AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal begynne, og håper på noen gode råd. Jeg ønsker å trene meg sterk generelt i kroppen, hovedsakelig få bedre holdning. Ønsker å være mer rettere i ryggen, da jeg har litt for mye svai og skuldrene mine peker for langt fram. Skal jeg trene en muskel om gangen? Hele overkroppen, eller rygg en dag og armer/skulder en annen dag? Hvor ofte må jeg trene samme muskel for å få raske resultater? Tusen takk for hjelp Hilsen en som har null peiling, men ønsker bedre holdning. Anonymkode: 84ea7...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Del Skrevet 4. september 2019 Last ned 5x5 stronglift appen forteller deg alt💪 Anonymkode: 17959...23a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 5. september 2019 #3 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg hadde samme utgangspunkt som deg. Tok noen timer med pt og må si det gjorde at jeg fikk mye god informasjon og eget program som gjør at jeg synes investeringen var såpass god at jeg anbefaler det samme. Jeg hadde virkelig null peil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 6. september 2019 #4 Del Skrevet 6. september 2019 De fleste treningssentere har en eller to timer med veiledning, dette er da en pt som setter opp et treningsopplegg for deg. De spør hva du ønsker med treningen, du kan fortelle om deg selv, så går dere igjennom øvelser, apparater og viser deg senteret. Dette har i allefall jeg fått de tre senterene jeg har trent på, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Del Skrevet 7. september 2019 Ta time med PT hvor du forteller dette, og spør om de kan være med rundt og se på noen øvelser for rygg og rette på formen din feks. Anonymkode: e2a0e...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 7. september 2019 #6 Del Skrevet 7. september 2019 I denne boka er det mye bra informasjon og fine programmer for både nybegynnere og de med erfaring. I tillegg er det "oppskrift" på øvelsene. https://www.adlibris.com/no/bok/styrketrening-for-jenter-9788202427955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 7. september 2019 #7 Del Skrevet 7. september 2019 Sier som de andre her: ta en time med PT, så får du hjelp og veiledning til å sette opp et program som passer deg 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå