Gå til innhold

damer og bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt akkurat og tenkte på at menn egentlig ikke passer på et diskusjonsforum, de er jo så dårlige på kommunikasjon og skolevesenet viser oss daglig hvordan det ligger an med evnen til å forstå komplekse problemstillinger helt fra barnsben av😊👍

Anonymkode: 0b4e1...d7a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

Annonym og snakker nedlatende om kvinner, smart mann du.

vet om mange kvinner som kan kjøre bil bedre en mannfolk.

Kvinner er også mere trafikk sikker en menn, og kjører faktisk ordentlig. 

Jeg er mann, jeg snakker av erfaringer. 
De fleste mannfolkan kjører ganske usikkert, fort, og tøffer seg ut i trafikken, mens jenter er mere sikkre og tar sikkerheten på alvor.

Så igjen, hvor skal du med dette? Idiotiske "ubrukelige" tråder fra en person som har null vet i skallen.

Anonymkode: 666ef...f3e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert 50-60% mannfolk på dette forumet også, garantert flere menn en kvinner også.

Anonymkode: 666ef...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

Hvorfor lager du en tråd om det da? Hvis du ikke syns det passer her inne.

Anonymkode: d8c54...bc1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

Trodde statistikken var ganske klar på at menn dominerer i dødsulykker, for høy fart, tap av førerkort og andre alvorlige ulykker. 

Det er et typisk mannsfenomen å kjøre bil som en jævla idiot - til fare for alle andre som ferdes på veien.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

:hoho:

Anonymkode: 8817d...877

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn er et dårlig emne på Kvinneguiden. Noen få menn er gode på diskusjon, men de fleste bør nok dessverre kun være stalkere her inne😝

Anonymkode: a947d...312

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bil og trafikk er galt emne på et kvinneforum. Noen få kvinner er gode på bilkjøring, men de fleste bør nok dessverre kun være passasjer.

Anonymkode: 9ed73...f8e

Kvinner riper opp bilene, rygger inn i ting, roter innvendig, ødelegger interiøret MEN de har hvertfall livet i behold. De gangene kvinner krasjer er det som regel på en parkeringsplass og med en fart en snegle kan nå.

Menn krasjer i 110km/t og dør, eventuelt dreper seg selv OG passasjerer Hva er best?

Anonymkode: 6f0eb...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blondine skrev:

For noe pisspreik!,,,, Jeg er like god til å kjøre bil som noen menn.....

med trykk på "noen"..... ;) 

Anonymkode: 6f0eb...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner riper opp bilene, rygger inn i ting, roter innvendig, ødelegger interiøret MEN de har hvertfall livet i behold. De gangene kvinner krasjer er det som regel på en parkeringsplass og med en fart en snegle kan nå.

Menn krasjer i 110km/t og dør, eventuelt dreper seg selv OG passasjerer Hva er best?

Anonymkode: 6f0eb...d4e

Menn småbulker da vittelig de også. Kvinner er dyktigere til å kjøre bil totalt sett, gitt at de får samme mengdetrening. Jeg er yrkessjåfør, og du kan jo gjette hvem som hele tida rygger inn i lasteramper og skraper opp bilene sine på jobben, jo det er disse verdensmestrene, når de har det travelt. Flest prikker i førerkortet har de også. Likevel prøver de å slenge med leppa når det er en sjelden gang er en kvinne som har dummet seg ut.

Ser det på privaten også, har sluttet å låne bort bilen min til menn, etter at to forskjellige kjærester har småbulka hver sin av de bilene jeg har hatt. Noen ganger lurer jeg på om det er noen feilkoblinger i hjernene deres, først bulker de bilen til dama, og så fortsetter de å raljere over kvinner og bilkjøring, og uttrykker at de helt oppriktig mener at de har bedre sjåførskills enn meg, som har langt flere km på baken, og knapt en skade. 

Anonymkode: c949a...49e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, jeg er ihvertfall ganske god til å kjøre. Har enda ikke hatt noen ulykker, kun en liten ripe i en parkeringskjeller, da mot en stolpe og ingen andre biler ble skadet. Det er etter nesten 20 år med kjøring. Det lille uhellet skjedde da jeg nettopp hadde fått lappen.  

Eksen min derimot, har vraket flere biler, var i en alvorlig ulykke med våre små barn i bilen (takk og lov at det gikk bra! Men bilen hadde skader for over 200 000 og han var skyld i ulykken) , og har i tillegg skrapet oppi flere ganger. 

Jeg kjører bedre enn ham, men det er han uenig i... 

Vi kjører omtrent like mye. 

Må legge til: han vil ikke at jeg skal kjøre på langturer med barna.... Selvsagt bestemmer han ikke det. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Heller kvinnfolk enn gamle trege gubber med hatt...

Eller overmodige gutter i 20-30-40 årene 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Eller overmodige gutter i 20-30-40 årene 

Gutter i 18-35 er de beste bak rattet, da sovner man itte ta kjedsomhet i 30 i 80 sonen.. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Gutter i 18-35 er de beste bak rattet, da sovner man itte ta kjedsomhet i 30 i 80 sonen.. 😜

Feil. De yngste guttene (18-25) er de som har mest ulykker, sammen med menn i 40-50 årene. 

Skjønner at du ville være morsom.... 😉

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Feil. De yngste guttene (18-25) er de som har mest ulykker, sammen med menn i 40-50 årene. 

Skjønner at du ville være morsom.... 😉

Ja og hvorfor har de flest ulykker? Jo pga de blir frustrerte av trege bilister og gjør farlige forbikjøringer osv som ender i ulykker, og jeg mener de som har mest skyld i det er de tregingene i bilen fremfor. 

Jeg er rett over den 18-25 års greia du refererer til og har aldri kollidert tross jeg alltid ligger over fartsgrensen. Eneste kollisjon jeg har vært i var at jeg fikk en tilhenger i fronten etter en idiot mistet kontrollen i vinter, selvsagt ikke min feil... 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...