Gå til innhold

Hvilke type jeans bruker du?


sigrid106

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker egentlig kun buksene til bikbok! High waist ankle jeans. Perfekt midjehøyde og perfekt lengde på beina, da jeg har litt korte ben. I forhold til kvaliteten er de nok litt dyre men det får gå😊 Jeg er 22år!

Anonymkode: 7f6f6...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i flere.

Bik Bok

Tiger of Sweden

Acne

Replay.

Svarte, dongry fargede og hvite.

Alle er stramme.

29 år

Endret av Coachshinny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg oppdaget jeans fra Dr Denim, så har jeg levd i de. Liker jeans i alle blåfarger, men foretrekker mellomblå. Liker ikke at de er veldig høye i livet, så liker at de stopper rett under navlen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb bruker jeg mye Levis Mile High Super Skinny om dagen, både blå og svart. Hjemme og på fritiden går det mest i hullete jeans, har vært lenge nå i en periode hvor jeg liker jo mer hull og slitt jo bedre😊 32 år straks 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bukser som er høye i livet og rette (eller svakt utsvinget) i bena. Helst mørkeblå. Pris spiller ingen rolle så lenge jeg finner noe som passer kroppen min. Er så utrolig glad for at bukser med rette ben endelig er tilbake i butikkene igjen, har savnet det sånn i alle disse årene de fæle skinny-jeansene har dominert. Men liker ikke ankelkorte bukser, buksene må gå nesten helt ned til bakken.  

K 29år Oslo

Anonymkode: 9ea51...73d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 22.44, Ringperm skrev:

Jeg elsker Ribcage fra Levi's. Rette i bena og høye i livet. Gir veldig fin silhuett.

Lommene langt oppå ryggen, jaja.  

De eneste jeansene som er fine på meg er noen gamle Lean-jeans fra Lindex.  De har lave store lommer. De lager de ikke lengre.  Nudie Lin er veldig fine på rumpa fordi de også har lave og store lommer, men den er veldig tykk i stoffet og har lite stretch. Har en til som er lav på livet fra HM, men den må jeg dra opp hele dagen da den sklir ned. Det finnes omtrent ikke bukser å få tak i som har fine lommer lengre, og "momjeans" er de verste, de får jo selv de fineste rumpene til å se jævlige ut.  Hvorfor har alle bukser lommer som sitter altfor langt opp på rumpa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mile High fra Levi’s er de jeg er mest fornøyd med. Har høyt liv og brede hofter og sliter med å finne noe sitter godt på. 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Molly fra Gina Tricot, er 27 år. Jeg liker å variere i farge, men Molly finnes i svært få farger dessverre. Skulle også ønske de fantes med raw cut. Hørt mye bra om Levis så må nok ut på ei prøverunde og finne min Levis modell. Liker jeans som er høye i livet. Bruker også noen fra Dr.denim. 

Anonymkode: 4eb6c...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker aller best jeans med rette ben. Har funnet en modell fra Jean Paul som passer godt, så det er de jeg har kjøpt de siste årene.

I år har jeg sett dem med høyt liv også.

Her er den jeg liker: https://www.jeanpaul.no/dameklaer/bukser-jeans/jpf-sabine-straight-dark-jeans/light-stonewash--us

Sånn kjedelig kjerringjeans som er gode å gå i.

Anonymkode: 5dc1c...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker aller best jeans med rette ben. Har funnet en modell fra Jean Paul som passer godt, så det er de jeg har kjøpt de siste årene.

I år har jeg sett dem med høyt liv også.

Her er den jeg liker: https://www.jeanpaul.no/dameklaer/bukser-jeans/jpf-sabine-straight-dark-jeans/light-stonewash--us

Sånn kjedelig kjerringjeans som er gode å gå i.

Anonymkode: 5dc1c...b51

Ikke bilde av rumpa/baksiden, hvordan kan man se om det er en fin bukse på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SupaWoman skrev:

Ikke bilde av rumpa/baksiden, hvordan kan man se om det er en fin bukse på da?

Jeg prøvde den på. Det er alltid den beste måten siden.

Anonymkode: e7bc8...f81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/8/2019 at 7:58 PM, AnonymBruker said:

Bruker Molly fra Gina Tricot, er 27 år. Jeg liker å variere i farge, men Molly finnes i svært få farger dessverre. Skulle også ønske de fantes med raw cut. Hørt mye bra om Levis så må nok ut på ei prøverunde og finne min Levis modell. Liker jeans som er høye i livet. Bruker også noen fra Dr.denim. 

Anonymkode: 4eb6c...b3f

Hva er raw cut?

Anonymkode: b9b09...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High waist skinny. Kjøper ofte Molly fra Gina Tricot i svart, har bruke også Levi's high waist skinny, men den var egentlig litt for bred nederst i beina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er raw cut?

Anonymkode: b9b09...842

Tror det er bukser uten søm nederst på buksebeina, altså sånn at stoffet frynser seg og spiser seg oppover buksebeinet. 

Anonymkode: 9ea51...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Molly fra Gina en stund, men det er fordi jeg er feit og ikke tar meg råd til å kjøpe dyrere. Molly er virkelig den mest rævva kvaliteten som finnes tror jeg. Fin den første gangen du har den på og borte var den. Tynn i stoffet, får sånne stygge billig-jeans-bretter og ujevn i stretchen etter et par vask. Har heldigvis gått ned 7 kilo nå og har flere å gå ned, da skal jeg kjøpe skikkelige bukser. 

Anonymkode: 8a8d1...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...