Gå til innhold

Menn som blir "skremt"

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, SM30 skrev:

Det vet du neppe noe om ettersom man som kjekk mann sjelden blir avvist før man åpner munnen. Da har man allerede hatt "sjangs"

Feil. Hvis du blir avvist pga personligheten, hva du sier osv, så hadde du ikke "sjangs". Totalvurdering. 

Anonymkode: 2640f...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir skremt av damer med høy utdanning/inntekt, pene damer, damer med "sterk" personlighet (???), damer med barn eller annen form for bagasje... Ikke sant?

Jeg er mann. Ikke spesielt lettskremt. Men når jeg sveiper på Tinder og får opp med en dame med høy utdanning/inntekt (hvis det står noe om det, eller hvis jeg får det inntrykket), så sveiper jeg som regel til venstre. Kanskje jeg vurderer å sveipe til høyre hvis utseendet er midt på treet. Da er hun kanskje et lite hakk mer jordnær og mindre materialistisk, men er nok mange av dem med middels eller under middels bra utseende som har skyhøye krav også, materialistisk eller statuskrav. Jeg er overhodet ikke skremt, men vet hvordan dette fungerer i de aller fleste tilfeller, og jeg er en realist. Jeg kunne fint vært sammen med en dame som tjener tre ganger mer enn meg og har et par mastergrader eller noe. Hvorfor prøve meg på en dame når det er 95 % sjanse for å bli avvist? Har du søkt på stillingen som sentralbanksjef før? Ikke? Lettskremt da? 

Blir heller ikke skremt av pene damer. Jeg bare vet at de aller fleste av dem har skyhøye krav og at de kan velge og vrake. Hvorfor gidde da? Og jeg er heller ikke redd for barn. Jeg bare foretrekker damer som ikke har barn. Mer frihet, slipper å være "litt pappa" (bedre å ha barn sammen), slipper å forholde meg til eksen hennes... Og det skal mye til for å bli skremt av eksen. 

Dere damer da... Dere blir skremt av menn med gulbrune tenner og svett hår? Menn som bor hjemme hos mamma etter å ha passert 30, menn som er 160 cm, menn som tjener 200k? Nei, neppe. Men dette er menn som er utenfor deres preferanser. Handler overhodet ikke om å bli skremt. 

Du er veldig sårbar og lett krenket. Du tar deg nær av at det kansje finnest noen der ute som tenker XX om deg, og lager en tråd om det. Hva kommer det av?

Anonymkode: 41945...c24

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig sårbar og lett krenket. Du tar deg nær av at det kansje finnest noen der ute som tenker XX om deg, og lager en tråd om det. Hva kommer det av?

Nope. Verken sårbar (haha?) eller krenket. Litt for mange som begynner å gnåle om krenking så fort noen tar opp et tema. Blitt et moteord som veldig mange ikke helt skjønner betydningen av. Ser det spesielt ofte i kommentarfelter på Facebook. 

Skrevet
1 time siden, SM30 skrev:

Det vet du neppe noe om ettersom man som kjekk mann sjelden blir avvist før man åpner munnen. Da har man allerede hatt "sjangs"

Smaken er forskjellig. Selv om du er kjekk som du sier, så er det alltid forskjellige trekk man tiltrekkes av når det gjelder et utseende. Å ha "sjangs" på noen definerer jeg forresten som mer en at noen kun liker utseendet.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Verken sårbar (haha?) eller krenket. Litt for mange som begynner å gnåle om krenking så fort noen tar opp et tema. Blitt et moteord som veldig mange ikke helt skjønner betydningen av. Ser det spesielt ofte i kommentarfelter på Facebook. 

Vel....Det skinner jo i teksten din at du er sårbar og krenket. At du nekter for det viser jo enda mer at du er sårbar.  Å være sårbar er ikke et skjellsord. Men man er sårbar om man føler seg krenket og sår når man tenker "huff hva synes de om meg...jeg er i en annen liga." 

"Ja jeg synes dette er vanskelig" er noe man bare sier om man har godt selvbilde. Og du sier jo ikke det. men det vises i teksten din at du synes det er vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du utelukker damer med høy inntekt/utdanning, pene damer, damer med sterk personlighet, damer med barn og damer som har baggasje: er det seriøst ikke mange igjen og jeg må ærligtalt si at jeg lurer litt på hvem som er "bra" nok for deg.

Kanskje du skal lage en kontaktannonse: "Mann søker dum, stygg, kjedelig og barnløs kvinne som ikke har problemer fordi hun aldri har hatt et liv. Jeg trenger så sårt en kvinne som deg i livet mitt så jeg kan føle meg bedre enn noen! Ta kontakt! "

Anonymkode: bb9df...c48

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du utelukker damer med høy inntekt/utdanning, pene damer, damer med sterk personlighet, damer med barn og damer som har baggasje: er det seriøst ikke mange igjen og jeg må ærligtalt si at jeg lurer litt på hvem som er "bra" nok for deg.

Kanskje du skal lage en kontaktannonse: "Mann søker dum, stygg, kjedelig og barnløs kvinne som ikke har problemer fordi hun aldri har hatt et liv. Jeg trenger så sårt en kvinne som deg i livet mitt så jeg kan føle meg bedre enn noen! Ta kontakt! "

Ja, hvorfor ikke? Trenger en kjæreste de også.

Anonymkode: a98c5...5a7

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel....Det skinner jo i teksten din at du er sårbar og krenket. At du nekter for det viser jo enda mer at du er sårbar.  Å være sårbar er ikke et skjellsord. Men man er sårbar om man føler seg krenket og sår når man tenker "huff hva synes de om meg...jeg er i en annen liga." 

"Ja jeg synes dette er vanskelig" er noe man bare sier om man har godt selvbilde. Og du sier jo ikke det. men det vises i teksten din at du synes det er vanskelig.

Helt feil. Ikke bruk begreper som du ikke føler deg komfortabel med. 

Skrevet
4 timer siden, SM30 skrev:

Jeg har "sjangs" på hvem som helst...

Du har dårlig selvtillit... 

Dere hadde kanskje hatt bedre kjangs begge to om dere ikke hadde hatt dystleksi. 

Anonymkode: 3e830...5a4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere hadde kanskje hatt bedre kjangs begge to om dere ikke hadde hatt dystleksi. 

dystleksi. 

Takk for den, professor...

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, SM30 skrev:

dystleksi. 

Takk for den, professor...

Ja, blir vel fort sånn når man kun fokuserer på underliv 🤷‍♀️ 

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, SM30 said:

Du har bare dårlig selvtillit mann. Du må utfordre deg selv og gjøre noe tøft/vanskelig/hardt...

Da kommer mestringsfølelsen og selvtilliten...

Stay hard

Dette er oppfordringen ordinære menn får, ordinære og til og med pene kvinner får beskjed om at de sikter for høyt om de ønsker en attraktiv mann 🙄

Anonymkode: 03757...e32

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo nyanser av alle disse egenskapene, og det er ikke alle som passer sammen med en partner som hele tiden er høyt og lavt både når det gjelder karriere og i privatlivet. 

Anonymkode: 51bb8...a1e

Skrevet

Høres bra ut. Du har virkelighetssansen på plass, og da vet du hvem som passer til deg. 

Anonymkode: 2cf4e...2cb

Skrevet

Ok

Anonymkode: 49081...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...