AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #1 Skrevet 2. september 2019 Menn blir skremt av damer med høy utdanning/inntekt, pene damer, damer med "sterk" personlighet (???), damer med barn eller annen form for bagasje... Ikke sant? Jeg er mann. Ikke spesielt lettskremt. Men når jeg sveiper på Tinder og får opp med en dame med høy utdanning/inntekt (hvis det står noe om det, eller hvis jeg får det inntrykket), så sveiper jeg som regel til venstre. Kanskje jeg vurderer å sveipe til høyre hvis utseendet er midt på treet. Da er hun kanskje et lite hakk mer jordnær og mindre materialistisk, men er nok mange av dem med middels eller under middels bra utseende som har skyhøye krav også, materialistisk eller statuskrav. Jeg er overhodet ikke skremt, men vet hvordan dette fungerer i de aller fleste tilfeller, og jeg er en realist. Jeg kunne fint vært sammen med en dame som tjener tre ganger mer enn meg og har et par mastergrader eller noe. Hvorfor prøve meg på en dame når det er 95 % sjanse for å bli avvist? Har du søkt på stillingen som sentralbanksjef før? Ikke? Lettskremt da? Blir heller ikke skremt av pene damer. Jeg bare vet at de aller fleste av dem har skyhøye krav og at de kan velge og vrake. Hvorfor gidde da? Og jeg er heller ikke redd for barn. Jeg bare foretrekker damer som ikke har barn. Mer frihet, slipper å være "litt pappa" (bedre å ha barn sammen), slipper å forholde meg til eksen hennes... Og det skal mye til for å bli skremt av eksen. Dere damer da... Dere blir skremt av menn med gulbrune tenner og svett hår? Menn som bor hjemme hos mamma etter å ha passert 30, menn som er 160 cm, menn som tjener 200k? Nei, neppe. Men dette er menn som er utenfor deres preferanser. Handler overhodet ikke om å bli skremt. Anonymkode: 2640f...9c9 1
SM30 Skrevet 2. september 2019 #2 Skrevet 2. september 2019 Du har bare dårlig selvtillit mann. Du må utfordre deg selv og gjøre noe tøft/vanskelig/hardt... Da kommer mestringsfølelsen og selvtilliten... Stay hard 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3 Skrevet 2. september 2019 Akkurat nå, SM30 skrev: Du har bare dårlig selvtillit mann. Du må utfordre deg selv og gjøre noe tøft/vanskelig/hardt... Da kommer mestringsfølelsen og selvtilliten... Stay hard Say what? Selvtilliten er i orden.. Anonymkode: 2640f...9c9
SM30 Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Say what? Selvtilliten er i orden.. Anonymkode: 2640f...9c9 "Hvorfor prøve meg på en dame når det er 95 % sjanse for å bli avvist?" Lukter dårlig selvtillit lang vei spør du meg... 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5 Skrevet 2. september 2019 9 minutter siden, SM30 skrev: "Hvorfor prøve meg på en dame når det er 95 % sjanse for å bli avvist?" Lukter dårlig selvtillit lang vei spør du meg... Egentlig ikke. Vet ikke om du skjønte hvilke damer jeg snakker om når jeg sier 95 %. Jeg er heller ikke en av de tullingene som tror at man har" sjangs" på hvem som helst. Anonymkode: 2640f...9c9 3
SM30 Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig ikke. Vet ikke om du skjønte hvilke damer jeg snakker om når jeg sier 95 %. Jeg er heller ikke en av de tullingene som tror at man har" sjangs" på hvem som helst. Anonymkode: 2640f...9c9 Jeg har "sjangs" på hvem som helst... Du har dårlig selvtillit...
Teethgrinding Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 3 minutter siden, SM30 skrev: Jeg har "sjangs" på hvem som helst... Du har dårlig selvtillit... Cocky.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9 Skrevet 2. september 2019 Hvorfor skulle man bli skremt av noe sånt? Jeg sveiper høyre på mange med svært god utdannelse, og bortimot alle som har klikket liker på meg har vært godt utdannet sammenlignet med meg selv. Så lenge man ikke fremstår arrogant på bilder eller i teksten kan jeg høyresveipe uavhengig av utdanning og jobb. Merker jeg som regel venstresveiper advokater av en eller annen grunn, men tror det kommer mest av fordommer. Har til og med kommet over min egen advokat der inne, og det ble i hvert fall tidenes letteste venstresveip. Anonymkode: b3096...127
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #10 Skrevet 2. september 2019 30 minutter siden, SM30 skrev: Jeg har "sjangs" på hvem som helst... Du har dårlig selvtillit... Nope, du har null bakkekontakt. Min selvtillit er bra nok. Anonymkode: 2640f...9c9
SM30 Skrevet 2. september 2019 #11 Skrevet 2. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nope, du har null bakkekontakt. Min selvtillit er bra nok. Anonymkode: 2640f...9c9 Hvor vil du med HI?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #12 Skrevet 2. september 2019 5 minutter siden, SM30 skrev: Hvor vil du med HI? Få en slutt på kommentarer om at menn er så lettskremte. Kanskje du har "sjangs" på 10 % av damene, hvis du er mer attraktiv enn man får inntrykk av her. Anonymkode: 2640f...9c9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #13 Skrevet 2. september 2019 Av de tingene du nevner er det kun "sterke" personligheter jeg blir skremt av, men det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 481b9...6bd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #14 Skrevet 2. september 2019 Selvtillit er bra , selvinnsikt er bedre. Anonymkode: 32b19...837
SM30 Skrevet 2. september 2019 #15 Skrevet 2. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Få en slutt på kommentarer om at menn er så lettskremte. Kanskje du har "sjangs" på 10 % av damene, hvis du er mer attraktiv enn man får inntrykk av her. Anonymkode: 2640f...9c9 Tror vi er uenig i definisjonen på "sjangs". Jeg har sjangs på alle, hvorvidt jeg får det til er noe helt annet. Hvilket inntrykk sitter du med?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #16 Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av de tingene du nevner er det kun "sterke" personligheter jeg blir skremt av, men det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 481b9...6bd "Sterke" personligheter er gjerne kranglete, negative og generelt et ork å forholde seg til. Anonymkode: 2640f...9c9 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #17 Skrevet 2. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Sterke" personligheter er gjerne kranglete, negative og generelt et ork å forholde seg til. Anonymkode: 2640f...9c9 Og/eller så har de på seg en maske og når den maska faller vet du egentlig ikke hvem du har med å gjøre. Anonymkode: 481b9...6bd 1
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2019 #18 Skrevet 2. september 2019 Intelligens er sexy. Hvorfor skulle de sveipes til venstre? Om de har mastergrad er det et pluss, viser en viss forståelse/refleksjonsevne. Enkelte uten utdanning kan bli slitsomt å diskutere med 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #19 Skrevet 2. september 2019 22 minutter siden, SM30 skrev: Tror vi er uenig i definisjonen på "sjangs". Jeg har sjangs på alle, hvorvidt jeg får det til er noe helt annet. Hvilket inntrykk sitter du med? Du har selvsagt ikke "sjangs" på alle. Da mener jeg at flertallet trolig ville avvist deg. Anonymkode: 2640f...9c9
SM30 Skrevet 2. september 2019 #20 Skrevet 2. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du har selvsagt ikke "sjangs" på alle. Da mener jeg at flertallet trolig ville avvist deg. Anonymkode: 2640f...9c9 Det vet du neppe noe om ettersom man som kjekk mann sjelden blir avvist før man åpner munnen. Da har man allerede hatt "sjangs"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå