Gå til innhold

Åsted Norge


rosapelikan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

er tilbake 16. september.

Anonymkode: 657ff...32e

Tusen takk for svar. Hvor har du sett det? 🙂 Var sikker på at det startet i august. Så feil kan en ta 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 22.58, rosapelikan skrev:

Tusen takk for svar. Hvor har du sett det? 🙂 Var sikker på at det startet i august. Så feil kan en ta 😛

Det kom opp på åsted Norge på fb, blant annet. Ikke meg du spør da, men det var det jeg så det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er egentlig greia med at TV 2 ser seg nødt til å bruke nyhetssendingene sine, i ett forsøk på å hype opp TV-programmene deres?

Anonymkode: cc7dd...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spennende utvikling i Josefine-saken, virker som faren har sendt brev til selveste Tore på Sporet..

Anonymkode: 76547...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

Ja, men jeg synes Hanne Roede langet litt vel ut mot de biologiske foreldrene. Hun kunne holdt litt tilbake, for å ikke skremme dem fra å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

Ja, men jeg synes Hanne Roede langet litt vel ut mot de biologiske foreldrene. Hun kunne holdt litt tilbake, for å ikke skremme dem fra å ta kontakt.

Det kan godt hende de er døde. Og jeg tror terskelen for å stå frem etter 29 år er langt høyere enn etter fks 5.. folk som bærer på vonde hemmeligheter knekker noen ganger sammen på dødsleiet. Håper hun får svarene hun trenger.. 

Anonymkode: af346...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva grunnen for at noen drastisk legger i fra seg en baby i en container. Men jeg spiser hatten min om noen av de innvollerte melder seg. Det har jeg aldri tro på. Hvem vet hva som låg bak? Var incest som førte til graviditet? Kristen jente som ikke hadde kommet til å fått hjelp hjemme? Voldtekt? Om det var ruset person, vil jeg tro de hadde kansje funnet det ut på babyen? Om det noen gang kommer frem i lyset så tipper jeg det er på dødsleiet til biologiske moren. Kansje de ikke lever en gang i dag. Du skal være nokså fortvilet for å gjøre sånt.

Anonymkode: 9f511...701

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristina S.

Ja, godt poeng. Derfor burde man kanskje  tilnærme seg foreldrene med mer empati enn å slå fast at "dette er helt utilgivelig" eller hva det nå var som ble sagt i gårsdagens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet har blitt utrolig kjedelig! Men de har jo allerede gått gjennom de spennende sakene, så hvem kan klandre de. Sitter igjen med butikknaskere fra uken før og sånne torepåsporet-saker som den nevnt over her. Gjesp 

Anonymkode: ad2a4...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

sånne torepåsporet-saker som den nevnt over her. Gjesp

Visste ikke det var vanlig at Tore på Sporet-saker omhandler barn som har blitt kastet i søppelcontainer... Dette er på langt nær bare en vanlig adopsjonssak, men også kriminellsak.

Ellers enig i at Åsted Norge er et gjesp, svært sjeldent de får oppklart saker også. Bruker masse ressurser på lite.

Anonymkode: 76547...73b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er spennende med sånne småsaker som kanskje blir avslørt umiddelbart, men også større saker. Skulle gjerne vært mer opplysning om sånne svindel-telefoner osv for det går jo folk på ennå, og sånne catfishere. 

ps bare jeg som syns programlederen ser så ung ut?

Anonymkode: 5e73a...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

 

ps bare jeg som syns programlederen ser så ung ut?

Anonymkode: 5e73a...e1e

Ja. Liker han, han er flink. Synd han ikke liker damer 😔

Anonymkode: ad2a4...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/29/2019 at 7:59 PM, Kristina Schwartz said:

Veldig spennende dette med "Josefine", eller "containerbabyen".

https://www.tv2.no/spesialer/asted-norge/kapittel-3-josefine-babyen-i-containeren

Hun er blitt en søt og pen kvinne på 29 år. Håper hun finner opphavet sitt, at noen kanskje kjenner igjen trekkene hun eventuelt har fra den biologiske moren.

Virker som det er en flott utvikling i den saken, men jeg vet jo ikke. Gleder meg til neste episode :) Virker jo som faren er død, men er det faktisk onkelen som har meldt seg til DNA-test, er det jo mulig å finne ut om det var den døde som var faren, - siden onkelen er enegget tvillingbror. Da vet kanskje han litt mer om saken :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...