AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Del Skrevet 5. september 2019 Kan man varme opp kupéen på en gammel Leaf med climate control timer også om den ikke står til lading? Eller må den være koblet til? Anonymkode: cde09...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 5. september 2019 #2 Del Skrevet 5. september 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man varme opp kupéen på en gammel Leaf med climate control timer også om den ikke står til lading? Eller må den være koblet til? Anonymkode: cde09...04d Hvorfor spør du ikke på elbilforum.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Del Skrevet 5. september 2019 Fordi jeg har et håp om å få svar her? Anonymkode: cde09...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 6. september 2019 #4 Del Skrevet 6. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har et håp om å få svar her? Anonymkode: cde09...04d Om du ser raskt på trådene her, tror du at du får svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. september 2019 #5 Del Skrevet 6. september 2019 Ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg vet ikke med timer, men du kan på appen. Anonymkode: 99a76...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Del Skrevet 6. september 2019 Takk for tips! Får ikke appen til å virke. Har endret bruker fra forrige eier (fikk innlogging) og kontaktet Nissan, men flere måneder senere har ingenting skjedd. Anonymkode: cde09...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå