AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #261 Del Skrevet 6. november 2019 Fantastisk av trylleduden å trylle en duedrit i bryllupsmiddagen til harrygjengen. Trylleduden har så langt vært absolutt kjedeligst men så slår han til med et aldri så lite høydepunkt. Fantastisk! Anonymkode: 7d213...4ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 6. november 2019 #262 Del Skrevet 6. november 2019 På 9.9.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev: Er det meg, eller drikker Svein mye alkohol? Anonymkode: 3c788...87c Han er alkoholiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 6. november 2019 #263 Del Skrevet 6. november 2019 På 9.10.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev: Var voldsomt som han sønnen i Harstad-familien drakk etter den treningen de hadde vært på 🤣 Anonymkode: b3bba...209 Eneste som var morsomt med Charterfeber i år var han sønnen i Harstad-familien: Drep mig 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 6. november 2019 #264 Del Skrevet 6. november 2019 På 11.10.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev: Visste ikke at de var leger jeg. Aldri hørt de nevne det. Synes familien er herlig jeg. Skjønner godt at man vil bo skikkelig når man først er på ferie. Tror du overtolker. Anonymkode: 2adf5...7a7 De var jo med i fjor også? jo begge to er leger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 6. november 2019 #265 Del Skrevet 6. november 2019 4 timer siden, maximiliane skrev: Han er alkoholiker. Har han stått frem med det? Hvis ikke er det vel ikke helt greit å komme med slike utsagn her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. november 2019 #266 Del Skrevet 6. november 2019 27 minutter siden, Hyachint31 skrev: Hvis ikke er det vel ikke helt greit å komme med slike utsagn her. Det er ikke greit i det hele tatt men dette er tross alt KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #267 Del Skrevet 6. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk av trylleduden å trylle en duedrit i bryllupsmiddagen til harrygjengen. Trylleduden har så langt vært absolutt kjedeligst men så slår han til med et aldri så lite høydepunkt. Fantastisk! Anonymkode: 7d213...4ae Det slo meg plutselig at det Boye og Brian drev med på granca var TROLLING. Ikke trylling. IRL trolling. Familien Gude ble jo også trollet. Fikk brått et annet syn på hele trollingen. Trolling / trylling er kjempegøy! Anonymkode: 7d213...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #268 Del Skrevet 6. november 2019 8 timer siden, maximiliane skrev: De var jo med i fjor også? jo begge to er leger! Ja, tviler ikke på at de er leger. Jeg visste ikke det bare. Så på det i fjor også. Men jeg har et annet inntrykk. Synes de er en morsom familie å følge med på. Tror ikke de er noe høy på seg selv. Anonymkode: 2adf5...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. november 2019 #269 Del Skrevet 6. november 2019 Digger programmet😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 6. november 2019 #270 Del Skrevet 6. november 2019 Familien Gude har vært høydepunktet denne sesongen😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6. november 2019 #271 Del Skrevet 6. november 2019 Familien Harstad, om Segway-tur: Sønn: "Det her kjemm te å gå rætt til hælvætt. Det ser jo ikke vanskeli ut. Men...I praksis e no alt vanskeli." Mor: "Trur det kan bli interessant. Å prøv det." Sønn: "Det e dømt til å gå ænn vei. Og de e rætt til hællvette." Å, som jeg digger de!😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #272 Del Skrevet 6. november 2019 13 minutter siden, Turkis Sau said: Å, som jeg digger de!😂 Sønnen i familien er utrolig sjarmerende, kjekk mann med massevis av selvironi og humor Anonymkode: 7a32a...5e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #273 Del Skrevet 6. november 2019 20 minutter siden, Turkis Sau skrev: Familien Harstad, om Segway-tur: Sønn: "Det her kjemm te å gå rætt til hælvætt. Det ser jo ikke vanskeli ut. Men...I praksis e no alt vanskeli." Mor: "Trur det kan bli interessant. Å prøv det." Sønn: "Det e dømt til å gå ænn vei. Og de e rætt til hællvette." Å, som jeg digger de!😂 Enig😂 Watch and løøøøørn! Anonymkode: 3c788...87c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6. november 2019 #274 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen i familien er utrolig sjarmerende, kjekk mann med massevis av selvironi og humor Anonymkode: 7a32a...5e3 Selvironi og humor er jeg helt enig i!👏😂 Fy fader så lei jeg er av Svein og Linni. Utbrukt, spoler faktisk forbi. Digget begge i Farmen i sin tid, men dette blir for gjentagende og regissert. Endret 6. november 2019 av Turkis Sau 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6. november 2019 #275 Del Skrevet 6. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig😂 Watch and løøøøørn! Anonymkode: 3c788...87c Ååå som jeg elsker den quoten!😂👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. november 2019 #276 Del Skrevet 7. november 2019 På 6.11.2019 den 9.40, AnonymBruker skrev: Fantastisk av trylleduden å trylle en duedrit i bryllupsmiddagen til harrygjengen. Trylleduden har så langt vært absolutt kjedeligst men så slår han til med et aldri så lite høydepunkt. Fantastisk! Anonymkode: 7d213...4ae Synes denne tryllingen hans er så masete. Det virker som om han forsøker å imponere folk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #277 Del Skrevet 7. november 2019 23 minutter siden, Honey Dew skrev: Synes denne tryllingen hans er så masete. Det virker som om han forsøker å imponere folk. Trylling er so last century. Fryktelig masete og direkte plagsomt. Anonymkode: 7d213...4ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #278 Del Skrevet 7. november 2019 54 minutter siden, Honey Dew skrev: Det virker som om han forsøker å imponere folk. Åja. Sier du det? Jeg trodde han ikke prøvde å imponere jeg. Anonymkode: 4fe69...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 8. november 2019 #279 Del Skrevet 8. november 2019 Har spolt meg gjennom en haug episoder i kveld. Kun Harstad-familien og Gude-søstrene med mor jeg gidder å se på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 8. desember 2019 #280 Del Skrevet 8. desember 2019 Er Anne-Berit transkjønnet? Hun har veldig maskuline trekk i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå