Gå til innhold

Hvordan får dere med damer hjem fra byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kvepp skrev:

Sex hadde han hvertfall ikke fått av en så umoden og barnslig kommentar!

Det er jeg enig med deg i, du er nok mere moden og jeg tror du liker sjarm fremfor sjekkereplikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det er jeg enig med deg i, du er nok mere moden og jeg tror du liker sjarm fremfor sjekkereplikker?

Det har du helt rett i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Kan dele noen tips som jeg plukket opp når jeg var yngre, og gikk mye ut. 

Du må finne ut av "situasjonen" til damen du møter på. Damer går jo ikke ut alene, og det kan være ganske vanskelig å få den du møter på til å gå fra venninnen/venninnene sine. Hvis venninnen ikke møter på andre venner, eventuell en mann, så har du liten sjanse til å få med damen du er keen på med deg hjem. Da må du få de med på et nach isteden for.

Du burde også finne ut om damen skal noe dagen derpå fordi dersom hun skal noe tidlig kommer hun ikke til å bli med noen hjem. Ofte vil bare ikke logistikken være på din side av ulike grunner, og da er det bedre å spørre damen om nummer/face/snap. 

Ellers så  er min erfaring stort sett at damer er indirekte dersom de vil ha sex.  De vil som regel ikke si: "Vi stikker hjem til deg for å ha sex". Det går mer i ting som: "Jeg kan følge deg hjem", "Har du noe godt å drikke hjemme hos deg?" o.l. Jeg, og kompisene kom vel fram til at det var bedre å snakke damene sitt "språk" når det kommer til akkurat det å få damen med seg når man stikker fra byn. Så ja, da sier man gjerne noe indirekte alla det de ville sagt, og når man kommer hjem havner man plutselig bare i sengen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klubbe funka back in the days

Anonymkode: d6d94...6e5

Blir så mye styr og #metoo av det nå om dagen.

Anonymkode: 54819...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem. Får så og si aldri avslag med mindre dama har kjæreste. Man merker fort om man ler sammen og har kjemi. Får ligg på byen hver helg hvis jeg vil. Må ha litt selvtilitt og vise at du er mann.😉

Anonymkode: 6a772...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips?

Er 20 år fra Bergen, og jeg får alltid klint med damer på byen, tar alltid første steget og hilser på dem. Får snakket med dem, spør hvor dem bor, hva dem studerer osv, men så er jeg tom for ideer om hva jeg skal snakke om. Tips/tanker? Hvordan få økt samtalen?

Jeg ser ganske bra ut.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Jeg tar på meg finstasen og litt Old spice, så parkerer jeg min gamle Starecraft Van med åpne bakdører i en sentrum sidegate. Så er det egentlig bare å fyre opp en sigar og vente. Tar sjeldent mer enn 30 minutter før en frøken hopper inn. Dog ser jeg jævelig bra ut da, så mulig det er utseende ditt som stikker kjepper i sjekkehjulene dine. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg tar på meg finstasen og litt Old spice, så parkerer jeg min gamle Starecraft Van med åpne bakdører i en sentrum sidegate. Så er det egentlig bare å fyre opp en sigar og vente. Tar sjeldent mer enn 30 minutter før en frøken hopper inn. Dog ser jeg jævelig bra ut da, så mulig det er utseende ditt som stikker kjepper i sjekkehjulene dine. 🤔

For en kvalmende person du er!

Anonymkode: d863d...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en kvalmende person du er!

Anonymkode: d863d...67f

*Vifte med Starcraft nøklene *  :ler:

Endret av Jr.Garcon
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jr.Garcon skrev:

*Vifte med Starcraft nøklene * 

Å det er derfor ikke du får sex ;)

Anonymkode: d863d...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg tar på meg finstasen og litt Old spice, så parkerer jeg min gamle Starecraft Van med åpne bakdører i en sentrum sidegate. Så er det egentlig bare å fyre opp en sigar og vente. Tar sjeldent mer enn 30 minutter før en frøken hopper inn. Dog ser jeg jævelig bra ut da, så mulig det er utseende ditt som stikker kjepper i sjekkehjulene dine. 🤔

Horekunde?

Anonymkode: da0a7...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Horekunde?

Anonymkode: da0a7...e2a

Selvsagt ikke. De hopper jo inn frivillig, så ingen behov for å betale for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, OPIgirl skrev:

Dummeste forslag jeg har hørt. Dette er selve oppskriften på at hun gir deg en ørefik.

Tull. Jeg hat sagt langt mer nasty enn det og fått napp I mine yngre dager. Nå som jeg er blitt gammel kan jeg ikke se for meg at de sjekketriksene fungerer

Anonymkode: c551b...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg tar på meg finstasen og litt Old spice, så parkerer jeg min gamle Starecraft Van med åpne bakdører i en sentrum sidegate. Så er det egentlig bare å fyre opp en sigar og vente. Tar sjeldent mer enn 30 minutter før en frøken hopper inn. Dog ser jeg jævelig bra ut da, så mulig det er utseende ditt som stikker kjepper i sjekkehjulene dine. 🤔

Old Spice..?  :spy:

Anonymkode: e7388...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg tar på meg finstasen og litt Old spice, (...) Tar sjeldent mer enn 30 minutter før en frøken hopper inn. (... )🤔

Prøv med Aqua Velva Ice Blue.

Da er det gjort på mindre enn 22 minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, draug 75 skrev:

Prøv med Aqua Velva Ice Blue.

Da er det gjort på mindre enn 22 minutter...

Mange takk, skal teste til fredagen 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Tips?

Er 20 år fra Bergen, og jeg får alltid klint med damer på byen, tar alltid første steget og hilser på dem. Får snakket med dem, spør hvor dem bor, hva dem studerer osv, men så er jeg tom for ideer om hva jeg skal snakke om. Tips/tanker? Hvordan få økt samtalen?

Jeg ser ganske bra ut.

Anonymkode: 8eb2a...12e

Du ser nok ikke så bra ut som du tror siden du ikke får med deg damer hjem fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
På 9.9.2019 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Spør om henne, hva hun liker, hennes interesser, vær oppmerksom på det hun sier og gi henne all din oppmerksomhet - det liker vi vettu ,da kan det hende du får napp 😊

Anonymkode: bc90b...e1a

Det er det DU liker. Jeg hater å snakke om meg sjæl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...