Tusseline Skrevet 2. september 2002 #1 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg har hørt flere anbefalinger av Maxfactor's foundation, Hyber smooth (?) Den skal til og med ha vunnet flere priser for "Beste foundation", så det lover jo bra Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 2. september 2002 #2 Del Skrevet 2. september 2002 Hadde ikke hørt om den før idag jeg..... Fikk Det Nye i posten idag, og der følgte det med en prøve-pakke på denne. Skal prøve den i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2002 #3 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har hørt flere anbefalinger av Maxfactor's foundation, Hyber smooth (?) Den skal til og med ha vunnet flere priser for "Beste foundation", så det lover jo bra Noen med erfaringer? Den er "grei" .Ingenting utenom det vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Den er grei ja....ingenting spesielt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 Den passet ikke så veldig bra til huden min. Har egentlig ganske normal hud-type, men kan bli litt blank av noen produkter som bl.a. denne. Men syns ellers den virket ok. Den var lett å få jevn og holdt seg også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå