Gå til innhold

Åsted Norge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal TV2 clickbaite Josefine-saken ? Blir vel 10-15 deler til, kanskje vi får endelig svar i neste sesong på vårparten.

Anonymkode: 76547...73b

Jeg orker ikke det der. Bruker tiden på noe annet. Og hva de nå enn finner ut så vil det bli bredt kommunisert når den tid kommer. 

Anonymkode: 69919...08b

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal TV2 clickbaite Josefine-saken ? Blir vel 10-15 deler til, kanskje vi får endelig svar i neste sesong på vårparten.

Anonymkode: 76547...73b

Hvis det ikke blir en uløst gåte, som med drosjesjåførsaken fra i fjor. Gunnar Stenersen, var det ikke det han het. Bare holdt oss på benken til saken ble stemplet som uoppklart. 

Anonymkode: 20a52...1ce

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke blir en uløst gåte, som med drosjesjåførsaken fra i fjor. Gunnar Stenersen, var det ikke det han het. Bare holdt oss på benken til saken ble stemplet som uoppklart. 

Anonymkode: 20a52...1ce

Jeg synes i hvert fall det var interessant å høre om saken, selv om saken forble uoppklart.

Anonymkode: e5138...36c

• Liker 6

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Om de er på sporet på hvem faren hennes er... hvorfor har det måtte gå 29 år og rett på tv for å få fart på å finne ut det?

Anonymkode: 9f511...701

Spør faren, ikke spør oss ;) 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om de er på sporet på hvem faren hennes er... hvorfor har det måtte gå 29 år og rett på tv for å få fart på å finne ut det?

Anonymkode: 9f511...701

Fordi det viste seg å ikke være faren? 

Synes de er flinke til å gå den ekstra milen for denne lille jenta som i dag er en voksen dame.. Det er faktisk ikke barebare å finne ut av en sak hvor man knapt nok har spor. 

Bare så synd de bruker dette mer eller mindre for pr. At de er et sympatisk program som vil hjelpe. Kjør det heller som en miniserie helt på tampen av programmet, evt etter ei lita reklamepause. 

Håper Josefine/Ingrid finner sitt opphav. 

Anonymkode: c5225...7db

• Liker 4

Jeg synes de har gitt Josefine-saken nok skjermtid nå. Ja, jeg synes Ingrid/Josefine virker som ei kjempesøt jente og håper absolutt hun kan få hjelp av Åsted Norge teamet - og muligens andre, til å komme til bunns i saken. Men som sagt så blir det litt mye når de vier halve episoden hver uke til denne saken. De kunne evt hatt et spinoff program som kun omhandlet Josefine saken. 

På 15.10.2019 den 18.45, DavinaWin skrev:

Jeg synes de har gitt Josefine-saken nok skjermtid nå. Ja, jeg synes Ingrid/Josefine virker som ei kjempesøt jente og håper absolutt hun kan få hjelp av Åsted Norge teamet - og muligens andre, til å komme til bunns i saken. Men som sagt så blir det litt mye når de vier halve episoden hver uke til denne saken. De kunne evt hatt et spinoff program som kun omhandlet Josefine saken. 

Mener at både Birgitte Tengs-saken og han taxi-sjåføren fikk egen liten serie på sumo. De kunne kjørt samme stil Josefine-saken. Tror det hadde blitt en grei dokumentar ut av det. 

Eller så kunne de hatt lenger "episoder". De kunne f.eks hatt med episoden om DNA- test, og svaret på prøven i et og samme program. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Ingrid og den biologiske moren kommer til å møtes? 

Anonymkode: ba25a...09f

Nei jeg tror ikke hun ønsker det. Vi seere får nok heller ikke vite hvem det er. Hun kommer til å oppleve mye hets om hele norge får vite hvem hun er. Muligens er det bare hun som vet dette, og muligens vil hun ikke at andre skal vite det.

Anonymkode: cd06b...57a

Blir veldig spennende å se hva historien bak Josefine saken er. Virker jo som de har møtt moren og det er en traumatisk historie. Veldig trist hvis Josefine får beskjed om at moren ikke vil møte henne.

Anonymkode: 58c03...36b

• Liker 2

Annonse

Jeg tror Ingrid får møte moren sin. Men at det blir gjort off camera. Altså at moren forblir anonymisert. 

