AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Har datet en noen ganger. Er ikke sammen. Har hatt sex. I mellom har jeg hatt sex med en annen. Ønsker å fortsette med han jeg dater. Har veldig dårlig samvittighet. Ville du fortalt og er det å være utro tenker du? Anonymkode: 3e887...d82
Gjest Warrior Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Nei det er ikke utroskap når du ikke er sammen med noen. Hva er det å fortelle? Tror ikke han er interessert i sexlivet ditt. Bare hold deg til han du dater fremover hvis du vil fortsette og tror det kan bli dere to.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Hva har dere blitt enige om? Hvis dere har blitt enig om noe... Anonymkode: 8d851...c56
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dere blitt enige om? Hvis dere har blitt enig om noe... Anonymkode: 8d851...c56 Ikke blitt enig om noe. Ønsker kjæreste med den rette. Anonymkode: 3e887...d82
Gjest Paramount Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Da later du som ingen ting, og fokuserer på den du ønsker som kjæreste. Men fokus er kanskje ikke din sterke side?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke blitt enig om noe. Ønsker kjæreste med den rette. Anonymkode: 3e887...d82 👍 Anonymkode: 8d851...c56 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 17 minutter siden, Paramount skrev: Da later du som ingen ting, og fokuserer på den du ønsker som kjæreste. Men fokus er kanskje ikke din sterke side? Fortjener den! Angrer. Skal ha fokus på han. Anonymkode: 3e887...d82 3
MuffinStud Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Umulig for oss å si. Hvorfor sier du at dere ikke er sammen? Det høres jo virkelig slik ut. Du har hatt sex med person A og person B. Det er da ikke tilfeldig at det er person A du føler deg "utro mot" heller enn motsatt. Du fortalte jo ikke person B om person A eller nå skulle gjøre det slutt med person A. Romantikeren i meg vil at du snakker med person A og forteller at du føler at det nå er "feil" å være med andre menn og at det er å være "utro". Og kanskje dere finner ut at "jovisst pokker er vi et par" (aaawwww). Du trenger jo ikke fortelle at det var mens du pulte at du reflekterte over dette. 😉 Og jeg synes jo ikke at det er urimelig at du finner ut dette på den måten du gjorde, men det er kanskje ikke første ting å dele i ditt nystartede forhold. Det kan heller være noe dere ler av om 5 år.
Nuith Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 18 minutter siden, MuffinStud said: Umulig for oss å si. Hvorfor sier du at dere ikke er sammen? Det høres jo virkelig slik ut. Du har hatt sex med person A og person B. Det er da ikke tilfeldig at det er person A du føler deg "utro mot" heller enn motsatt. Du fortalte jo ikke person B om person A eller nå skulle gjøre det slutt med person A. Romantikeren i meg vil at du snakker med person A og forteller at du føler at det nå er "feil" å være med andre menn og at det er å være "utro". Og kanskje dere finner ut at "jovisst pokker er vi et par" (aaawwww). Du trenger jo ikke fortelle at det var mens du pulte at du reflekterte over dette. 😉 Og jeg synes jo ikke at det er urimelig at du finner ut dette på den måten du gjorde, men det er kanskje ikke første ting å dele i ditt nystartede forhold. Det kan heller være noe dere ler av om 5 år. Jeg synes du bør fortelle det så fort som mulig. Han kan ha et helt annet syn på sex og eksklusivitet enn du har, og i verste fall anse det som dumpegrunn - og da er det bedre å bli dumpa nå enn om 5 år. 3
ArneAnd Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 Det er vel ikke utroskap, men for min del ville det vært en dealbreaker dersom jeg var A. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 Ville du gjort gjort det foran han ? Er svaret nei så burde du ikke ha gjort det. Ang å fortelle han så har du tre valg, finne en ny etter at du har fortalt han det. Eller finne en allerede nå som du ikke føler at du må gjøre det imot. Ti still og risikere at du gjør samme feil igjen i fremtiden Anonymkode: 04c86...87e
MuffinStud Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 Dere som sier at dette er dumpegrunn legger tydeligvis noe annet i formuleringen "vi er ikke sammen" enn det jeg gjør. Dersom jenta i forholdet begynner å få en gradvis fornemmelse om at det kanskje er noe spesielt mellom de to, antar jeg ikke at gutten er fire hakk lengre i prosessen. Han kan være, og det er derfor TS burde vurdere å starte med å si at hun synes det ikke blir riktig for henne å gå ut med andre. Og ingeniøren i meg må jo påpeke at det er god grunn til stole mer på en jente som fant ut at det var meg hun ville være med ved at samkvem med de som hun hadde tent på før nå ikke føltes riktig. Da har hun jo allerede erfart at gresset er grønnest på denne siden. Hun har gått emosjonelt videre og selv fått bekreftelse på at hun investert i forholdet. Meeeen, hvis gutten synes at de åpenbart er et par, så stiller det seg selvfølgelig anderledes.
