Gjest #Rasshøl Skrevet 3. september 2019 #21 Skrevet 3. september 2019 5 timer siden, Rumle skrev: Har du prøvd dette @#Rasshøl ? Nei, det har jeg ikke. Og det kommer jeg ikke til å prøve. Det hørtes ikke godt ut.. 😂 Veit heller ikke om jeg kommer til å kjøpe brunosten med lakris. Det høres litt rart ut å ha lakris på knekkebrød eller brødskive, men noen spiser jo sjokoladepålegg.. Det syns jeg også er en litt rar, kombinasjon. 😊
Rumle Skrevet 3. september 2019 #22 Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: Nei, det har jeg ikke. Og det kommer jeg ikke til å prøve. Det hørtes ikke godt ut.. 😂 Veit heller ikke om jeg kommer til å kjøpe brunosten med lakris. Det høres litt rart ut å ha lakris på knekkebrød eller brødskive, men noen spiser jo sjokoladepålegg.. Det syns jeg også er en litt rar, kombinasjon. 😊 Jeg synes du skal prøve! 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 3. september 2019 #23 Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg synes du skal prøve! 😂 Hvilken løk er prøvd da? Rødløk? 😂
Rumle Skrevet 3. september 2019 #24 Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: 😂 Hvilken løk er prøvd da? Rødløk? 😂 Vet ikke hva som er prøvd .. Du får prøve alle varianter, for sikkerhets skyld! 😅 1
Purple Basil Skrevet 3. september 2019 #25 Skrevet 3. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker både brunost og lakris, synes det høres ut som en herlig kombo😅 Så etter den både på Rema og Eurospar i helga, uten å finne den. Anonymkode: 9e0bb...c69 Samme her! Skal kjøpe den når jeg ser den.
Gjest #Rasshøl Skrevet 3. september 2019 #26 Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: Vet ikke hva som er prøvd .. Du får prøve alle varianter, for sikkerhets skyld! 😅 😂😂😂 Huff! 🤪
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #27 Skrevet 3. september 2019 Har funnet den på rema ved flere anledninger Anonymkode: 6d042...efa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå