Gå til innhold

Hvordan får dere med damer hjem fra byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.9.2019 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Får du alltid klint, eller er det en skrivefeil? Hvis du alltid får klint er du veldig nære og trenger bare å finne ut hvordan du skal invitere henne hjem. Jeg spør ikke, men sier hva jeg vil. Så enkelt som "Vil ha deg med hjem." 

Hvis det var en skrivefeil:

1. Lær deg å danse.

2. Ta henne i hånda og dra henne med ut på dansegulvet når du er tom for ting å snakke om.

3. Dra henne av dansegulvet igjen hvis det har vært kjemi, kyss henne.

4. Vær direkte. Si klart hva du vil.

Anonymkode: 2d5b5...3c4

Får alltid klint ja med damene på dansegulvet ja, men noen av de er ofte fulle, så vet ikke om de tenker klart. Noen damer kliner jo og bare for å kline litt.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.9.2019 den 9.37, AnonymBruker skrev:

TS om du bare vil ha hun hjem for sex så ikke vær direkte å si det nei,da blir hun neppe med hjem. Spør heller om hun vil bli med på nashspiel;er mye større sannsynlighet for at hun sier ja da. Er selv dame så jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymkode: d863d...67f

Sjukt bra tips! Ene damen jeg klinte med forleden drev å hele tiden sa til meg, "husk å invitere meg på nachiel da", jeg tok ikke hintet..

Anonymkode: 8eb2a...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Amatører. Om det er snakk om ons så kast ikke bort tid med dilldall snakk. Spør om hun bli med deg hjem å pule. Ser du ok ut sier 2 av 10 ja. Du sparer tid og misforståelser om du heller er frempå og direkte. Får du nei, går du til neste. 

Dessuten. Skal du kosesnakke halve kvelden med ei for så å lure henne med på nachspiel er det ikke sikkert hun vil pule når dere først er hjemme. Og da har hele kveldens anstrengelser vært bortkastet..

Hilsen en som har hatt mange jenter med meg hjem fra byen. Med snøret i bånn. 

Anonymkode: da0a7...e2a

Bra tips, enig med deg. Er du 20 år og? Du virker erfaren.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Du ser nok ikke så bra ut som du tror siden du ikke får med deg damer hjem fra byen.

Zac Efron er stygg, siden han ikke får med damer hjem hver kveld.

Bra logikk.

Anonymkode: 8eb2a...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zac Efron er stygg, siden han ikke får med damer hjem hver kveld.

Bra logikk.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Er det Sac som er trådstarteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
OPIgirl skrev (På 9.9.2019 den 9.20):

Dummeste forslag jeg har hørt. Dette er selve oppskriften på at hun gir deg en ørefik.

Spør om fitta er våt😆🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn får ikke damer hjem fra byen

Damer får menn hjem fra byen.

Anonymkode: 8482f...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du sikter deg inn på jenter som er litt under ditt nivå så blir de med deg hjem uten noe særlig innsats. Disse jentene får da æren av å ligge oppover. Bakdelen er da at de kommer til å tro de også har sjangs for noe mere. 
 

Å få med seg hjem fra byen på eget nivå eller bedre krever mye innsats og antageligvis ikke verdt å bruke kvelden på om du bare vil ligge. Det er noe du må bruke noen dager på. 

Anonymkode: f4079...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2019 den 1.33):

Jeg er kvinne, en stund siden mine festdager på byen nå kan du si, men som regel endte jeg opp med å prate og le masse med en hyggelig mann. Rundt stengetid ville en av oss spurt hvor den andre skal etterpå, og så se om det er mulig at en av oss blir med den andre på nachspiel/nattmat/hjem til seg for "å sove". 

 

Anonymkode: 52557...4a4

Dette 👆

Du skal ikke ha noen "debatt" med henne, så det er bare tull å forberede temaer å prate om.

Hold det lett og morsomt. Hele poenget er å få henne til å føle noe, ikke å få henne til å tenke over noe. Du er ikke filosofi-coachen hennes.

Temaene bør handle om noe hun liker. Få henne til å snakke ved å stille åpne spørsmål som ikke har noe kort svar, og lytt (!!!) til hva hun sier – det gir deg clues til hvor du kan dra samtalen videre.

Greia er at du skal få henne til å se på deg som emosjonelt interessant. Du kommer ingen vei i sjekking ved å få henne til å se på deg som kognitivt interessant.

«O vise mann, la meg gi deg fitta mi!» … har ingen kvinne noen gang sagt i vårt arts historie.

Alt handler om å få henne til å føle de rette følelsene, ikke til å tenke de rette tankene.

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner ikke et eneste ord om sex før hun gjør det... verdens nest beste tips😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...