Gå til innhold

Vita tror jeg er en tyv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.9.2019 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Helt enig i det du sier her. Jeg jobber på et senter hvor vi til og med har overvåkingsbilder på bakrommet over personer vi skal være obs på. Det er både bilder som er blitt tatt inne i butikken vår og bilder som vekterne har kommet med og delt ut til alle butikkene på senteret. Dette er faktisk ikke lov. Noen av disse er notoriske tyver som er blitt tatt tidligere men også kunder som ikke er blitt tatt for noe. Syns det er skikkelig drøyt. Greit nok at dette kjøpesenteret har blitt plaget endel med butikknasking, men jeg synes vekterne har en ganske kvalmende holdning og leker litt for mye Sherlock holmes. Vært i flere møter med senterledelsen og vet derfor veldig godt hvordan vekterne opererer og mener de har en ganske stygg tilnærming og skaper ubehag hos kunder som faktisk ikke har gjort noe galt. Det skal ikke mer til enn at man ser litt stressa og nervøs ut, så er man plutselig en mistenkt. Stakkars folk med angst sier jeg bare. Jeg blir nervøs selv når jeg går i butikker utenom jobb, og har droppet å gå med veske eller handleposer. Ikke faen om jeg skal bli en sånn type "mistenkt" som henger på veggen i butikker. 

Anonymkode: 5fa67...7ff

Når jeg leser dette og resten av tråden; kommer jeg på Herman Flesvig på Instagram når han er den overivrige Securitas-fyren. Han er ikke tatt fra løse luften, for å si det sånn! 

Anonymkode: 03c67...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...