AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Fordi han synes det er så gøy! Han spurte ikke meg hva jeg syntes 😩 Kjemien mellom oss er ellers god, og vi er på det stadiet i datingen hvor vi føler oss frem i personlighetene. Jeg følte derfor det ble feil å avvise hans entusiasme for standup med å si at det er seriøst seriøst det VÆRSTE du kan by meg!! Jeg er ferdig med bylivet! Jeg takler ikke tanken på å sitte på en ølstinkende bule med krampaktige standupere på 20 år, og le høflig mens folk blir fullere og fullere rundt meg. Jeg er avholds, han vet ikke det heller, enda. Jeg er så utrolig ferdig med uteliv, jeg går knapt på kafe på dagtid engang. Jeg har en stillesittende jobb, når jeg er ferdig med den går jeg vel ikke og setter meg ned en annen plass? Jeg pratet vekk invitasjonen hans, men dersom vi fortsetter å date vil det jo komme for en dag at jeg virkelig HATER noe som han synes er gøy. Hvordan skal jeg formidle dette til han? Bør jeg dumpe? Eller fins det håp tross fullstendig kulturkræsj på dette området? Anonymkode: 595e3...b7a 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 6. september 2019 Himmel og hav! Han prøver vel bare å være hyggelig?? Trur veldig mange ville satt pris på å bli bedt på stand-up! Hvordan skal han gjette seg frem til at du er avholds og ikke vil sitte stille etter jobb. Utakk er verdens lønn heter det seg, og det skal i sannhet sies... Anonymkode: ce93a...bca 53
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: 15fd4...c8f 3
Hedersbrukeren Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Stand-up er da artig, det, kommer selvsagt an på hvilket show det er. Nå, hvilket er det?
Girlygirl9 Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Pleier egentlig ikke drikke på standup jeg da
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 Ganske vesentlige ting å ta opp, hvorfor vente? Anonymkode: 7254d...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Dump sier nå jeg. Når du allerede nå ikke kan dele noe av hans interesse med ting så er ikke et sånt forhold liv laga. Samboeren elsker å fiske. Jeg syns det er gørr kjedelig. Alikvel drar vi på flere fisketurer sammen fordi jeg veit at det gleder han. Han blir med meg på teater, selv om han kunne dødd av kjedsomhet. Man trenger ikke å ha like interesser, men å kunne gjøre litt forskjellige ting for å glede daten, kjæreste eller samboer er noe man burde gjøre i et forhold. Anonymkode: e971f...01c 13
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 Kan du ikke bare si at du pleier å syntes stand-up er kleint, men at du skal gi det en sjanse til. Da kan det hende han slår fra seg tanken også, så har du avvist forslaget på en litt høflig måte. Om han ikke tar hintet så dra, så kan du heller si i fra neste gang om han vil flere ganger, da er dere sikkert litt varmer i trøya ovenfor hverandre også. Lykke til! Anonymkode: ac3ce...05e 2
visp Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Han har jo vært kreativ og funnet på noe dere kan gjøre sammen i bli kjent-fasen. Når jeg tenker på alt jeg har blitt med på kun fordi jeg liker noen... Du leter ikke bare etter en unnskyldning for å avslutte da? Det viktigste er jo liksom at dere skal være sammen; ikke hva dere skal. 8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 Noe stand up er kleint, men det finnes da absolutt morsom stand up. Er ikke ofte på stand up, men jeg har faktisk vært edru de fleste gangene. Har også gått både med kjærste og min farmor, så synes du virker litt sær som anser det som så ille... Iallefall om det er noe som betyr mye for daten din så kan man iallefall prøve. Den ene jeg så edru var Dr Bergeland, super morsom! Anonymkode: 0a9eb...6d7 1
sofie777 Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Er ikke stand-up et sted der man er mer opptatt av å le enn å drikke mange glass øl? Nå er jeg ikke vant til å være "ute", men hadde likevel sett på det som artig å være på et stand-up show. Om "han" hadde tatt seg et glass, og han så at jeg ikke drakk (drikker ekstremt lite, men er ikke totalavholds. Liker absolutt ikke øl), så burde han være gentleman nok til å ikke drikke mer den kvelden. Når det er sagt, så varer selve stand-upen ikke altfor lenge, skulle jeg tro, og da er det jo bare å ta kvelden når underholdningen er over. Skjønner han da ikke tegningen, så ville jeg vurdert sterkt å si ha det bra! 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 48 minutter siden, sofie777 skrev: Er ikke stand-up et sted der man er mer opptatt av å le enn å drikke mange glass øl? Nå er jeg ikke vant til å være "ute", men hadde likevel sett på det som artig å være på et stand-up show. Om "han" hadde tatt seg et glass, og han så at jeg ikke drakk (drikker ekstremt lite, men er ikke totalavholds. Liker absolutt ikke øl), så burde han være gentleman nok til å ikke drikke mer den kvelden. Når det er sagt, så varer selve stand-upen ikke altfor lenge, skulle jeg tro, og da er det jo bare å ta kvelden når underholdningen er over. Skjønner han da ikke tegningen, så ville jeg vurdert sterkt å si ha det bra! Standups er ofte på utesteder. Enig med resten av det du skriver. Anonymkode: fab12...f7b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe stand up er kleint, men det finnes da absolutt morsom stand up. Er ikke ofte på stand up, men jeg har faktisk vært edru de fleste gangene. Har også gått både med kjærste og min farmor, så synes du virker litt sær som anser det som så ille... Iallefall om det er noe som betyr mye for daten din så kan man iallefall prøve. Den ene jeg så edru var Dr Bergeland, super morsom! Anonymkode: 0a9eb...6d7 Det kan kanskje henge sammen med hvorfor du ikke liker standup. Mange synes ting er morsommere når de har litt promille. Så kan man sikkert diskutere hvor morsomt noe er om man må være beruset for å le. Anonymkode: fab12...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 Mannenner sikkert hyggelig og grei, men dette er ikke din type! Dere passer rett og slett ikke sammen, og da er det like greit at du søker videre. Det vil bare bli mere og mere kleint heile greia... Anonymkode: a446e...6c8 1
Duftavsommerregn Skrevet 7. september 2019 #16 Skrevet 7. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pratet vekk invitasjonen hans, men dersom vi fortsetter å date vil det jo komme for en dag at jeg virkelig HATER noe som han synes er gøy. Hvordan skal jeg formidle dette til han? Bør jeg dumpe? Eller fins det håp tross fullstendig kulturkræsj på dette området? Snakk med han da Si det som det er , at det er en ting dere ikke har felles betyr faktisk ikke en dritt. Men jeg er slik at jeg gjerne blir med min kjæreste på det hun liker uansett. For det er bare det å være sammen med henne og finne på noe som teller. Ikke alt som kanskje er like morsomt? Selv om jeg hittil ikke har opplevd dette. Men jeg liker det meste, og er alltid åpen for å prøve noe nytt. Hater shopping så det kunne være en ting Men det gjør også kjæresten så det er ikke noe problem. Men skulle det vært det ville jeg vært med, bare for å være sammen og vise en viss interesse uansett. Men du må snakke med han, og så at du ikke utholder det, og han kan da gå på disse showene sammen med noen venner i stedet. Det er tross alt ikke noe man gjør hver dag. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #17 Skrevet 7. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han synes det er så gøy! Han spurte ikke meg hva jeg syntes 😩 Kjemien mellom oss er ellers god, og vi er på det stadiet i datingen hvor vi føler oss frem i personlighetene. Jeg følte derfor det ble feil å avvise hans entusiasme for standup med å si at det er seriøst seriøst det VÆRSTE du kan by meg!! Jeg er ferdig med bylivet! Jeg takler ikke tanken på å sitte på en ølstinkende bule med krampaktige standupere på 20 år, og le høflig mens folk blir fullere og fullere rundt meg. Jeg er avholds, han vet ikke det heller, enda. Jeg er så utrolig ferdig med uteliv, jeg går knapt på kafe på dagtid engang. Jeg har en stillesittende jobb, når jeg er ferdig med den går jeg vel ikke og setter meg ned en annen plass? Jeg pratet vekk invitasjonen hans, men dersom vi fortsetter å date vil det jo komme for en dag at jeg virkelig HATER noe som han synes er gøy. Hvordan skal jeg formidle dette til han? Bør jeg dumpe? Eller fins det håp tross fullstendig kulturkræsj på dette området? Anonymkode: 595e3...b7a Du bør være kjapp hvis du skal rekke å komme han i forkjøpet 😉 Anonymkode: d2c59...efa 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. september 2019 #18 Skrevet 7. september 2019 Kan jo hende at det vil vise seg at du syns at det er gøy når du først er der? Og snakket dere ikke noe sammen på første date siden han ikke engang vet hva du liker /ikke liker og er avholds?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #19 Skrevet 7. september 2019 Du høres kjedelig ut 😳 stakkars fyr Anonymkode: 6e545...be6 2
Trolltunge Skrevet 7. september 2019 #20 Skrevet 7. september 2019 En god test for deg dette, i forhold til om du er villig til å gå ham i møte på ting, og om du synes han er verdt å strekke seg litt for. Det vil nemlig være helt nødvendig at du også gir litt i et forhold. Kan ikke bare være enveiskjøring, slik du vil ha det. Jeg er egentlig ikke så glad i å gå på byen jeg heller. Kan like å ta en middag og noen glass vin, men når byen fylles av folk som er klar for å danse og feste til byen stenger, så har jeg mest lyst til å gå hjem. Min mann elsker å gå på byen innimellom, så da blir jeg med på det, for hans skyld. Ikke bare gjør jeg det for hans skyld mens jeg henger slik halvveis misfornøyd med, men jeg innstiller meg på å kose meg og gjøre det beste ut av det. Jeg prater, smiler, ler, danser og koser meg med at han koser seg... og så vet jeg at han gjør akkurat det samme for meg, bare motsatt. Vi har minst like ofte hjemmekvelder eller middag og noen glass vin, for så å gå hjem relativt tidlig, selv om han nok kunne tenke seg en helkveld på byen noe oftere. Man må rett og slett gi og ta i et forhold. Ikke bare kjøre "Nei jeg vil ikke!" Du kan selvfølgelig være veldig heldig, og treffe en som er lik deg på alle måter, men det er lite sannsynlig. De aller fleste må både gi og ta i et forhold. Synes at du skal gi det en sjanse, og innstille deg på å kose deg. Det kan jo til og med hende at du blir positivt overrasket, og får en kjempefin kveld. Det hender meg ganske ofte når vi går ut, selv om jeg egentlig ikke ønsket å gå ut. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå