Gå til innhold

Hvor lenge før reise pakker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du skal til utlandet liksom.... er du av de som må pakke litt og litt hver dag eller er du den som pakker alt siste dagen? Selv er jeg nok sistnevnte, for jeg føler bare at jeg har glemt ting dersom jeg pakker over langt tid.

Anonymkode: 4040f...896

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakker alltid like før jeg drar (reise på morgenen - pakke kvelden før, reise på ettermiddag - pakke samme dag). Litt fordi jeg ikke har så mye klær og sko, så jeg må alltid vaske tøy tett opp til avreise hvis jeg skal være borte en stund. Det handler nok også litt om at jeg har problemer med å bestemme meg helt for hva jeg vil ha med, ser for meg at jeg hadde pakket kofferten veldig mange ganger dersom jeg hadde begynt flere dager i forveien :fnise:

Anonymkode: f177b...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker kvelden før, men skriver pakkeliste ett par dager før.

Anonymkode: 657d7...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner fram kofferten en ukes tid før jeg drar. Elsker å planlegge reiser, og bruker god tid på pakking. Bortswett fra jobbreiser, da, der pakker jeg kvelden før.

Anonymkode: 40577...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker like før jeg drar. Tar jo ikke lengre enn maks en halvtime.

Anonymkode: ac0e0...88c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakker dagen før, men skriver liste over hva jeg skal ha med noen dager før så jeg kan vaske ting osv

Anonymkode: fe9e2...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver pakkeliste noen dager før og pakker dagen før 😊

Anonymkode: a5075...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvis du skal til utlandet liksom.... er du av de som må pakke litt og litt hver dag eller er du den som pakker alt siste dagen? Selv er jeg nok sistnevnte, for jeg føler bare at jeg har glemt ting dersom jeg pakker over langt tid.

Anonymkode: 4040f...896

Pleier å pakke alt siste kvelden før jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker kvelden før jeg drar. Tar maks en halvtime. Er jo ikke stort man har med seg og alltid samme type ting. Jeg reiser oftest bare med håndbagasje.

Anonymkode: 96a0e...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvor jeg skal. Til Asiaturer begynner jeg kanskje 3-4 dager før i tilfelle jeg må vaske eller kjøpe inn noe spes. jeg ikke finner der jeg er. TiL mindre turer tar jeg det dagen før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker en times tid før jeg drar. Jeg er vant med å reise og pakker sjeldent for mye eller for lite. 

Anonymkode: 95097...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begge deler.

Kan fint pakke 10 min før avreise, men kan også finne på å legge frem kofferten ei uke i forveien. Dette viss det er noe spesielt jeg skal ha med meg. Da havner det rett i kofferten etter vaske, i stedet for å ta turen  innom skapet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal til USA om 2 uker, begynner å pakke til helga. Jeg skal jobbe nesten hver dag frem til vi reiser, og har i tillegg masse avtaler utenom. Så skal jeg få tid til å pakke koffertene og gjøre huset klart, så må jeg begynne denne uka 👍

Anonymkode: defc3...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner planleggingen ift hva som skal pakkes et par uker før. Lager lister over hva som skal tas med, sjekker at jeg har det jeg skal ta med og pakker den siste uke eller så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakker litt og litt, kan stare opptil 2 uker før avreise😂 synes det er så hyggelig, får meg i skikkelig feriemodus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...