Gå til innhold

Hvilke type jeans bruker du?


sigrid106

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.9.2019 den 16.53, SupaWoman skrev:

Lommene langt oppå ryggen, jaja.  

De eneste jeansene som er fine på meg er noen gamle Lean-jeans fra Lindex.  De har lave store lommer. De lager de ikke lengre.  Nudie Lin er veldig fine på rumpa fordi de også har lave og store lommer, men den er veldig tykk i stoffet og har lite stretch. Har en til som er lav på livet fra HM, men den må jeg dra opp hele dagen da den sklir ned. Det finnes omtrent ikke bukser å få tak i som har fine lommer lengre, og "momjeans" er de verste, de får jo selv de fineste rumpene til å se jævlige ut.  Hvorfor har alle bukser lommer som sitter altfor langt opp på rumpa?

Har helt motsatt syn på det. Synes høye lommer gir rumpa løft, og lave, store lommer gir flat rumpe og i verste fall inntrykk av hengerumpe. Men det varierer nok fra øyet som ser og fra rumpe til rumpe. Husker minmote hadde en artikkel på det en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kjøpt Molly buksene fra gina i flere år nå og har vært veldig fornøyd. Nå kjøpte jeg peachy high buksa fra bikbok og er super fornøyd :) god stretch og høy i livet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange forskjellige jeans og ikke to like. Elsker variasjon.

Anonymkode: c5068...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten i skapet er en sort jeans fra Tom Wood. Modellen heter Straight. Jeg liker den så godt at jeg kjøpte en ny helt lik da jeg hadde brukt opp den første. Har samme i blå vask også. 

Tror den koster rundt 1600,- 

Tidligere favoritt var en Replay-jeans, men jeg trenger en pause fra det tynne stretch-materialet nå, kjenner jeg. 

Jeg er 48 år.

Anonymkode: 5a52f...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jeans fra Levis, Gina og Never Denim mest. Jeg liker best de som er skinny og trang. Jeg er 47 år.

Anonymkode: 383ea...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mile High fra Levis er min favoritt.

IMG_3190.jpg

Anonymkode: 383ea...495

Den kledde du godt😀

Anonymkode: b9b09...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Den kledde du godt😀

Anonymkode: b9b09...842

Tusen takk 😁

Anonymkode: 383ea...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til 501. Mange som syns de er uformelige siden de ikke har stretch, men min sitter fint over rumpa 😄 Pinnstramme bukser har jeg gitt opp for lengst. 

image.png.123effc84656d6940b01043593171566.png

Anonymkode: 1407a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sverger til 501. Mange som syns de er uformelige siden de ikke har stretch, men min sitter fint over rumpa 😄 Pinnstramme bukser har jeg gitt opp for lengst. 

image.png.123effc84656d6940b01043593171566.png

Anonymkode: 1407a...c70

Enig 501 sitter perfekt på rumpa, der bør den sitte stramt🤪

Anonymkode: 346f6...c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...