Gå til innhold

Daten inviterte meg til standupshow til neste date...

Fremhevede innlegg

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør være kjapp hvis du skal rekke å komme han i forkjøpet 😉

Anonymkode: d2c59...efa

Ble hun avslørt? Er du daten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på standup show annenhver helg å drikker aldri der,er like gøy likevel! Å ikke gidder jeg å le for å være høflig ler bare når de faktisk er morsomme. Syns de fleste som er på scenen er ganske morsomme jeg så jeg storkoser meg edru der :)

Anonymkode: b4067...503

Skrevet
På 6.9.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Fordi han synes det er så gøy! Han spurte ikke meg hva jeg syntes 😩 Kjemien mellom oss er ellers god, og vi er på det stadiet i datingen hvor vi føler oss frem i personlighetene. Jeg følte derfor det ble feil å avvise hans entusiasme for standup med å si at det er seriøst seriøst det VÆRSTE du kan by meg!! Jeg er ferdig med bylivet! Jeg takler ikke tanken på å sitte på en ølstinkende bule med krampaktige standupere på 20 år, og le høflig mens folk blir fullere og fullere rundt meg. Jeg er avholds, han vet ikke det heller, enda. Jeg er så utrolig ferdig med uteliv, jeg går knapt på kafe på dagtid engang. Jeg har en stillesittende jobb, når jeg er ferdig med den går jeg vel ikke og setter meg ned en annen plass?

Jeg pratet vekk invitasjonen hans, men dersom vi fortsetter å date vil det jo komme for en dag at jeg virkelig HATER noe som han synes er gøy. 

Hvordan skal jeg formidle dette til han? Bør jeg dumpe? Eller fins det håp tross fullstendig kulturkræsj på dette området?

Anonymkode: 595e3...b7a

Slå deg med. Her er han kreativ og prøver å finne på noe å gjøre sammen. Kan jo være skøy når man er to om showet er kleint... folk er så kravstore... vær raus og vær med på ting man vanligvis ikke pleier...d utvider horisonten og...hadde blitt med på alt en date hadde foreslått jeg hvis jeg hadde likt ham. Mer tid sammen jo bedre tenker jeg.👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: 4d647...957

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...