Ligger nok en trist historie bak hele fødselen, men håper Ingrid får vite alt. 

Må huske at Ingrid ikke har trådt frem i lyset før nå, og dette ble nok gjort under innspilling av ny sesong av åsted Norge, altså at historien evt ble spilt i sommer. Dvs at vi ikke får se alt live. 

Jeg unner virkelig at Ingrid får vite om identiteten hun alltid har savnet. Den lille brikken. 

• Liker 5
På 19.9.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig greia med at TV 2 ser seg nødt til å bruke nyhetssendingene sine, i ett forsøk på å hype opp TV-programmene deres?

Anonymkode: cc7dd...107

Tja de har jo fått oppklart en del saker. Bla. Den med de guttene som gjorde herverk på flyene

• Liker 1

Jeg synes de andre "historiene" de har kjørt i sesongene var kjedelige og hoppet over dem. Liker Josefine-saken, men tror nok ikke vi får vite hvem moren er da. Men jeg tror de vet hvem det er, utifra hvordan de snakket i gårsdagens episode.

Anonymkode: 03c39...dce

• Liker 3
Annonse

Jeg tror vi vil få oppklaringen neste uke. I artikkelen så står det "Neste kapittel: Ingrid har ønsket svar på to ting: Hvem hun er og hvorfor hun ble lagt i containeren.  Nå skal hun endelig få svaret.".
Så saken er nok løst, men om vi får se og møte moren... det tviler jeg litt på. 

Vet ikke hvorfor, men om jeg var henne så ville jeg ha tatt navnet Josefine som mellomnavn. Jeg er kanskje litt sær, men det er jo en del av historien hennes det også, på godt og vondt. Og Ingrid Josefine passer fint sammen. 

• Liker 6
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi vil få oppklaringen neste uke. I artikkelen så står det "Neste kapittel: Ingrid har ønsket svar på to ting: Hvem hun er og hvorfor hun ble lagt i containeren.  Nå skal hun endelig få svaret.".
Så saken er nok løst, men om vi får se og møte moren... det tviler jeg litt på. 

Vet ikke hvorfor, men om jeg var henne så ville jeg ha tatt navnet Josefine som mellomnavn. Jeg er kanskje litt sær, men det er jo en del av historien hennes det også, på godt og vondt. Og Ingrid Josefine passer fint sammen. 

Lurer veldig på hva grunnen til Josefine ble lagt i containeren. Tror du det kan finnes en grunn til at det er «greit» at moren la henne der, typ at Josefine kan tilgi?

• Liker 1
På 1.10.2019 den 14.02, Kristina Schwartz skrev:

Ja, godt poeng. Derfor burde man kanskje  tilnærme seg foreldrene med mer empati enn å slå fast at "dette er helt utilgivelig" eller hva det nå var som ble sagt i gårsdagens episode.

Så fordømmende er de ikke, men det er faktisk en utilgivelig handling å kaste et hjelpeløst barn i en søppelcontainer. Blir feil å klappe folk på hodet og lage en "gladreportasje" ut av en slik ugjerning. De hadde all mulighet til å gi fra seg barnet, trengte ikke å kaste jenta som om hun var søppel de ønsket å bli kvitt.

Anonymkode: 61bbd...092

• Liker 8
16 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer veldig på hva grunnen til Josefine ble lagt i containeren. Tror du det kan finnes en grunn til at det er «greit» at moren la henne der, typ at Josefine kan tilgi?

Det ble jo sagt på 'traileren' om neste program til Ingrid at "Her skal du få svaret på hvem du er, hvor du kommer fra, og hvorfor du ble lagt i containeren". Så det skjedde jo ikke uten grunn... Men nei, mora skulle oppsøkt sykehus eller krisesenter framfor å legge den nyfødte babyen i en container, etter sannsynligvis å ha født babyen i en leilighet i blokka. Hvorvidt Ingrid kan tilgi er det bare hun selv som vet, og det går ikke nødvendigvis på forhistorien til mora eller faren. Ingrid har tross alt hatt et godt liv i alle år, og det vil antakelig ikke endre seg, enten hun og foreldrene ønsker å ha kontakt eller ei

Endret av Millimani
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...