Gå til innhold

Trening og angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk😀starta igår,styrketrening på senter. Det var utfordrende!! Var der for noen dager siden,og meldte meg inn,men da klarte jeg ikke å trene. Sa til meg selv at det var ikke noe nederlag , jeg gikk idet minste til og fra,og meldte meg inn,en seier bare det. Jeg har troa på å snakke seg selv opp,og gi seg selv en klapp på skuldra,selv om man ikke klarer alt,klarer man noe. Uansett hvor lite dette noe er,er det noe! ✌

Igår klarte jeg å trene! Og det var digg! Jeg ga meg riktignok før pulsen ble særlig høy , det kjentes for skummelt🤭 men tok lette vekter og fokuserte på kontakt. Kjenne på at nå er det musklene i armen som jobber,når vekten skal over hodet må magen være med,kjenn nå at magemusklene strammer seg. Sånn typ ting. Det holder meg opptatt fra å være redd for at noen ser rart på meg , tenker hvor dum jeg er osv... full fokus på det jeg holder på med!😁

Anonymkode: d36df...ece

Ååh, så bra!! Det er veldig godt jobba😊 Jeg har også meldt meg inn på treningssenter og vært en gang på trening. Mest utfordrende å prøve å holde panikken unna når jeg føler den kommer pga det er så mye folk rundt meg. 

Ble veldig lett trening for min del også, men det blir veldig bedre etter hvert som vi får trent oss litt. Uansett, veldig bra av deg😊👍🏻

Anonymkode: 2b8ae...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...