AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Del Skrevet 5. september 2019 Fortell😉 Anonymkode: 0dcf8...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Del Skrevet 5. september 2019 Eksen ble voldtatt. Jeg fikk ikke si det til noen for hun ville ikke ha noe "styr" rundt det. Anonymkode: 1f871...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Del Skrevet 5. september 2019 En venninne og barna ble fysisk og psykisk mishandlet av hennes eks og både politiet, barnevernet og skole / barnehage vet det men vi får ikke snakke om det fordi han skal beskyttes og fordi hun må "sørge for et godt samarbeidsklima" Anonymkode: d3b2c...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Del Skrevet 5. september 2019 Nedbemanning/restrukturering på jobben. Jeg var fagforeningsleder og fikk høre det før det ble offentliggjort og samtidig jobbet jeg i gruppen som ble mest berørt. Det å late som ingenting i nesten en uke før mine kolleger som det angikk fikk vite det var svært ubehagelig. Det måtte gjøres slik og jeg forsto hvorfor, men det føltes absolutt ikke greit. Anonymkode: a9ef2...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Del Skrevet 6. september 2019 Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. Anonymkode: d6fa9...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Del Skrevet 6. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen til venninen min var utro imot henne mens hun gikk gravid med hans barn. Dette er 3 år siden nå, jeg har valgt å ikke si noe for å ikke ødelegge live hennes. Anonymkode: d6fa9...752 Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro. Anonymkode: 6ad9f...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Del Skrevet 6. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ødelegger det livet hennes? Det er ikke hun som har vært utro. Anonymkode: 6ad9f...22b Det bør jo faktisk komme fra han som gjør det, ikke dra andre. Anonymkode: 7cc00...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Del Skrevet 6. september 2019 Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne. Anonymkode: 20fe3...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 6. september 2019 #9 Del Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne. Anonymkode: 20fe3...a58 Wow. Snakk om å være en manipulerende kjærring.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2019 #10 Del Skrevet 6. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søsteren min tok abort og jeg fikk ikke si det til noen. Nå får jeg det akkurat som jeg vil - nå triller jeg foreldrene våre rundt lillefingeren. Hun vet at jeg tar ikke fem øre for å røpe henne. Anonymkode: 20fe3...a58 Så slem du er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå