Gå til innhold

Mamma kjøper røyk til meg :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 år nå, og begynte å røyke når jeg var 15 på ungdomsskolen. Mamma kjøper røyk til meg når jeg trenger, men jeg må betale det selv. Hun fant ut at jeg hadde begynt å røyke ca 3 måneder etter jeg hadde begynt, og ble illsint og skuffet. Men jeg sa bare at det nytter ikke hva du sier, jeg synes det er godt med røyk og kommer til å røyke uansett hva du sier. Etterhvert har hun skjønt at det faktisk ikke bare er henne som synes det er godt å ta seg en røyk, så nå er det litt mer akseptert, selv om hun ikke liker det. Hun ber meg om å la være når vi er ute blant folk sammen, mot st hun også gjør det og vil da heller kjøpe røyk for meg så jeg kan røyke hjemme. Vi har fått et godt forhold nå og har mange fine samtaler over en røyk eller 3 på kveldene hjemme.

Er glad mamma har tatt det slik etterhvert! Hvordan har deres mødre tatt det? Vi planlegger foressten å slutte sammen i løpet av 2020, senest! Gruer meg:((

Anonymkode: 4da57...9ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig at du gir moren din dårlig samvitighet for og røyke.. Hadde jeg vær faren din så hadde jeg kasta den røyken og gitt deg husarrest med engang ass

Anonymkode: 83157...d58

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig tåpelig av moren din! Av deg også forresten!

Anonymkode: 3d3cc...829

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 16 år nå, og begynte å røyke når jeg var 15 på ungdomsskolen. Mamma kjøper røyk til meg når jeg trenger, men jeg må betale det selv. Hun fant ut at jeg hadde begynt å røyke ca 3 måneder etter jeg hadde begynt, og ble illsint og skuffet. Men jeg sa bare at det nytter ikke hva du sier, jeg synes det er godt med røyk og kommer til å røyke uansett hva du sier. Etterhvert har hun skjønt at det faktisk ikke bare er henne som synes det er godt å ta seg en røyk, så nå er det litt mer akseptert, selv om hun ikke liker det. Hun ber meg om å la være når vi er ute blant folk sammen, mot st hun også gjør det og vil da heller kjøpe røyk for meg så jeg kan røyke hjemme. Vi har fått et godt forhold nå og har mange fine samtaler over en røyk eller 3 på kveldene hjemme.

Er glad mamma har tatt det slik etterhvert! Hvordan har deres mødre tatt det? Vi planlegger foressten å slutte sammen i løpet av 2020, senest! Gruer meg:((

Anonymkode: 4da57...9ed

Dette kunne dere også fått over en kopp te eller 3 på kvelden...

Anonymkode: a4653...23e

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Mora mi fikk vite at jeg røyka da jeg var 11-12 år. Jeg fikk 500,- i ukepenger for å ha nok penger til røyk. Selv om jeg ikke bodde hos hu. Mamma har alltid prøvd å kjøpe seg bedre samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så harry å røyke i 2019. Èn ting er de som er 80 år og har røyket halve livet, men det er bare de som er på bunnen av den sosiale rangstigen som begynner å røyke nå. Men gratulerer med det da, TS. 

Anonymkode: f1277...d2e

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommee helt sikkert til å takke moren din nær du får lungekreft også ☺️ Er du riktig heldig får hun det samtidig så kan dere ha en god samtale over litt cellegift og smertestillende.

Anonymkode: 1426f...8fc

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at mamma kjøpte til meg også, da jeg var på din alder :)

Anonymkode: d3851...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så harry å røyke i 2019. Èn ting er de som er 80 år og har røyket halve livet, men det er bare de som er på bunnen av den sosiale rangstigen som begynner å røyke nå. Men gratulerer med det da, TS. 

Anonymkode: f1277...d2e

Hvor bør man ligge på den stigen? 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er litt eldre, og som røykte da dere var 15, hvor er dere i dag med tanke på

- utdannelse?

- hva jobber dere som?

- er du i et stabilt og langvarig forhold? 

- har du barn, og når fikk du disse? 

Anonymkode: 76013...27e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamman min kjøper snus for meg når hun er i Sverige, men jeg er 26 da så litt eldre enn deg hihi

Anonymkode: 860a3...103

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommee helt sikkert til å takke moren din nær du får lungekreft også ☺️ Er du riktig heldig får hun det samtidig så kan dere ha en god samtale over litt cellegift og smertestillende.

Anonymkode: 1426f...8fc

huff da 

Anonymkode: 25bd4...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Mora mi fikk vite at jeg røyka da jeg var 11-12 år. Jeg fikk 500,- i ukepenger for å ha nok penger til røyk. Selv om jeg ikke bodde hos hu. Mamma har alltid prøvd å kjøpe seg bedre samvittighet. 

Røyker du nå? Det var skikkelig tidlig å begynne. 😲

Anonymkode: 4351c...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vedder på at moren din har gått livets harde skole og «jobber» for NAV. 

Anonymkode: cf9db...977

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er litt eldre, og som røykte da dere var 15, hvor er dere i dag med tanke på

- utdannelse?

- hva jobber dere som?

- er du i et stabilt og langvarig forhold? 

- har du barn, og når fikk du disse? 

Ingeniør. Fikk første barn da jeg var 28. Gift med samme mann i 16 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Røyker du nå? Det var skikkelig tidlig å begynne. 😲

Anonymkode: 4351c...865

Nei, jeg slutta for 8 år siden. Jeg var 9 da jeg begynte å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingeniør. Fikk første barn da jeg var 28. Gift med samme mann i 16 år. 

Røyker du fortsatt?

Er i samme bransje, 80 ansatte, ingen som røyker. Så da går du jo godt mot strømmen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...