Loff77 Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 Kan du ikke bare spørre om dere skal være eksklusive fremover?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 Her har mange mistet sunn fornuft. Selvfølgelig er det IKKE greit å date flere forskjellige å ligge rundt både her og der. Spesielt ikke når det er noen du kan tenke deg å gå videre med. ''Jeg er kjempeforelsket i deg og vil leve livet mitt med deg, jeg må bare knulle rundt litt samtidig''. At man skal være interessert i å fortsette med han ene faller på steingrunn. Om man er interessert i noen på den måten nytter det ikke å knulle rundt. Anonymkode: 2d3ef...539 4
Prøver18 Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 10 timer siden, Kvelertak skrev: Nei det er ikke utroskap når du ikke er sammen med noen. Hva er det å fortelle? Tror ikke han er interessert i sexlivet ditt. Bare hold deg til han du dater fremover hvis du vil fortsette og tror det kan bli dere to. Helt enig
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 5 timer siden, MuffinStud skrev: Romantikeren i meg vil at du snakker med person A og forteller at du føler at det nå er "feil" å være med andre menn og at det er å være "utro". Og kanskje dere finner ut at "jovisst pokker er vi et par" (aaawwww). Nesten slik ble jeg og min bedre halvdel sammen... 😉 Hadde møttes noen ganger, men ingen av oss visste vel helt hva den andre tenkte.. Begge hadde sex med andre i denne perioden, og jeg hadde ingen problemer med dét , da vi ikke hadde noe fast og avklart forhold. Lang historie kort, det endte opp med at vi måtte ta den samtalen om hva vi virkelig ønska, spesielt da jeg prøvde bryte kontakta fordi jeg ikke hadde samvittighet til det dobbeltspillet lenger. Vi er fortsatt sammen, flere år etter. 😉 Helt klart en forvirrende periode den tiden man ikke vet hvor man har den andre, hva man vil videre osv osv. Eneste som hjelper, er faktisk en samtale om tanker om "framtiden". Lykke til! 😊 Anonymkode: e36c1...0f9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 Jeg forstår ikke helt den desperasjonen man tydeligvis kjenner på når man bare må ha sex med mange forskjellige samtidig, koste hva det koste vil. Man må jo fortelle en date om at man har sex med flere samtidig, slik at daten kan ta et informert valg om han/hun vil gå videre. For veldig mange er det jo en absolutt dealbreaker. For ikke å snakke om risikoen for kjønnssykdommer etc. Hadde jeg i dag funnet ut at samboeren min hadde pult andre mens vi datet, hadde vi ikke vært samboere lenger. Anonymkode: aa6a8...eab 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #18 Skrevet 5. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt den desperasjonen man tydeligvis kjenner på når man bare må ha sex med mange forskjellige samtidig, koste hva det koste vil. Man må jo fortelle en date om at man har sex med flere samtidig, slik at daten kan ta et informert valg om han/hun vil gå videre. For veldig mange er det jo en absolutt dealbreaker. For ikke å snakke om risikoen for kjønnssykdommer etc. Hadde jeg i dag funnet ut at samboeren min hadde pult andre mens vi datet, hadde vi ikke vært samboere lenger. Anonymkode: aa6a8...eab Tror ikke det er snakk om desperasjon, men heller forvirring. Dessverre er det sånn "nå til dags" (høres ut som jeg er 70 år), at det er noe sånt som heter apper som gjør at man kan treffe folk online. Flere som er interessant, kanskje begynner man å skrive med dem samme dag. Kanskje avtaler man å møte begge/flere, og ender opp med å like begge/alle. Så står man der da, som noen forvirra små mus og skjønner ikke hva man ønsker, vil, og hvem man skal satse på, fordi alle har forskjellige egenskaper og kvaliteter. Hva gjør man da? Kutter ut den ene som man liker? Kutter ut den andre? Den tredje? Eller alle, og ender opp alene likevel? Dette er rett og slett en forvirrende periode, som kan pågå ei stund fram til den ene begynner få forspranget på de andre.. Bør man ha sex med alle? Nei, kanskje ikke, men igjen; en forvirrende periode der logikk ikke alltid er det som vinner. Så, du ville heller vært foruten samboeren din fordi du visste at han hadde sex med andre samtidig som dere datet, enn å ha samboeren din i den visshet at du "vant" over de andre? Han valgte jo deg. 👍 Anonymkode: e36c1...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #19 Skrevet 5. september 2019 Jeg skjønner ikke at du kan ligge med en for så å ligge med en annen og samtidig ha lyst til noe mer med den første. Hold deg til en om gangen. Anonymkode: 10b12...dbc 1
EvaLena Skrevet 5. september 2019 #20 Skrevet 5. september 2019 Jeg hadde definitivt ikke ville hatt noe mer med deg å gjøre TS, hvis jeg var person A. Absolutt dealbreak for meg uansett når jeg måtte få vite det. Desto lenger tid jeg hadde investert i det forholdet, jo større svik. Om så forholdet hadde vart noen år så sier det så mye om deg som person at jeg ikke ville hatt deg noe mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå