Sliten&kjørt52 Skrevet 5. september 2019 #21 Skrevet 5. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livet består av opp og nedturer........en skal væffal ikke gå å tenke på at den og den kan få kreft, da blir det dårlig livskvalitet. Må ta ting som de kommer,og leve livet. Pappa var en klok mann. Han sa ofte, -man skal ikke ta sorgene på forskudd, i værste fall risikerer man å få de to ganger... a. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #22 Skrevet 5. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kosthold er viktig...unngå mest mulig mat med tilsetninger i, spis så langt man kan rent. Ingen sukker aller rafinerte produkter, unngå mat med mye tilsetningstoffer. Kjøp heller økologisk , så er man litt lenger på den riktige vei også. Anonymkode: b89bd...ce3 Man får ikke kreft av å spise litt sukker av og til. Det er sludder og pølsevev. Man skal selvfølgelig ikke spise det hver dag, men litt godis og potetgull i helgen har aldri gitt noen kreft. Anonymkode: 2fdc0...91b 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #23 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man får ikke kreft av å spise litt sukker av og til. Det er sludder og pølsevev. Man skal selvfølgelig ikke spise det hver dag, men litt godis og potetgull i helgen har aldri gitt noen kreft. Anonymkode: 2fdc0...91b Spiser du mer enn fire kio sukker i døgnet,er det stor risiko for tarmkreft Anonymkode: ef575...4b6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #24 Skrevet 5. september 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: det er mest genetisk........samtidig greit å ikke spise for mye feit mat, og røyke. Husk at all økologisk mat, faktisk ikke er det, det ble tatt stikkprøver av en del øko varer,mye av det var ikke økologisk,men produsentene tjener godt på å selge det som økologisk. Anonymkode: ef575...4b6 Det er tull, slutt å disse økologisk mat. Anonymkode: 7a3c0...449
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #25 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er tull, slutt å disse økologisk mat. Anonymkode: 7a3c0...449 Det er jo fakta. Anonymkode: d29bc...87c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #26 Skrevet 5. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kreft er uhørt. Anonymkode: 8325c...dee Hva? Anonymkode: a97cb...e01
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #27 Skrevet 5. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Står jo ingenting om kreft der? Det står at flere blir gamle ja, men ingenting om hva de som ikke ble gamle døde av. Anonymkode: 81371...2e2 Vel, hvis de hadde fått kreft hadde de vel neppe blitt 100 år så mange av de? Man må lese mellom linjene. De har ikke samme problemer med kreft som i ''vesten''. Anonymkode: a97cb...e01
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #28 Skrevet 5. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiser du mer enn fire kio sukker i døgnet,er det stor risiko for tarmkreft Anonymkode: ef575...4b6 Fire kilo? 4 kg sukker i døgnet ?!? 😂 Anonymkode: 54371...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #29 Skrevet 5. september 2019 17 timer siden, Arabella skrev: Var du sterkt knyttet til alle disse, TS? Du virker å ta alt personlig. Hva i alle dager er det slags spm? Noen av de har jeg kjent +/-30 år! I min omgangskrets tar vi faktisk ting som skjer med venner og familie innover oss, personlig ja! Og jeg kan endatil bli lei meg på andres vegne når de har det vondt! Empati heter det! Du burde prøve... Anonymkode: 04078...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #30 Skrevet 5. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt, ts ❤️ Anonymkode: 39ee9...724 Takk til deg og andre hyggelige ♥️ Ville ingenting, bare blåse ut litt! Anonymkode: 04078...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #31 Skrevet 5. september 2019 17 timer siden, Arabella skrev: Var du sterkt knyttet til alle disse, TS? Du virker å ta alt personlig. For en merkelig og empatiløs kommentar til et alvorlig tema. Anonymkode: e4ea8...d9e 2
Kragebein Skrevet 5. september 2019 #32 Skrevet 5. september 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #33 Skrevet 6. september 2019 Hvilken latterliggjøring gikk jeg glipp av nå? Anonymkode: 7a3c0...449
Perelandra Skrevet 6. september 2019 #34 Skrevet 6. september 2019 Tråden er ryddet for helseskadelige råd, innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #35 Skrevet 6. september 2019 Haha, ja der røk det gitt, må ikke snakke om kreftforebygging på KG! Anonymkode: 7a3c0...449
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #36 Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 2.56, AnonymBruker skrev: Spiser du mer enn fire kio sukker i døgnet,er det stor risiko for tarmkreft Anonymkode: ef575...4b6 Ja, ikke sant, betydelig forskjell på det og litt godis i helgen. Anonymkode: 2fdc0...91b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #37 Skrevet 6. september 2019 On 9/5/2019 at 2:48 AM, AnonymBruker said: det er mest genetisk........samtidig greit å ikke spise for mye feit mat, og røyke. Husk at all økologisk mat, faktisk ikke er det, det ble tatt stikkprøver av en del øko varer,mye av det var ikke økologisk,men produsentene tjener godt på å selge det som økologisk. Anonymkode: ef575...4b6 Tull. Ti prosent av kreft er genetisk. Dette i følge kretlegene da jeg selv var syk. Anonymkode: 2e96d...2f0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #38 Skrevet 6. september 2019 Døde ikke Kleopatra av kreft? Medisinske fremskritt gjør at flere når alderdommen, enn på middelalderen når vi var "gamle" da vi var 40+. Vi har også chernobyl, har ikke kreftantallene doblet seg de siste 30år? Det er sammensatt, men ingen lever evig. Tilslutt vil noe skje, om ikke noe annet alt er skjedd. Hvis jeg skal tenke som deg ts, noe jeg må innrømme at jeg har gjort. Så er det like mye tilfeller i vår familie. Mor, mormors mormor, farfar, morfar, tante. Heldigvis ingen barn enda, men mange spreke 40/50åringer overlevde ikke. Dere andre som maser om økologisk mat og sukker- ta dere en bolle! Kreft er ikke en livsstilsykdom!! Det rammer de mest uskyldige likt som "usunne mennesker" eller de med "dårlige" gener. Det er ren skjær uflaks som gjør at den ene cellen ble til 2💔 ingenting vi kan stille opp med for å forhindre dette. Annet enn at vi kommer raskere inn til behandling- og ikke minst diagnostikk. Og medisinprisene kan godt halveres(!). Det er et så forbasket kynisk system at jeg... ikke har ord. Anonymkode: b4e52...48c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #39 Skrevet 6. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Tull. Ti prosent av kreft er genetisk. Dette i følge kretlegene da jeg selv var syk. Anonymkode: 2e96d...2f0 Min type var forresten ikke arvet, og jeg spiser plantebasert og hovedsaklig økologisk. Anonymkode: 2e96d...2f0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #40 Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 2.48, AnonymBruker skrev: det er mest genetisk........samtidig greit å ikke spise for mye feit mat, og røyke. Husk at all økologisk mat, faktisk ikke er det, det ble tatt stikkprøver av en del øko varer,mye av det var ikke økologisk,men produsentene tjener godt på å selge det som økologisk. Anonymkode: ef575...4b6 Kreftoverlegen min sa at det kunne være stråling fra universet. De aner ikke. Ikke mest genetisk i mitt tilfelle heller, kun 20%, resten aner de ikke hvorfor de får den type kreft. Du foretrekker kanskje å tro at det er mest genetisk? Anonymkode: 265d9...c36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå