Gå til innhold

Menn - emosjonelt kalde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg forholder meg utelukkende til sannheten, enn du, skjønner hodet befinner seg godt begravd i sand?!

Anonymkode: 2850f...0b8

Slapp av, jeg biter ikke så lett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, HalldirV2 said:

Slapp av, jeg biter ikke så lett :) 

Er alltid uhyre avslappet, og er forøvrig overhodet ikke redd for å bli "bitt" av menn..😉

God helg!

Anonymkode: 2850f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nok en tråd som bare bekrefter at jeg aldri mer skal ha menn i livet mitt, takk, virkelig!!!❤️

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er menn som kriger, voldtar, er pedofil, dreper, bruker vold, i hovedsak og for å nevne noe, og som står for 99% av all dritt i verden

 

Menn skaper jo alt som gjør oss mer avanserte enn dyr og da. Alt av vitenskap, teknologi, næringsliv, infrastruktur, bygninger, fremskritt etc.

For at en mann og en kvinne skal leve sammen i harmoni må man innse at vi er litt ulike og har ulike styrker og svakheter. Ja damer er bedre til å snakke om følelser, bedre omsorgspersoner, bedre til å holde kontakt med familie, knytte nettverk. Og mange andre ting. Jeg har innsett dette og har stor respekt for disse egenskapene dere har. Hadde jeg vært singel hadde jeg sikkert aldri snakka om følelser, og hadde sikkert blitt litt ensom. Heldigvis har kona slutta å bli sint på meg for at jeg ikke er like flink som venninnene hennes til alt dette. Og jeg er ikke en drittsekk på noen som helst måte. 

Anonymkode: 9b6fb...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Menn skaper jo alt som gjør oss mer avanserte enn dyr og da. Alt av vitenskap, teknologi, næringsliv, infrastruktur, bygninger, fremskritt etc.

For at en mann og en kvinne skal leve sammen i harmoni må man innse at vi er litt ulike og har ulike styrker og svakheter. Ja damer er bedre til å snakke om følelser, bedre omsorgspersoner, bedre til å holde kontakt med familie, knytte nettverk. Og mange andre ting. Jeg har innsett dette og har stor respekt for disse egenskapene dere har. Hadde jeg vært singel hadde jeg sikkert aldri snakka om følelser, og hadde sikkert blitt litt ensom. Heldigvis har kona slutta å bli sint på meg for at jeg ikke er like flink som venninnene hennes til alt dette. Og jeg er ikke en drittsekk på noen som helst måte. 

Anonymkode: 9b6fb...3d8

Takk for ditt svar, du er nok en bra mann!

Anonymkode: 2850f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...