Gå til innhold

Hva syntes du om Fredrik Solvang?


AllahBallah

Anbefalte innlegg

Syntes han er noe inne helvetes slitsom,

skjønner greia hans, at han skal være en konfronterende intervjuer som setter politikere / maktpersoner på plass og stiller dem til veggs,

men han lar jo ikke vedkommende som blir intervjuet svare halvveis for seg en gang, før avbrytelsene kommer.

Håper noen snart snur på rollene, og stiller ham til veggs.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Antoinette skrev:

❤️ elsker Fredrik Solvang!!

skarp som faen, intelligent, stilig fyr

NYDELIG!!!

love him

Oppfatter ham ikke sånn,

snøvlete og lite presis - dog jævla MASETE i konfrontasjonene. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AllahBallah skrev:

Syntes han er noe inne helvetes slitsom,

skjønner greia hans, at han skal være en konfronterende intervjuer som setter politikere / maktpersoner på plass og stiller dem til veggs,

men han lar jo ikke vedkommende som blir intervjuet svare halvveis for seg en gang, før avbrytelsene kommer.

Håper noen snart snur på rollene, og stiller ham til veggs.

Den du beskriver høres mer ut som Ole Torp. Han er slitsom, han! Og han lar aldri intervjuobjektet få snakke ferdig før han avbryter dem sånn at han selv kan få stotre videre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AllahBallah skrev:

Oppfatter ham ikke sånn,

snøvlete og lite presis - dog jævla MASETE i konfrontasjonene. 

 

Han skal være og konfrontere intervjuobjektene sine. Det er jobben hans. Det er en god del politikere som blir rimelig svette i trusa når de skal inn til intervju med han.

På privaten virker han som en morsom, avslappet og kul fyr med masse selvironi. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at han er konfronterende og tøff, men jeg er enig når det gjelder avbrytelsene. Jeg misliker også himlingen med øynene og det hånlige lille smilet han alltid har når han griller politikere han ikke liker. Det kunne han spart seg for.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Antoinette skrev:

Han skal være og konfrontere intervjuobjektene sine. Det er jobben hans. Det er en god del politikere som blir rimelig svette i trusa når de skal inn til intervju med han.

På privaten virker han som en morsom, avslappet og kul fyr med masse selvironi. 

Svett i trusa, høres det ut som at du blir :)

1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Jeg liker at han er konfronterende og tøff, men jeg er enig når det gjelder avbrytelsene. Jeg misliker også himlingen med øynene og det hånlige lille smilet han alltid har når han griller politikere han ikke liker. Det kunne han spart seg for.

Egentlig enig, har ikke noe imot at han er konfronterende,

men det er de STADIGE avbrytelsene. Virker som han er så på hugget etter å avbryte / stille til veggs, at selv når han ikke har noe å ta intervjuobjekter på, så skal han likevel ta dem...

... slitsomt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik Solvang er en skikkelig dyktig journalist. Vi burde hatt flere som ham. At han avbryter tåkepreiket og avsporingene er bare positivt. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedy Lamarr said:

Fredrik Solvang er en skikkelig dyktig journalist. Vi burde hatt flere som ham. At han avbryter tåkepreiket og avsporingene er bare positivt. 

Signerer denne! Fredrik Solvang er en av mine absolutte favoritter på TV.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er kjempekul! Han har liksom et lite glimt i øyet, samtidig som han er ganske profesjonell. En av de bedre på NRK etter min mening.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AllahBallah skrev:

Syntes han er noe inne helvetes slitsom,

skjønner greia hans, at han skal være en konfronterende intervjuer som setter politikere / maktpersoner på plass og stiller dem til veggs,

men han lar jo ikke vedkommende som blir intervjuet svare halvveis for seg en gang, før avbrytelsene kommer.

Håper noen snart snur på rollene, og stiller ham til veggs.

Synes han er flink, og behagelig å se og høre på. Han er sympatisk, i motsetning til en del andre programledere tar han ikke så tydelig side. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Topplue skrev:

Den du beskriver høres mer ut som Ole Torp. Han er slitsom, han! Og han lar aldri intervjuobjektet få snakke ferdig før han avbryter dem sånn at han selv kan få stotre videre. 

Ole Torp tar også ofte synlig side - Fredrik solvang er betydelig mer profesjonell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har selvsagt hatt interjvu som er mindre vellykka, men det undergraver ikkje kor dyktig han er ellers! Men husker eg syntest intervjuet med Trine Skei Grande og Abid Raja var ganske ræv. Men saken var ræv, og intervjuobjekta var vanskelige. Han prøvde gjera jobben sin ved å pressa ut noko "juicy" men det funka ikkje fordi begge to sa berre det same. Noken som huske det?

Elsker det intervjuet der han kjem med eit forslag om å leva som ein katt XD

Lo meg skakk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Jeg misliker denne tradisjonen med at intervjuerne skal være frekke og ufine, en tradisjon som ble startet av en frekk faen fra NRK (selvsagt) som het Tom Berntzen, Greit å være kritisk, men å avbryte og være arrogante kan de spare seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er kjempeflink og bidrar til å gjøre norske debatter bedre. Absolutt et friskt pust og en veldig dyktig mann. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
3 timer siden, Tuttifrutti843950 skrev:

Han var ekstremt nedlatende og hånlig mot Moxnes hvertfall og avbrøt han hele tiden..

Denne revolverjournalistikken er ødeleggende for politikken.. Sympatiske trivelige mennesker blir fullstendig knekt av denne typen offentlig mobbing som politikere liksom tåle. Resultatet blir at vi får kun tykkhudede slimåler som politikere. Hvem ønsker vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...