Gå til innhold

Hva syntes du om Fredrik Solvang?


AllahBallah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Sillyline skrev:

Aner ikke hvem fyren er. Ser folk på TV fortsatt? 🤔

Jada. Det kan faktisk anbefales. :) 

Jeg synes han er flink (og sympatisk i mer private intervjuer), men jeg savner også mer tid, refleksjon og dybde, uten at det er Solvangs feil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 22.16, mammahjarte skrev:

Han har selvsagt hatt interjvu som er mindre vellykka, men det undergraver ikkje kor dyktig han er ellers! Men husker eg syntest intervjuet med Trine Skei Grande og Abid Raja var ganske ræv. Men saken var ræv, og intervjuobjekta var vanskelige. Han prøvde gjera jobben sin ved å pressa ut noko "juicy" men det funka ikkje fordi begge to sa berre det same. Noken som huske det?

Elsker det intervjuet der han kjem med eit forslag om å leva som ein katt XD

Lo meg skakk!

Hvilket intervju var det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det med å presse på i en slik setting kan medføre at "objektene" blir litt oppjaget og sier mere enn de har
bestemt seg for å si i sine velkalkulerte svar. Slike replikker avfyrt i litt-hett-rundt-ørene-diskusjon kan fort
bli et scoop og alle journalister liker å få til sånne på direkten...og vi liker å høre om dem. Jeg liker stilen hans
og syns at at fremstår som en vel gjennomtenkt og smart fyr i sin jobb. Der skal en holde tunga rett i munnen
og ha all infoen parat, ta kjappe vendinger, fremdeles med kontroll og styre gjennom brottsjøer og verbale skjær.
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ok, trekker tilbake det jeg skrev om Solvang i åpningsinnlegget,

etter den tafatte, nølende, vaklende, usikre, konfliktskye og dårlig forberedte(?) runden Ingerid Stenvold stod for i debatten om NAV-fadesen,

så savnet jeg faktisk Solvangs konfronterende spørre-stil.

Kanskje det var en betingelse for at NAV-sjefen skulle stille opp? At Solvang ikke ledet debatten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
1 time siden, AllahBallah skrev:

Ok, trekker tilbake det jeg skrev om Solvang i åpningsinnlegget,

etter den tafatte, nølende, vaklende, usikre, konfliktskye og dårlig forberedte(?) runden Ingerid Stenvold stod for i debatten om NAV-fadesen,

så savnet jeg faktisk Solvangs konfronterende spørre-stil.

Kanskje det var en betingelse for at NAV-sjefen skulle stille opp? At Solvang ikke ledet debatten?

Faktisk helt enig med deg! Kanskje Solvang har ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...