AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Del Skrevet 2. september 2019 Katten min har nå vært syk i en uke. Mest sannsynlig har hun spist på en blomst og blitt forgiftet. De første dagene kastet hun mye opp. Har vært hos dyrlege flere ganger. Dyrlegen har tatt blodprøver, ultralyd, gitt antibiotika, kvalmestillende og væskebehandling. Har også fått kortison for å prøve å få opp matlysten. Katten spiser ennå ikke selv, men må tvangsfôres. Hun beholder det lille jeg får i henne, og går i kassa og tisser. Jeg holder henne innendørs mens hun er syk. Er det noen som har opplevd noe lignende og kan si noe om sine erfaringer? Hvordan gikk det med katten til slutt? Hvor lang tid tok det før matlysten var tilbake? Anonymkode: 61f3e...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #2 Del Skrevet 2. september 2019 Nei, har dessverre ingen lignende erfaring med katt. Men hvorfor ga dyrlegen antibiotika om det er forgiftning og ikke bakteriell infeksjon? Anonymkode: 2f869...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 2. september 2019 #3 Del Skrevet 2. september 2019 Høres ut som du bare må dra til dyrlegen på nytt. Internett er ikke en god medhjelper for akutt sykdom hos verken mennesker eller dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #4 Del Skrevet 2. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, har dessverre ingen lignende erfaring med katt. Men hvorfor ga dyrlegen antibiotika om det er forgiftning og ikke bakteriell infeksjon? Anonymkode: 2f869...5b8 Fordi vi ikke er helt sikre på om det er forgiftning. Det var noen verdier på blodprøvene som kunne indikere en infeksjon i begynnerfase, så det er for å være sikker. Anonymkode: 61f3e...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 2. september 2019 #5 Del Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, Anwa skrev: Høres ut som du bare må dra til dyrlegen på nytt. Internett er ikke en god medhjelper for akutt sykdom hos verken mennesker eller dyr. Det er jeg fullstendig klar over. Vi har vært til dyrlege fredag, lørdag og søndag, samt at dyrlegen var innom her i dag og så på katten og ga kortisonsprøyte. Tror egentlig bare jeg trenger en historie med lykkelig utgang som trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villan12 Skrevet 5. desember 2024 #6 Del Skrevet 5. desember 2024 Hei! hvordan gikk det med katten din? Har akkurat samme utfordring med min katt nå, setter stor pris på rask tilbakemelding 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå