Gå til innhold

Nytt på nytt


AnonymBruker

Programleder  

40 stemmer

  1. 1. Foretrekker du Nytt på Nytt med Jon Almaas eller Bård Tufte Johansen?

    • Jonern
      27
    • Bårdis
      13


Anbefalte innlegg

Flere som fortsatt ser på?

Lurer på hvem kveldens gjester er... :vetikke:

Anonymkode: 59f39...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke fortsatt på, men likte begge programlederne veldig godt. 

Anonymkode: 87164...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bård tilhører en annen del av humornorge. Han var artig før da han og Eia var unge. Nå bare flyter han på gammel erfaring syns jeg. Har droppet det etter å ha sett noen programmer av og til siden han startet i n-p-n. Det er ikke han som skal være der. Hvorfor forsvant Jon forresten? Hans nye program er jo omtrent i samme sjangeren som det han dro fra. 

Anonymkode: 515c6...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begge. Bård er såpass bra at jeg ikke sitter og savner Almås når jeg ser på. 

Anonymkode: d7bd4...e32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bård tilhører en annen del av humornorge. Han var artig før da han og Eia var unge. Nå bare flyter han på gammel erfaring syns jeg. Har droppet det etter å ha sett noen programmer av og til siden han startet i n-p-n. Det er ikke han som skal være der. Hvorfor forsvant Jon forresten? Hans nye program er jo omtrent i samme sjangeren som det han dro fra. 

Anonymkode: 515c6...e91

Han dro fordi han trodde han ville tjene bedre penger i TVN. Han kunne kanskje gjort det også hadde det ikke vært for han Kalle-duden som ødelegger hele programmet. Ufattelig dårlig casting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, loveli skrev:

Han dro fordi han trodde han ville tjene bedre penger i TVN. Han kunne kanskje gjort det også hadde det ikke vært for han Kalle-duden som ødelegger hele programmet. Ufattelig dårlig casting!!!

Å herregud !! Så godt å høre at det ikke bare er meg 😏 Jeg K L A R E R ikke den typen der... Liker almås, og programmer hans forøvrig.. meeeeeen 😫😫😫😫😫 å måtte få inn han derre kalle karen inn på kjøpet 🤬🤬🤬🤬

sorry Ts - litt avsporing fra tråden din, men ja- jeg ser på fortsatt, og liker Bård godt jeg👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge er like morsomme på hver sin måte. Var jo selvsagt vemodig da Jon forlot programmet, men koser meg like mye med Bård som programleder 

Anonymkode: ebd85...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker begge godt, den jeg savner mest er vel heller Linn Skåber. Samtidig liker jeg alle som har deltatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket programmet før, og elsker det nå! Det er vel ganske annerledes, men det er jo ikke annet å forvente med nye folk!

Var veldig skeptisk, men det gikk helt fint! Som det oftest gjør om man stiller med åpent sinn 😉

Jons nye sidekick Kalle er latterlig elendig!! Det er faktisk til tider vondt å se på...

Anonymkode: 5507f...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
4 minutter siden, funginger skrev:

Liker begge godt, den jeg savner mest er vel heller Linn Skåber. Samtidig liker jeg alle som har deltatt. 

Jeg savner Anne-Kat. og han gamle duden jeg ikke husker hva heter. 

Ts. Jeg har alltid likt Bård som komiker bedre. Jeg liker han også bedre som programleder i NPN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almås var mye mer raffinert synes jeg. Tufte Johansen er kanskje litt frekkere/friskere men også mer politisk (venstrevridd). 

= Min stemme til Almås. 

Endret av VinterRose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, VinterRose skrev:

Almås var mye mer raffinert synes jeg. Tufte Johansen er kanskje litt frekkere/friskere men også mer politisk (venstrevridd). 

= Min stemme til Almås. 

Programmet er tidvis venstrevridd, men det er mest Golden og tildels også Sørensen. Bård sparker mer i alle retninger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, VinterRose skrev:

Almås var mye mer raffinert synes jeg. Tufte Johansen er kanskje litt frekkere/friskere men også mer politisk (venstrevridd). 

= Min stemme til Almås. 

Litt vanskelig ikke å virke venstrevridd når FrP er de som gjør seg enklest å gjøre narr av. Det sier også seg selv at sittende regjering får mer pes enn andre.

Anonymkode: 4f45a...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I går var det endelig et godt panel igjen med gjester som utfyller hverandres humor og rytmen i programmet er god. 

Det er trist at det er langt mellom de morsomme gjestene, som regel er dette programmet vondt å se på pga gjester med dårlig humor, som tror de er morsomme men som ikke får med seg publikum. 

De bør begynne å kun ta inn gjester de VET er morsomme! La de komme tilbake flere ganger. Skjønner jo at meningen er å ta inn gjester som er litt aktuelle men hva er vitsen når det er folk de VET ikke er morsomme... 

Anonymkode: 676d6...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...