har stått og stirret i timesvis), eller man gir damene spooks når man er der - det viktigste tegnet på at man kan komme i gang med noe med ei kvinne, er at hun ikke har bedt deg pelle deg vekk, være vennlig å gå, la henne få være ilag med venninna si som hun er ute ilag med eller noe, etc, at hun faktisk fremdeles er i snakk med deg etter noen minutter. 

spør hvor dem bor, hva dem studerer osv, Hvorfor i all verden gjør du det?  Du er ikke en avis, og du er ikke MMI eller SSB som lager demografisk oversikt over folk på byen.

men så er jeg tom for ideer om hva jeg skal snakke om. Den fasen av forføring du er i på byen under sjekking, er ikke tiden for de dypeste samtalene om hva man ønsker ut av livet. Du kan da vel tøyse og tulle?

Poenget er å presentere deg selv som fin å være i lag med. På en slik måte at de vil ha mer av deg. Du må være morsom, men ikke fjottball, jårrkuk og klovn, men du må sette en lett, fin stemning rundt deg selv. Det må være hos deg det skjer. Og så må du være opptatt av henne - ikke sånn "hva liker du", men se etter hvordan hun reagerer på ulike tema. Det er lett å se på folk hva som interesserer og hva som kjeder. Hvis hun gjesper, så bytt tema fort. Og hold henne der at hun hele tiden vil ha mer. Hvis hun er klar til å kline med deg, men du holder igjen - ikke fordi du ikke skjønner at hun vil kline, men fordi du har lyst til å erte henne, så har du henne til å ønske seg mer av deg. Hold igjen på klininga! Vil hun kline med deg, så skjer ikke det før dere er ute av baren. Men et nuss det kan hun få, såpass at hun forstår hva hun kan vente seg.

Hvordan du så får henne med... Vet du, det enkle er det beste. Hva med å si "Kom" eller "bli med", eller litt mindre kjepphøyt "det er vel ikke noe mer for oss å gjøre her? Vi går/ skal vi gå?" Hvis du da ikke sier noe så opplagt som at du vil vise henne platesamlinga eller frimerkesamlinga. Poenget er: du kan ikke lure henne. Hun vet hva som skjer og hvorfor du tar henne med hjem.

Eller du kan gi blaffen i å dra henne hjem den dagen, få kontaktinformasjon og be henne ut til uka. Det kan du jo gjøre med flere enn ei dame på en kveld.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, OPIgirl skrev:

Dummeste forslag jeg har hørt. Dette er selve oppskriften på at hun gir deg en ørefik.

Kanskje hvis det er din første replikk ja, men tror de fleste reagerer med latter😂

Skrevet
22 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Kanskje hvis det er din første replikk ja, men tror de fleste reagerer med latter😂

Sex hadde han hvertfall ikke fått av en så umoden og barnslig kommentar!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...